Sostinėje pradedama testuoti nauja stebėjimo įranga: baus visus

Komentarai 25

  1. Runkelis says:

    Na, ir ko putojate? Nepažeidinėkit KET ir niekas jūsų nefotografuos ir nebaus! Jei nenorit laikytis tvarkos – Tai nekaltinkit policijos. Nieks kits čia nekalts – bernužėli tik tu pats…

    • Psichiatro asistentas says:

      Būtų keliai pritaikyti eismui, o balkonai už vairo mokėtų vairuoti-gal ir pažeidinėti nereiktų.

  2. leftistų globalistai says:

    Tuoj bus kaip komunistinėje Kinijoje ar fašistinėje rusolijoje. Socialinei reitingai ir totalinė kontrolė. Kameros su veidų ir judesio atpažinimu ant kiekvieno kampo. Tereikia tik panaikinti grynuosius pinigus ir prie kiekvieno asmens pririšti žaliąjį pėdsaką. Prasidės socialinių reitingų konclageris. 15 minučių miestai.

  3. ! says:

    Teisingai, reikėtu dar daugiau kontrolės ir baudų, budulis toks padaras, nekontroliuojamas ir nebaudziamas dergs ir trugdys nesustodamas, per tą mėšlą neįmanoma išvažiuoti į miestą nesusigadinus nuotaiką.

    • Mastant logiškai says:

      Kuo daugiau draudimu , tuo daugiau tokių kaip ir pats – slovinanciu tuos draudimus…

    • Psichiatro asistentas says:

      Jeigu į miestą išvažiavęs pats ir kiti žiūrėtų į kelią, šviesoforo signalus ir ženklus, o ne sėdėtų sulindę į telefonus-nuotaikos gadinti, žiūrėk, ir netektų.

  4. Vytautas says:

    kaip susije lakūnai su šiuo projektu ?

  5. Anarchistas says:

    Visus? O mane už ką?

  6. Hippo says:

    Galima dar integruot su kitom sistemom ir skaiciuot taskus kiek, kas nusizenge. O jei kazka gero padare pridet tasku. Tada kiekvienas turetu savo iverti pliusu ir minusu suma. Geriausiems galima duot paskatu kazkokiu, o blogiems baudas siust arba neleist i Maxima.

  7. Neleiskime jiems pelnytis iš mūsų says:

    laikykimės KET ir tada jie negaus pelnų iš baudų ir neatsipirks ta jų krūta įranga 🤣

    • Taigis says:

      🤦‍♂️Iš esmės žmonės laikosi, bet labiau žmones piktina neadekvačiai sudėti ženklai, kurie padaro juos baisiais pažeidėjais. Tas kuris gatve pralėktų 140km/h, tai jam nelabai būtų svarbu ar leidžiama ant 50 ar 140. Tarkim, kodėl ties Liepkalniu po sankryža staigiai greitis mažinamas iki 50? Kas ten nesaugu? Nėra pavojingesnių vietų ir siauresnio kelio kur galima ant 90 važiuoti, toj pačioj Varšuvoje, kur eismas intensyvesnis, galima 90 tokiu keliu važiuot. Tarkim aplinkeliu Varšuvoje, kuris net siauresnis ir daug daugiau įvažiavimų ir išvažiavimų galima važiuot 120. O kaip tau, kai pakilus nuo žem panerių iki gariūnų galima važiuoti 100, o priešinga puse 90 :), kai atkarpa kaip automagistralė, su tvoromis ir nėra į/iš-sukimų? O geležinio vilko g, dabar visi ant 50, kai neoficialiai važiuodavo visi 80, o avarijos būdavo per kamščius užsižiopsojus. Vardint ir vardint galima.

  8. Nesvarbu says:

    Su.triukšmu kovokite, su nenormaliais atomobilio duslintuvo šaudimais pagaliau, naktimis užmigti neimanoma

  9. Marius says:

    Mindaugai, nevazinek kaip asilas, laikykis KET ir niekas is taves “nepasipelnys”.

  10. Mindaugas says:

    Šios įrangos tikslas – kuo daugiau pasipelnyti, kad galima būtų pasikelti atlyginimus ir išsimokėti premijas. Ar tai padidina saugumą keliuose? – Ne. Ar tai didina eismo srautą, sumažina spūstis? – Ne. Ar tai padaro patogesnį ir lengvesnį susisiekimą? – Ne. Tai kam to reikia? Kad BAUSTI! Atrodo, kad visi vairuotojai yra BLOGIS, kurių elgesį ir sąmoningumą keliuose galima tik vieninteliu būdu – baudomis. Apgailėtina sistema.

    • ,,, says:

      Ko gero jūs esate teisus.

    • mmm says:

      Pritariu. Paskutiniai pakeitimai keliuose yra tiesioginis lupikavimas apsimetant saugumo/tvarumo skraiste. Tai tik dar labiau lėtina eisma, didina spūstis, didina taršą ir didina kelionės laiką. Be to, vis policija kaltina lakūnus, kad didžiausi pavojai dėl greičio viršyjimo, bet tie laikai seniausiai pasibaigę, pagrinde avarijos dėl neatidumo, kvailumo ir t.t. Bet toliau statoimi radarai, trikojai. Kam dėti vidutinio greičio matuoklį aplinkkelyje, kuri yra ko gero saugiausia gatvė? su logika visuomet prasilenkiama. Darosi šlykštu

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Kaip vertinate naujieną, jog Užupyje kursuos autobusas be vairuotojo?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist