T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos

Komentarai 34

  1. Erikas says:

    Bus bėda ties pedagoginio žiedu. Reikia jį platinti kad nuo Šeškinės į Karoliniskes pasukt būtų lengviau. Padaryt požeminę – normalią perėją su kioskas ar dar kokia gyvybe, nes prie moksleivių rūmų turim liūdna vaizdą

  2. Arvydas Norkūnas says:

    Matosi jautrus klausimas, taip gausiai komentuojama. Ties Elnių gatve esantis įgilinimas, tiesiant gatvę yra suprojektuotas transporto mazgui. Jo statybą savo laiku blokavo įtakingosios Žvėryno personos. Taigi tereikia pratęsti Kęstučio gatvę iki projektinės vietos ir viaduku nukreipti transporto srautus Pilaitės link. išsispręstų ir Žvėryno kamščiai piko valandomis, ir dviračių reikalai, nebereikėtų ir trijų paminėtų šviesaforų. Kita vertus reikia džiaugtis, kad krizės metu dar sugebės platinti Narbuto gatvę, reikėtų ties Elnių gatve tuomet ir kitokį sprendimą padaryti.

  3. Nežiniukas says:

    O kur galima rasti Vilniaus detaliuosius planus, kur matytųsi kaip planuojama plėstis ir kaip bus su tolesne aplinkelio raida? Dėkui

  4. NAIKINKIME SĖLIŲ SANKRYŽĄ says:

    Narbuto g. platinimas šiek tiek padidins pralaidumą, bet turiu BONUS pasiūlymą, kuris duotų papildomą daug didesnį efektą pralaidumui bei išvaduotų Žvėryną iš vakarinių kamščių: tvarkant Narbuto g. tereikia panaikinti šviesoforinę sankryžą Sėlių g. Tai galima padaryti paprastai: Sankryža su Sėlių g. šiuo metu yra dauboje. Ją reikia šiek tiek paaukštinti. Tuomet iš Narbuto g. į Sėlių g. būtų galima įvažiuoti per paprastą nuovažą (galima su pėsčiųjų ir dviračių šviesoforu). Iš Sėlių g. į Narbuto g. būtų galima įvažiuoti per po sankryža esantį tunelį ir greitėjimo juostą. Vienos krypties tunelis būtų padaromas paprastai, nes dabar iš Sėlių į Narbuto g. įvažiavimas yra per įkalnę, tad pažeminus įkalnę iš Sėlių g. pusės, bei kaip minėjau, paaukštinus Narbuto g. sankirtoje turėtume reikiamą aukštį tuneliui. Į greitėjimo juostą galėtų įsilieti ir Paribio g. srautas (jei reikia – abu srautus sujungiant per mini žiedą). Šis sprendimas ženkliai padidintų srauto pralaidumą bei visų dalyvių saugumą ir duotų naudos ilgam. Jei to nepadarysime dabar, tai ateityje bus jau brangu koreguoti naujos kelio dangos aukščius bei naujus dviračių takus.

    • Tomass says:

      Turiu dar geresnį pasiūlymą – išvis uždaryti tą sankryžą, tranzitu į Naujamiestį turi būti keliaujama per Narbuto g. ir Pedagoginio žiedą neteršiant Žvėryno.

      • Super says:

        Uždarius dar labiau išaugtų pedagoginio kamščiai. Gera mintis dėl to tunelio. Tikiuosi miesto planuotojai išgirs idėją

    • hmm says:

      įdėja gal ir smagi, bet man atrodo vis tiek kimšis tas kakliukas, ne prie šviesoforo, bet aukščiau.. dabar visas žvėrynas pilnas ir spaudžia šviesoforą, pagalvok, jei jo nebūtų, kokio ilgio transporto siūlas spaustųsi aukštyn ir strigtų kažkur viršuje… :]

      • Super says:

        Na, jei čia nebesikimš, o kimšis viršuje, reiškia čia problema bus išspręsta ilgam ir ateis eilė didinti pralaidumo galimybes ten viršuje. Ten irgi yra visokių variantų

  5. Rolandas says:

    Tik prašau, jei jau darote 6 juostu kelia, atitinkamai koreguokite ir leistina greiti, kas daznai yra pamirstama, ko pasekoje keliu infrastruktura tobulinama, o greiciai uzsistovi tie patys.

    • Tomass says:

      Taip, greitis bus mažinamas, nes susiaurės juostų plotis ir bus nesaugu greitai lakstyti.

    • ABC says:

      Mieste svarbu ne tiek greitis, kiek tai, kad nestovėtum. Per 3 minutes stovėjimo prarandi 3 kilometrus, nuvažiuotus ant 60 km/h. Narbuto gatvė Geležiniu vilku tikrai nebus daroma.

  6. Automagistrale Centre? says:

    Antzemines perejos, viadukai? kaip man su dviraciu reikes persikelt..liftas? o jeigu luzta? kaip mociutes ar vaikai pereis gatves? neigalus ir kiti 60% Vilniaus gyventoju kurie neturi automobiliu arba del sveikatos negali vairuoti? Seriously! Ateityje nestatykite jokiu viaduku ir pozeminiu pereju, gyvenu centre ir nonoriu laipioti pirmyn atgal kaip per gelezinkelio begius! STOP this madness!

