V. Benkunskas: gatvių siaurinimai taip, kaip buvo suvokiami paskutiniaisiais metais, tęsiami nebus

Komentarai 24

  1. Redmis says:

    Kas iš tų A juostų, jei nėra žalių rodykliu, pvz. Ozo Kalvarijų sankryža, automobiliai norintys pasukti į dešinę kvailai stovi norėdami pasukti į dešinę, tuo pačiu autobusai bėga iš tos A juostos, nes Nikitinui proto neužtenka sutvarkyti tokias problemas. Kaip tik, nors laikinai reikia platinti gatves prie judrių sankryžų, kol nėra tunelių, bet kaip supratau ir Valdukui nėra strateginio mąstymo.

  2. mes says:

    lietus lyja ,vanduo blizga ,o benkunskas suka lizdą – su didele alga. Išdurs…

  3. Arvydas Norkūnas says:

    Malonu skaityti apie planuojamus pokyčius judrumo gatvėse klausimuose. Šimačiaus komandos pasityčiojimus išgyvenę vilniečiai žinoma greičiau norėtų išgirsti gatvių ir tunelių statybos objektų vardus. Spręstinų vietų daug. Tai, pvz. tunelių kompleksas Ukmergės gatvėje su viaduku į Tarandę ir transporto mazgu prie “Senukų”, Žalgirio g. sankirta su Geležinio Vilko gatve, Šiaurinės gatvės darbai, Eišiškių ir Liepkalnio gatvių platinimas iki sankryžų su Salininkais, Pilaitės pr. tunelis į Narbuto g ir t.t…. Pelnant politinį autoritetą merui reikėtų pastebėti Matijošaičio veiksmus. Pastarasis iškarto, matyt politiniais sumetimais siekdamas įkąsti Tėvynės Sąjungai pareiškė, jog sieks vyriausybės paramos Kauno tiltų statybai. Kadangi po daugelio metų Vilniaus mero poste ir prie vyriausybės vairo stovi bendrapartiečiai, Benkunskui derėtų prašyti paramos Nemenčinės gatvės, Gariūnų sankirtos su išvažiavimu į Klaipėdos automagistralę bei aplikkelio tąsos link Lydos kelio statyboms. Ypač Nemenčinės gatvės rekonstravimas, pabrėžiant šimašistų negebėjimus ir konservatorių valdymo svarbą, galėtų pastarajai partinei struktūrai atnešti apčiuopiamą politinę naudą.

  4. Jesus Marija says:

    Ka jis kalba, juk jis 8 metus su šimašium gadino gatves, o dabar varo demagogijas. Nebuvo statomi darzeliai, mokyklos, buvo istratinti šimtai milijonu pinigu, dabar vel bus statomas stadionas, kuri statys šimtus metu.

  5. Tiesiog vilnietis says:

    Gražinkit žalias rodykles sankryžose, panaikinkite A juostas ten kur jos sudaro dirbtinus kamščius, neleiskite uzurpuoti gatvės važiojamosios dalies apmokestinamomis parkavimo vietomis ir sustabdykite Vilniaus užkrūminimą !!!

    • Ne says:

      A juostas kaip tik reikia plėsti ir jas įrengti Šeimyniškių, Žirmūnų, Antakalnio, Dariaus ir Girėno, Laisvės pr, Justiniškių g. ir visur kur važiuoja VT ir yra 4 juostos gatvėje.

    • Gabeta says:

      Viename dvigubame autobuse telpa virš šimto žmonių (piko metu dažniausiai būna virš devyniasdešimt). Automobilyje telpa penki žmonės, vidutiniame automobilyje piko metu būna 1.4 žmogaus. Penki automobiliai užema daugiau vietos negu vienas autobusas net neįskaičiuojant tarpo tarp automobilių.

      Kelionė autobusu dabar (dažniausiai) trunka ilgiau negu tokia pati automobiliu važinėjant didelę dalį maršruto A juostomis. Jeigu didžią dalį kelionės autobusams irgi reiktų važinėti tais pačiais kamščiais, labai greitai miestiečiai persėstų į automobilius. (Jeigu “Tiesiog vilnietis” trolino, ir aš pakibau, ups, apsirikau)

  6. Hdisjb says:

    Jei Benkunskas netes, o dar ir sutvarkys simaviciaus sudarkyta vilniu, tai 100% garantuoju jis eis ir antra kadencija. Per 30 metu nemaciau labiau sukirsintu vilniaus gyventoju nei dabar, simaviciui tai pavyko padaryti per 1 metus. Simavicius irase save i vilniaus istorija kaip “amziaus tragedija”, su tuom ji ir sveikinu

    • ... says:

      Neduok dieve mero bijančio “sukiršinti gyventojus”. Jei toks bekiaušis patektų valdžion, turbūt net Katedros aikštė pataptų didele nelegalia parkofke, nu nes gi negalima kiršinti vargšų vairuotojų, neturinčių kur palikt automobilio atvažiavus praleist laiko senamiestyje.

