Šios juostos nauda maždau 1-1.5h per parą, darbo dienomis, ryte. Kitu laiku autobuso greitis tikrai nepadidėjo 30%, nes ta juosta ir taip niekam nereikalinga būna.
O kiek žliumbimo buvo prieš įrengiant juos, suprask Vilnius nuo mašinų nusprogs, nes gudručiai nebegalės A juosta važinėti. Dėja dėl tokių kenčia tie kurie turėjo tokią lengvatą, bet tokių mašinų važiuojančių A juosta gal tėra 1 iš 10. Būtų idomu pamatyti kaip pasikeitė gatvės pralaidumas po jų įrengimo, statyčiau už tai, kad net padidėjo, nes sumažėjo mėginančių įlįsti atgal vairuotojų.
Šios juostos nauda maždau 1-1.5h per parą, darbo dienomis, ryte. Kitu laiku autobuso greitis tikrai nepadidėjo 30%, nes ta juosta ir taip niekam nereikalinga būna.
ok boomer
O kiek žliumbimo buvo prieš įrengiant juos, suprask Vilnius nuo mašinų nusprogs, nes gudručiai nebegalės A juosta važinėti. Dėja dėl tokių kenčia tie kurie turėjo tokią lengvatą, bet tokių mašinų važiuojančių A juosta gal tėra 1 iš 10. Būtų idomu pamatyti kaip pasikeitė gatvės pralaidumas po jų įrengimo, statyčiau už tai, kad net padidėjo, nes sumažėjo mėginančių įlįsti atgal vairuotojų.
‘įrengti guminiai borteliai’ ir geleziniai stulpeliai viduri 6 juostu kelio – geras budas sumazinti masinu ir vairuotuoju skaicius
pavojingas projektas, geleziniai stulpeliai vaziavimo juostos pradzioje, nakti nera papildomai apsviesti
faktas. nebesugeba ivaziuoti i juosta 🙂