    • Tomas says:

      Na, ten viaduko vieta labai patogi, nes gatvė nusileidžia į daubą. Pėstiesiems ar dviratininkam norint ja pasinaudoti nebūtų jokio aukščio pokyčio

    • Saulius says:

      Nebuk savanaudis, palaipiosi. Daug geriau truputi extra pajudeti, nei eit per pereja ir but istaskytam gabalais tokioje judrioje gatveje kaip Narbuto. Ramiau bus tiek pestiesiems, tiek vairuotojams.

    • Vilnietis says:

      > Automagistrale Centre, tai pasistenk nebūti prie tų bepročių, kurie dviračiais važinėja. Iš vis reiktų dviračių taktus naikinti. Neįperki mašinos – pasiimk paskolą arba važiuok autobusu, bet ne dviračiu

      • Vargšas dviratininkas says:

        Vilnieti, tikiuosi, kad tai buvo sarkazmas 😀 bet dėl visa ko…. kai kurių dviračiai brangesni, nei automobiliai, kuriuos galima pamatyti Vilniaus gatvėse, ir dauguma dviračiais važinėja ne dėl to, kad neturi pinigų 😀

      • Audra says:

        Todėl kamščiai ir susidaro, nes visi su mašinom ir jose sėdi tik po vieną žmogų. Negana to didžioji dalis neiperka normalių mašinų ir važiuoja su bezdančiom byrančiom, kurios tik užteršia orą. Kai per karantiną visi sėdėjo namuose ir nevažinėjo su savo geldom, buvai išėjas į lauką užuodei kai pagaliau pasijuto medžių ir gelių kvapas dabar visus paleido per pora dienų visi kvapai beveik dingo.
        Tik už žalia transportą. Plius su dviračiu ne vien gamtai didesnė nauda, bet ir tavo kūnui.

    • Justas says:

      Viadukas tarp 2 slaitu butu, visai kaip Narbuto virsuje tas tiltas, tik kad apacioje nieko nebus. Tai realiai su dviraciu net nejausi aukscio pakitimo

    • ABC says:

      Ten apačioje ir taip nėra šaligatvių, jie eina šlaito viršumi.

    • Paulius says:

      issikelk is centro jei nesugebi prisitaikyti

  7. Auksinis kardas says:

    Viena gera naujiena (Kalvarijų gatves siaurinimas), viena bloga. Kaip jau įprasta VMS. Beje, ar nebuvo ta vidurine juosta palikta tramvajams sovietų planuotojų? Lyg ir minėjo Poderskis, kad tramvajai vis dar svarstomi. Spėju, kad jau nebe?

    • Hesburgeris says:

      Del kalvariju – puiki ideja, viesasis transportas iki Santariskiu judejo apie valanda, dabar minimum sutrumpes laikas dvigubai. Masinos kaip stovejo, taip stoves, dalis pagaliau susiprotes nebesigrusti i centra su dviraciu kur ir pastatyti masina neturi. Del narbuto, tramvaju ar BRT gales ir to kelio vietoje daryti, dar tai nebus artimiausiu metu, dabar orientuojamasi i autobusu tinkla.

      • Auksinis kardas says:

        ‘Kol kas orientuojamasi į autobusu tinklą’ yra kitas būdas pasakyti ‘Lietuvoje veikia kelininkų lobis kurio kišenėje sėdi savivaldybe visu mūsų komforto sąskaita’. Kodel net gerokai biednesnė Sofija sugeba pasistatyti 44km metro nuo 1998-ųjų (plius stato dar virš 20km)? Nekalbant jau apie panašaus pragyvenimo lygio Lisaboną ir Atėnus? Pas mus, tuo tarpu, tik ieškoma bet kokios priežasties lieti daugiau asfalto, kuris tik blogina padeti.

        • hmm says:

          drįsčiau abejot, ar Sofija “biednesnė”:) grandiozinio dydžio miestas buvo jau 2007 metais (buvau su savo auto nuvaręs)… įtariu po įstojimo į ES aplamai suklestėjo. Vilnius gal ir turtingas, bet ar ne 50proc pajamų atiduoda į valstybės biudžetą…

          • Auksinis kardas says:

            Įsitikinti kad Sofija – biednesnė tereikia pažiūrėti statistiką. Miestas – dvigubai didesnis už Vilnių ir tuoj turės virš 60km metro. Taigi reiktų apie 30km metro Vilniuje, kad pasivytumėme biedniausios ES šalies sostinę. Praktiškai visi panašaus dydžio ES miestai nuo mūsų šitoje srityje yra tiek atitolę, kad gėda net darosi, bet pala pala jau tuoj tuoj, tik dar keliolika grandiozinių dešimtmilijoninių asfalto klojimo projektų skirtų pamaitinti (išimtinai vietinius) kelininkus ir tada gal bent planą kokį sukursim beginio transporto tinklo vienai linijai. Fail.