      • Ufjsnh says:

        O nieks ir nesako apie “parkofkes” katedros aiksteje. Paaiskinsiu: simasius is vienu ateme, kitiems dave=sukirsino gyventojus. Jei, pvz, susiaurintu gatves ir SUKURTU DAUGIAU PARKAVIMO VIETU MIEGAMUOSIUOSE RAJONUOSE visi butu laimingi.
        Ant svetimos nelaimes savo laimes nesukursi

  7. ... says:

    Sveikinu visus Minsko ir Petrozavodzko entuziastus, Vilniaus virsmas į nors kažkiek Vakarų Europą primenantį miestą yra stabdomas mažiausiai keturiems metams.

    • lol says:

      jei tarp chrusciofkiu nutiesi dviracio tako platumo gatve, i kuria vos telpa autobusas, tai jau iskart bus vakaru europa 🤡🤡🤡

      • ... says:

        Infrastruktūros prasme – taip – Vakarų Europa. Suprantu kad kai kuriems arčiau širdies yra “russkij mir”, bet reikia susitaikyti, kad Lietuva visgi savo ateitį sieja su vakarais, o iš to išplaukia ir saugus eismas bei pagarba visiems eismo dalyviams Ir šiaip, juk ne kokia Via Baltica tarp chruščiovkių eina, nėra jokio tikslo tokiose vietose turėti asfalto jūras (išskyrus kelių gaideliams, kuriems važiavimas 40kmh greičiu yra tolygu viešam pažeminimui).

        • Bob says:

          Niekas nieko nestabdo – tik bando (tikiuosiu) šiek tiek adekvačiau perskistyti lėšas. Taip, 10% Vilniaus per Šimašiaus valdymo metus tapo labiau vakarietiški, 30% stagnavo, o dar geri 60% tapo labiau Petrozavodsku. Pokyčius reikia valdyti, o ne per jėga prastumus poros gatvių remontą, išleidus 80% biudžeto projektams šalia naujai vystomų rajoonų, sukrišinti pusę Vilniaus ir padaryti “gatvių humaizavimą” keiksmažodžiu. Po tokių pokyčių gerai jeigu miestečiai but tik 4 metus alergiški moderniam urbanizmui.

          • ... says:

            Benkunsko minčių nenuskaitysiu, todėl belieka remtis tuo, ką jis viešai kalba. O kalba jis populistines nesąmones apie kažkokius tunelius ir viadukus. Amerikietiškas požiūris į kelių infrastruktūrą miestuose yra visiška adekvataus lėtų paskirstymo priešingybė.
            Kalbant apie Šimašiaus gatvių remontus, žmonės daug labiau susikiršino ne dėl naujuose rajonuose statomų gatvių (pvz. Paupys), o dėl senų rajonų tvarkymo (pvz. Didlaukio g.). Taip yra dėl to, kad naujuose rajonuose gyvena sėkmingesni, labiau išsilavinę žmonės, o senuose rajonuose didesnį procentą sudaro, kaip čia gražiai pasakius… Spalvingesnė fauna?

        • Pasakė says:

          newkomjaunuolis.

        • lol says:

          Ka tu vadini Vakaru Europa? Siauros gatves yra tik senamiesciuose. Reikia Simasiu nusiusti i Paryziu, kad Arc de Triomphe pasiaurintu, nes dabar ten tikras “russkij mir”. Prancuzai nezino, kad yra kaimieciai ir gyvena Minske. Paskui siusime ji i Briuseli, kad siaurintu gatves, prisodintu krumu ir taip paverstu tikru Vakaru Europos miestu 🤡

          • ... says:

            Prie triumfo arkos eismas vyksta panašiai kaip Indijoje. Nemanau kad tai turėtų būti siekiamybė.
            O Briuselyje nieko keisti nereiktų, nes ten jau dabar infrastruktūra yra maždaug tokia, kokios turėtume siekti Vilniuje. Jei neteko lankytis, tai atsidaryk street view ir pasižiūrek, manau nustebsi pamatęs ant kiek yra siauresnės Briuselio gatvių juostos bei koks vešlus apželdinimas ten vyrauja.

    • Patriot says:

      Vuostik simasiaus kabancius

  8. Artur says:

    Bey bey ryzo svajonems vilniu paversti amazones dziunglemis😂🌈

  9. Ainis says:

    Valio

  10. Vilnietis says:

    100 kart protingesnis uz simasiu.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist