Vilniaus gatvės

T. Narbuto gatvė bus plečiama iki 6 eismo juostų, naikinamos 2 perėjos

Miesto savivaldybė planuoja rekonstruoti T. Narbuto gatvę ir išplatinti ją iki 6 juostų, kur 2 juostos bus skirtos viešajam transportui, o dar keturios bus skirtos skirtos automobiliams: po dvi eismo juostas į abi puses. Taigi T. Narbuto gatvėje nuo Laisvės pr. iki Erelių g. bus įrengtos A juostos projektuojamos

Siūloma įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viaduką

„T. Narbuto gatvė, atkarpoje tarp Sėlių ir Erelių g., pastatyta dauboje, todėl siūloma įrengti pėsčiųjų dviratininkų viaduką ties Elnių gatve, kad būtų sujungti abiejose T. Narbuto g. pusėse suprojektuoti pėsčiųjų ir dviračių takai. Po to, kai bus įrengtas viadukas, siūloma panaikinti dvi esamas šviesoforais reguliuojamas perėjas (ties Stirnų g., ir ties Gervių g.). Siekiant pagerinti susisiekimo pėsčiomis ir dviračiais situaciją, bus įrengiami pėsčiųjų takai (2,25 m pločio), kur vietos pakanka – dviračių takai (2,5 m pločio), atkarpoje nuo Stirnų g. iki Paribio g. šiaurinėje gatvės pusėje. Dėl dviračių tako ir/ar pėsčiųjų tako įrengimo numatoma atraminė sienutė nuo Lūšių iki Stirnų g. ir nuo Teodoro Narbuto stotelės iki Laisvės prospekto“, – apie būsimą gatvės rekonstrukciją rašoma projektiniuose siūlymuose.

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamo objekto adresas – T. Narbuto gatvė nuo Laisvės pr. iki Erelių g.;
  • Atstumas – 2 124 m;
  • Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybės administracijos infrastruktūros skyrius;
  • Projektinius siūlymus ruošė SĮ „Vilniaus planas“, projekto vadovas – Vaidotas Lukošiūnas.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki gegužės 20-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projekto viešas svarstymas numatomas ketvirtadienį, gegužės 21 d. Diskusijų pradžia 17.00 val. Projektiniai siūlymai bus aptariami nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda: https://us02web.zoom.us/j/87599914638

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
70 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
34 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Erikas
Erikas
2 metus

Bus bėda ties pedagoginio žiedu. Reikia jį platinti kad nuo Šeškinės į Karoliniskes pasukt būtų lengviau. Padaryt požeminę – normalią perėją su kioskas ar dar kokia gyvybe, nes prie moksleivių rūmų turim liūdna vaizdą

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Matosi jautrus klausimas, taip gausiai komentuojama. Ties Elnių gatve esantis įgilinimas, tiesiant gatvę yra suprojektuotas transporto mazgui. Jo statybą savo laiku blokavo įtakingosios Žvėryno personos. Taigi tereikia pratęsti Kęstučio gatvę iki projektinės vietos ir viaduku nukreipti transporto srautus Pilaitės link. išsispręstų ir Žvėryno kamščiai piko valandomis, ir dviračių reikalai, nebereikėtų ir trijų paminėtų šviesaforų. Kita vertus reikia džiaugtis, kad krizės metu dar sugebės platinti Narbuto gatvę, reikėtų ties Elnių gatve tuomet ir kitokį sprendimą padaryti.

Nežiniukas
Nežiniukas
2 metus

O kur galima rasti Vilniaus detaliuosius planus, kur matytųsi kaip planuojama plėstis ir kaip bus su tolesne aplinkelio raida? Dėkui

NAIKINKIME SĖLIŲ SANKRYŽĄ
NAIKINKIME SĖLIŲ SANKRYŽĄ
2 metus

Narbuto g. platinimas šiek tiek padidins pralaidumą, bet turiu BONUS pasiūlymą, kuris duotų papildomą daug didesnį efektą pralaidumui bei išvaduotų Žvėryną iš vakarinių kamščių: tvarkant Narbuto g. tereikia panaikinti šviesoforinę sankryžą Sėlių g. Tai galima padaryti paprastai: Sankryža su Sėlių g. šiuo metu yra dauboje. Ją reikia šiek tiek paaukštinti. Tuomet iš Narbuto g. į Sėlių g. būtų galima įvažiuoti per paprastą nuovažą (galima su pėsčiųjų ir dviračių šviesoforu). Iš Sėlių g. į Narbuto g. būtų galima įvažiuoti per po sankryža esantį tunelį ir greitėjimo juostą. Vienos krypties tunelis būtų padaromas paprastai, nes dabar iš Sėlių į Narbuto g. įvažiavimas… Skaityti daugiau

Tomass
Tomass
2 metus

Turiu dar geresnį pasiūlymą – išvis uždaryti tą sankryžą, tranzitu į Naujamiestį turi būti keliaujama per Narbuto g. ir Pedagoginio žiedą neteršiant Žvėryno.

Super
Super
2 metus
Atsakinėti į  Tomass

Uždarius dar labiau išaugtų pedagoginio kamščiai. Gera mintis dėl to tunelio. Tikiuosi miesto planuotojai išgirs idėją

hmm
hmm
2 metus

įdėja gal ir smagi, bet man atrodo vis tiek kimšis tas kakliukas, ne prie šviesoforo, bet aukščiau.. dabar visas žvėrynas pilnas ir spaudžia šviesoforą, pagalvok, jei jo nebūtų, kokio ilgio transporto siūlas spaustųsi aukštyn ir strigtų kažkur viršuje… :]

Super
Super
2 metus
Atsakinėti į  hmm

Na, jei čia nebesikimš, o kimšis viršuje, reiškia čia problema bus išspręsta ilgam ir ateis eilė didinti pralaidumo galimybes ten viršuje. Ten irgi yra visokių variantų

Rolandas
Rolandas
2 metus

Tik prašau, jei jau darote 6 juostu kelia, atitinkamai koreguokite ir leistina greiti, kas daznai yra pamirstama, ko pasekoje keliu infrastruktura tobulinama, o greiciai uzsistovi tie patys.

Tomass
Tomass
2 metus
Atsakinėti į  Rolandas

Taip, greitis bus mažinamas, nes susiaurės juostų plotis ir bus nesaugu greitai lakstyti.

ABC
ABC
2 metus
Atsakinėti į  Rolandas

Mieste svarbu ne tiek greitis, kiek tai, kad nestovėtum. Per 3 minutes stovėjimo prarandi 3 kilometrus, nuvažiuotus ant 60 km/h. Narbuto gatvė Geležiniu vilku tikrai nebus daroma.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button