            • Really says:

              Dabar dar atsakyk is kur Vilnius tures tiek pinigu? 1 km Sofijos metro 3 linijos statybos kainavo apie 42 mln eur už km, tai tavo 30 km Bulgaru kainomis kainuotu 1.26 mlrd eur, palyginimui Vilniaus 2020 metu biudzetas 790 mln. eur., visam transportui – 109.9 mln eur. tai is kur siulai gauti situos pinigus?

        • Hesburgeris says:

          Dėl to, kad Sofija turi dvigubai daugiau gyventojų, visiškai kitokią miesto struktūrą, dvigubai didesnį gyventojų tankį ir vien metro pas juos kasdien vaziuoja apie 350000 gyventojų. Taip pat Vilniuje yra vis dar prastai optimizuotas viesojo transporto tinkas ir resursu cia vezti gyventojus yra kiek nori, gal pirma apsimoka valstyvei investuoti i pigesnius ir greiciau atsiperkancius projektus? + dar viena transporto rusis reiskia papildomas islaidas, transporto parko islaikyma ir t.t. Beje kiek zinau, privatininkams yra leidziama teikti siulyma statyti metro tinkla privaciomis lesomis dar niekas nesusidomejo, gal del to, kad sita ideja neturi vilties atsipirkti per ateinancius 50 metu?

          • Auksinis kardas says:

            Papasakokite apie kitokią miesto struktkūrą bobutei, sorry 🙂 Tereikia pažiūrėti Urban Rail .net esantį Europos žemėlapį ir pamatyti, kokioje situacijoje sėdime. Esame vieninteliai ES be bėginio transporto ir šitie savivaldybės pasiteisinimai jau atrodo juokingai. Nesame nei neturtingiausi (tad savivaldybės “nėra pinigų” neveikia), nei dar kokie nors. Vilnius nėra unikalus – jo unikalumas (ES) yra tik tuose baisiuose sovietiniuose rajonuose, kuriuose kaip tik ir privaloma statyti bėginio transporto linijas dėl didelio jų tankio (net jei ir viso miesto tankis nominaliai yra ir nedidelis dėl jame esančių miškų). Vakarų Europa yra pastatyta mažais nameliukais ir vis tiek yra išraižyta bėginėmis linijomis. Neturėti ir neplanuoti jų Vilniuje yra visiškas apsileidimas. Dabartinis VT nieko nepasieks, nes į autikus susodinti žmonių iš automobilių dar niekam nepavyko ir jų capacity yra per mažas. Jei iš visų kampų visi važiuos į centrą autikais, centre fiziškai neliks jiems vietos. Autikai miestuose yra tam, kad aptarnautų bėginį transporto stuburą ir mes vieninteliai ES esame, kurie to nesupranta ir užstatinėja potencialius bėginius takus. FAIL.

          • Jonas says:

            Aš galėčiau pasakyti vieną naujienų papildomai, jog vakar buvo aptarinėjamas klausimas dėl rajono ribų naikinimo, tad klausimas ar apie 2040 toks projektas ne apsimokės jei mes ir į dabar esantį rajoną pavertę jį miestu leisime getų statybas kaip antai avulio žirmūnuose

      • To Hesburgeris says:

        Privačių automobilių populiarumą lemia didelis neišvengiamų kelionių skaičius, kurį mažinti savivaldybė net nesiruošia. Gali paleisti geriausią pasaulyje visuomeninį transportą, tačiau jei vaikų darželis bus kitame miesto gale, žmogus rinksis automobilį. Todėl dviejų eismo juostų Kalvarijų gatvė yra labai blogas sumanymas, kuris sukels labai didelių susisiekimo problemų miesto gyventojams.

        • Hesburgeris says:

          Problema yra ta, kad zmones perka busta ne pagal infrastruktura. Masiskai perkami bustai 20 km nuo centro, taip pat butai Perkunkiemyje, Pilaiteje, kur nera pakankamai mokyklu, darzeliu ir leidziami vaikai i mokyklas ne pagal gyvenamasias vietas, tai sukura problemas prie mokyklu gyvenantiems, nes mokyklas uzkisa rajonu gyventoju vaikai. Perkant busta ir reikia vertinti tokius dalykus kaip mokymo istaigos, viesojo tansporto pasiekiamumas ir t.t. kaip tai daroma visame pasaulyje. Paimi pigu busta laukuose ir po to skundiesi, kad nera infrastrukturos, bustas centre del to ir kainuoja 3 kartus brangiau. Miestas pirmiausia turi tarnauti MIESTO, o ne periferijos gyventojams. Ideja daryti pilnas viesojo transporto juostas yra puiki, sveikintina ir teigiamai atsilieps MIESTO gyventojams, palengvins keliavima i ligonine ir vietiniams, ir miesto sveciams, o persede i viesaji transporta gales is santariskiu nuvaziuoti i centra per +/- 25 min piko metu, vietoje dabartiniu 35 min piko metu automobiliu su dviem juostomis automobiliams.

    • ABC says:

      Tramvajai atsiras iš karto po to, kai Vilnius pastatys stadioną, panaikins taborą, o oro uosto taksistai veš į miestą už rinkos kainą.

  8. Tomas says:

    Puiki ideja. pagaliau


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist