Susisiekimo ministerija pristatė pokyčius: kai kur greitis mažės iki 30 km/val., atsiras dviračių gatvės

Komentarai 20

  1. Artūras says:

    “Dviračių gatvės” labai panašu į zuoko nupiestus dviračių takus ant pėsčiųjų takų. Tikrasis sprendimas yra dviračių takai

    • Taigi says:

      ne visur yra vietos, Vileišio gatvės projektas puikus, ten kaip tik bus dviračių gatvė. tik nesulaukiam statybų pradžios, bet lygtais konkursas jau pagaliau įvykęs sėkmingai!

  2. Komas says:

    Rekomenduoju kanalą abejojantiems ar Vilnius eina teisinga linkme: Kodėl Nyderlandų miestai (kas buvo žino) itin gyvi ir patrauklūs.

  3. Darius says:

    Simasius galvoja, kad Vilnius ispanijoje. Dviraciu sezonas keli men, vasara, paskiau prasideda ruduo ir gatves kemsa tevai veziodami vaikus i mokyklas/burelius. Sita kategorija niekad neses ant dviracio, todel neverta net investuoti i dviraciu infrastruktura. Galima kamscius spresti VT pagalba, galbut paleist mokyklinius autobusus, idiegti kelias beginio transporto linijas, bet simasius per skystas tokiems projektams, geriau sutvarkyti kokia nereiksminga dviraciu tako atkarpa, kuria pqstoviai naudosis 1% gyventoju.

    • Paulius says:

      Visi skandinavai žiema dviračiais važinėja ir nieko 🙂

      • Remyga says:

        Aha, kiek tų “visų” yra? Kopenhagoj gal ir bus 10%, kitur ~1%.

  4. Adele says:

    Sios priemones gerai, bet ziema blogu oru bus bedos.

  5. Bob says:

    Puikios naujienos!

  6. sasasS says:

    Idomu kaip susiaurintose gatvese spec.tarnybos pravaziuos,o autobusams kai degs baltas sviesaforas,bet bus posukyje i desine visviena automobiliais uzkimsta,nes rodykles panaikino,o degancios neirenge kaip pvz.Ozo-Kalvariju sankryzoje…Na ir siaip viskas tik blogyn,kad tik auto kimstusi…

  7. Ddf says:

    Simasius vykdo UN sustainable goals plana

    • vieni teoretikai pripaisto says:

      kiti hipsteriniai nukvakę pionieriai bando įgyvendint

  8. E915 says:

    Mes visi mokama moksečius, kad situaciją gerintų. O viską daro atvirkščiai, situaciją blogina, tyčiojasi iš vairuotojų, gatves siaurina, kamsčius sąmoningai dididna, taršą didina.
    Dviračių sezonas maksimaliai 3 mėnesiai. Dviračių takų nėra, yra po nedidelę atkarpą. Kokia yra statistika – kiek dviračiu vyksta į / iš darbo ir kiek vyksta automobiliu? Visiems aišku, kad pirmiausia reikai gerinti infrastruktūrą automobiliams.

    • Marius says:

      Arba rinktis dviratį, jei nepatinka kamščiai

    • Linas says:

      O Kam ją gerinti, kad po trečia automobilį visi prisilirktu? Ir kur ją gerinti, namus griauti?

  9. aaa says:

    Reikejo pirmoje eileje pastatyti metro, o tada planuoti pokycius, o jus atvirksciai viska.

  10. Ministras kvailas kaip ir vms says:

    Kokiam kvailam reikia būt, kad pristatyt tokį projektą neturint mieste bėginio transporto, tik tada tokie projektai turi prasmę ir teigiama rezultatą, db tik sukels daugelio nepasitenkinimą, chaosą ir dar didesnius kamščius, kai automobiliai pradės važinėti dvirtakiais

    • nagihh says:

      Apie ką jūs, dviračio gatvės bus Vileišio g., Žvėryne ir pan. Apie gatves kur važiuotų traukinys niekas nekalba.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist