Vilniaus miesto savivaldybė šių metų pradžioje informavo, jog iki 2027-ųjų planuojama įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Panašu, kad Šiaurinės gatvės projekto įgyvendinimas gali būti atidėtas dar bent keleriems metams, nes apie projekto likimą šioje strategijoje neužsimenama.
„Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pabaigta jau šiemet, taip pat Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcijai bei Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcijai reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros, Tarandės g. rekonstrukcijos pabaiga, Mykolo Lietuvio g.–Mokslininkų g. ir Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcijoms reikalingų žemės sklypų paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir kt.“, – rašoma Vilniaus miesto savivaldybės išplatintame pranešime.
Nemenčinės plento rekonstrukciją numatoma užbaigti šiemet, nors anksčiau buvo numatyta darbus užbaigti 2026-aisiais. Darbai kainuos apie 26,18 mln. Eur. iš Vilniaus savivaldybės ir Kelių priežiūros ir plėtros programos lėšų. Straipsnį apie darbų apimtis galite paskaityti ČIA.
Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija. Įgyvendinus projektą, bus rekonstruota valstybinio kelio A16 (anksčiau Galvės g.) 5,5 km ilgio atkarpa. Ji bus išplatinta iki 4 eismo juostų su skiriamąja juosta ir magistraliniu pėsčiųjų bei dviračių taku. Taip pat būtų naikinama šviesoforinė sankryža su Abiejų Tautų Respublikos plentu ir Kirtimų gatve, būtų įrengiamos 2 naujos šviesoforinės sankryžos: ties sankirta su Tiškevičiaus gatve ir su Vilijos gatve, numatoma rekonstruoti ir platinti visus šioje atkarpose esančius viadukus (įskaitant ir viaduką virš Vilnius-Kaunas magistralinio kelio).
Tarandės gatvės rekonstrukcija. Ši gatvė būtų kapitaliai rekonstruota nuo Putiniškių gatvės iki Ukmergės plento. Teigiama, kad per vienerius metus atnaujinus gatvę, ji taps patogesnė ir automobilių vairuotojams bei viešojo transporto keleiviams. Daugiau apie numatomą šios gatvės rekonstrukciją rašėme praėjusių metų birželį. Visą straipsnį galite paskaityti ČIA.
Priminsime, jog tuo tarpu kitą projektą – Tarandės tunelio – projektą įgyvendins „Via Lietuva“, kuri praėjusių metų lapkritį pasirašė sutartį dėl šių statybų. „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį darbų atlikimo konkursą laimėjo UAB „YIT Lietuva“. Darbų kaina – 6,2 mln. Eur su PVM. Tunelio statybos darbai Vilnius– Panevėžys atkarpoje prasidės jau pavasarį, darbams numatytas vos 11 mėn. terminas.
Gariūnų-Jočionių sankryžos rekonstrukcija, kurios metu planuojama vieno lygio šviesoforais reguliuojamą Gariūnų ir Paneriškių gatvių sankryžą rekonstruoti į dviejų lygių sankryžą pastatant viaduką.
Pertvarkant sankryžą bus panaikinti visi šviesoforai su kairiaisiais posūkiais, sukti bus galima tik į dešinę. Tai užtikrins nenutrūkstamą transporto eismą. Virš buvusios sankryžos planuojama įrengti pėsčiųjų viaduką su laiptais ir nuovažą, įrengti dviračių takus.
Straipsnį, pristatantį kaip atrodys Gariūnai po projekto įgyvendinimo, galite paskaityti ČIA.
Mykolo Lietuvio-Mokslininkų gatvių rekonstrukcija. UAB „Vilniaus planas“ rengia Mykolo Lietuvio g. ir Mokslininkų g. projektinius pasiūlymus atkarpai nuo Ukmergės g. iki Geležinio Vilko g. Pasiūlymuose turi būti numatomas gatvės pritaikymas visiems eismo dalyviams ir visapusiškos infrastruktūros įrengimas: gatvės standartus atitinkančių, modernių pėsčiųjų ir dviračių takų įrengimas, viešojo transporto paslaugos teikimui reikalingos infrastruktūros įrengimas, 4 eismo juostų (po 2 kiekviena kryptimi) gatvės įrengimas.
Mokslininkų-Geležinio Vilko gatvių sankryžos rekonstrukcija. Pagal Bendrąjį Vilniaus planą šioje sankryžoje turėtų nebelikti šviesoforų, t.y. būtų įrengiamas viadukas arba tunelis. Kol kas detalesnės informacijos, koks sprendinys bus pasirinktas, šiuo metu nėra.
Išlieka paslaptyje, koks projektas yra tas laimingasis 7-asis, nes mums pavyko suskaičiuoti šešis.
Sutapimas ar ne, tačiau panašu, kad šių strateginių infrastruktūros projektų užbaigimas sutaptų su šalyje vyksiančiais savivaldybių rinkimais, kurie pagal rinkimų kalendorių turėtų vykti 2027-ųjų vasario pabaigoje – kovo pradžioje. Belieka tikėtis, kad minėtieji planai neliks tiesiog planais.

Valstybė padarė Rokantiškių km. Kariškiams namus, šis km yra Šumsko-Skaidiškių kryptimi nuo Vilniaus, už N.Vilnios. Kažin per X dieną kaip judėtų kariškiai link Pabradės ar link Rūdininkų. Aš linkstu į klausimą kur yra ir kurioje vietoje rytinis aplinkelis kryptimis Vaidotai-Rudamina-N.Vilnia-Nemenčinės pl.- tiltas per Neries upę- Balsiai-Ukmergės pl???? Manau šis projektas numarintas….Ar Ne???
Tai būtų puiki kompensacija visuomene iškankintai Šimašiaus merystės nesusipratimų. Belieka tikėtis, kad tai tikrai įvyks.
O kada ateis eile Vilniaus autobusu stoties tualetams? Kiek galima tyciotis is zmoniu?
Šiaurinė gatve kur?!?!?!
Pietinis aplinkelis? 😀
Aš kaip dabar prisimenu kaip dabartinis meras prieš rinkimus verksleno kokia tragiška situacija yra Vilniuje su automobilių spustimis,su nepralaidziom sankryžom,ir kad jei jį išrinks,tai jis pasižadėjo jog įrengs tris viadukus ar tunelius per problemines sankryžas ir ketvirtą pradės per savo kadenciją,ir kad jį prisimins tokį,kuris ką pažadėjo tai tą ir padarė.Bet dabar supratau jog per savo kadenciją nespės ir vienos sankryžos įrengti,net juokinga ir verkti norisi kaip žemės paėmimo procedūros dar tik pradėdamos ir techninių projektų jokių nėra…
Eiliniai Savivaldybių tarybų ir merų rinkimai numatomi 2027 m. kovo mėn., ne 2028 m. gegužę..
O Salininkai su Dariaus ir Girėno gatve kada bus sujungta???
Geras klausimas 🙂
NELABAI KAS IR NUMATOMA……NUO 2016 VILNIUJE NIEKAS NEDAROMA….T.Y BEVEIK 10 METU MIESTAS NEVYSTIMAS TO NET TARYBINIAIS METAIS NER BUVE…
Tuščia rašliava apie nieką, matosi, kad iš savo kaimo trobos ir nosies nebuvai iškišęs…
kitaip tariant, meras prisipažino, kad dirbti neplanuoja :-)))