Reikia visai panaikinti normatyvus stovėjimo aikštelėms, bus ne namų kvartalai, bet ištisos gyvenamosios gamyklos. Ir viską užkloti trinkelėmis, kas liks neužstatyta. Poną Š. – į prezidentus, poną P. – į premjerus.!. Ir taškas.
Klounu klonai parsidavėliai dar negana užseni platina o jus siaurinat pažiūrėkit koks košmaras dabar jau centre dedasi idomu kiek nubyra už tokius beždžionių sprendimus
Atsirado misteris žinau kaip turi būti vytomi miestai. Kas užsienį platina? Abosuliučiai niekas. Jei patinka plačios gatvės važiuokit į JAV, ten ant tiek viskas padaryta automobiliam, kad miestų centrai tušti. Miestas turi būti pirmiau žmogui, o ne automobiliui.
Enšteinas buvo teisus, dėl visatos jis manė, kad ji ribota, bet žmonių d.. ribų nėra.
Ķą reikia daryti: platinti kelius, naikinti gulinčius policininkus, naikinti šviesoforus, statyti žiedus, kiekvienam butui min po dvi parkavimo vietas.
Net sovietų laikais tokių nesamonių nedarė, buvo dideli kiemai su daug žalumos, normalūs platūs keliai, papildomos parkavimo aikštelės šalia kiemų. O dabar tik tankina, kuo daugiau daugiabučių prikišti miegamuosiuose rajonuose.. Žiedai, nuo sovietų laikų nepastatytas Vilniuje nei vienas žiedas (nekalbu jei ten koks vienas kitas nedidelis kažkur pastatytas). Už pilaitės važiuojant link Karveliškių kapynių pastatė šviesoforą prie moki-veži, dabar ten savaitgali vidurį dienos kamštis belekoks… Kažkoks durdomas..
O taip, ta nuostabi, plati Ukmergės g. arba geriau ją įvardinti – greitkelis. Garantuoju pats važiuojat į senamiestį “pasivaikščiot”. Tai va visas miestas turi būti toks, kad galėtum bet kur eit pasivaikščiot, o ne greitkeliai vidury jo.
Reikia visai panaikinti normatyvus stovėjimo aikštelėms, bus ne namų kvartalai, bet ištisos gyvenamosios gamyklos. Ir viską užkloti trinkelėmis, kas liks neužstatyta. Poną Š. – į prezidentus, poną P. – į premjerus.!. Ir taškas.
Pakalni, tai jau ne aechitekturos reikalai! Duok žodi miesto inzinieriui. Ar ponasDviratis nepaveza daugiau, nei atrankose pasisiule?
Kuris Vilniaus rajonas yra ‘patogiai pasiekiamas viešuoju transportu’? Ir pagal kokius standartus? Gal nebent Bangladešo, tikrai ne ES.
Santariškės, Žirmūnai, Antakalnis, Lazdynai, dar vardint?
Klounu klonai parsidavėliai dar negana užseni platina o jus siaurinat pažiūrėkit koks košmaras dabar jau centre dedasi idomu kiek nubyra už tokius beždžionių sprendimus
Atsirado misteris žinau kaip turi būti vytomi miestai. Kas užsienį platina? Abosuliučiai niekas. Jei patinka plačios gatvės važiuokit į JAV, ten ant tiek viskas padaryta automobiliam, kad miestų centrai tušti. Miestas turi būti pirmiau žmogui, o ne automobiliui.
Enšteinas buvo teisus, dėl visatos jis manė, kad ji ribota, bet žmonių d.. ribų nėra.
Ķą reikia daryti: platinti kelius, naikinti gulinčius policininkus, naikinti šviesoforus, statyti žiedus, kiekvienam butui min po dvi parkavimo vietas.
Net sovietų laikais tokių nesamonių nedarė, buvo dideli kiemai su daug žalumos, normalūs platūs keliai, papildomos parkavimo aikštelės šalia kiemų. O dabar tik tankina, kuo daugiau daugiabučių prikišti miegamuosiuose rajonuose.. Žiedai, nuo sovietų laikų nepastatytas Vilniuje nei vienas žiedas (nekalbu jei ten koks vienas kitas nedidelis kažkur pastatytas). Už pilaitės važiuojant link Karveliškių kapynių pastatė šviesoforą prie moki-veži, dabar ten savaitgali vidurį dienos kamštis belekoks… Kažkoks durdomas..
O taip, ta nuostabi, plati Ukmergės g. arba geriau ją įvardinti – greitkelis. Garantuoju pats važiuojat į senamiestį “pasivaikščiot”. Tai va visas miestas turi būti toks, kad galėtum bet kur eit pasivaikščiot, o ne greitkeliai vidury jo.
planuokite miestą normaliai, šiaurinėje dalyje vien “dėžutės” statomos jokios infrastruktūros, tai ir juda visas srautas viena kryptimi…
aha. bet tik rožinėse hipsterinės savivaldybės pionierijos klejonėse…