Kojelavičiaus gatvė, ta kurioje sunkiai prasilenkia autobusai su fūromis važiuojančiomis į sandėlius ir gamyklas gatvės gale bus siaurinama :))))) Išduokite prašau man paslaptį, savivaldybės valgykloje dienos pietums kanapės ar durnaropės ?
Idiotiškos šimšiaus idėjos galutinai sužlugdė eismą Naugarduko gatve. Viena iš judriausių Naujamiesčio gatvių po šitų atsiprašant reformų tapo nuolatine spūstimi. Piko metu pastovi spūstis nuo Lenkų namų iki pat sankryžos.
Ramesnės gatvės = mažesnis greitis = mažiau žuvusių. Vilniuje keliuose per metus vidutiniškai žūsta 21 žmogus. Osle su ramiomis gatvėmis 0, nors miestas didesnis.
Siauresnės gatvės = neprasilenkiančios mašinos žiemos metu = nepravažiuojančios greitosios iki Vilniaus Rajono Centrinės Poliklinikos = daugiau mirstančiųjų. Po gatvės rekonstrukcijos parkavimo vietų sumažėjo. O “įvairūs tyrimai” apie ekonominę naudą atlikti ne Lietuvoje ir ne konkrečiose Vilniaus gatvėse.
Kad parkingo mažėja yra gerai. Miestas neguminis, daugiau mašinų nebetilps. Nori nenori, ateityje reikės persėsti iš mašinų į VT, dviračius ar pėsčiom eiti.
Dar niekad nelaukiau kažkieno kadencijos pabaigos… Kaip gi ilgai naujai miesto valdžiai teks taisyt kolukėčių klaidas…
Visi mano pažįstami žmonės sako, kad balsuos už tą, kas sulygins su žeme visus mieste įrengtus taršos didinimo kalnelius, vėl praplatins gatves ir sudarys lygias judėjimo sąlygas visiems miesto gyventojams, visomis laisvai pasirenkamomis transporto priemonėmis, o taip pat iš esmės keis šviesoforų reguliavimo sistemą. Juokingiausia, kad taip neoficialiai draugų rate šneka net mano pažįstami savivaldybės darbuotojai! Verta susimąstyti…
Susimastyti gal ir verta, bet tai visos Europos tendencija. Pasivažinėk po bet kurį EU miestą ir pamatysi lygiai tą patį.
Naujai išrinkta valdžia darys lygiai tą patį nes taip geriau ir patogiau daugeliui balsuotojų (kaip manai, koks procentas žmonių turi automobilius ir koks procentas jų neturi ?).
Čia tiesiog tokį turi informacinį burbulą (visi dirbantys aktyvūs žmonės su automobiliais, o pagrindinis balduotojas – visai ne toks žmogus 😉 )
Gerai masto. Aklas Europos miestų idėjų kopijavimas primityvu. Juk mūsų gyventojų tankis, miesto teritorija labai skiriasi nuo vakarų Europos sostinių ir didžiųjų miestų. Atsižvelgus į tai vertėtų transportą tvarkyti ne tiesmukiškai pagal Briuselio standartus, bet šiek tiek amerikietiškai. Žinoma ir vykdyti savuosius rinkiminius pažadus šioje srityje.
Alia kiek sovietiku pelyja ant Vilniaus, labai sveikinu savivaldybe su siuo projektu, tikiuosi, po keliu metu visi kaimu vatnykai isnyks is Vilniaus su savo dvokalais
Briedas. Gatvėmis juda tie patys gyventojai. Tik nebe vežime ar raiti, o automobilyje. Pėstiesiems yra šaligatviai . Ir jei važiuoju – man reikia kažkur , aš jau socialiai aktyvus, nesidairau galerijos ar kavinės ir tuo labiau man akių kontakto su pėsčiaisiais…
” Prie ramaus judumo gatve virtusios ir patrauklesne gyventojams tapusios Naugarduko gatvės šiemet dar prisijungs T. Ševčenkos, Vytenio, A. Kojelavičiaus gatvės…. ”
Naugarduko gatvė patraukli gyventajam – nejuokinkit… 😁😁😁😁😁 Ji patraukli tik tiem gudročiam kas ją ” tobulino”, o iš tikrųjų išdarkė… Gyventojų skundai jog ji nesaugi (ypač dėl iš važiavimų iš kiemų ir t.t.) visiškai ignoruojami. Gatvė susiaurinti, padaryti dviratininkų takai, o dviratininkai mieliau važinėja šaligatviais (dėl saugumo)…
Kojelavičiaus gatvė, ta kurioje sunkiai prasilenkia autobusai su fūromis važiuojančiomis į sandėlius ir gamyklas gatvės gale bus siaurinama :))))) Išduokite prašau man paslaptį, savivaldybės valgykloje dienos pietums kanapės ar durnaropės ?
Prasilenkia ten tie autobusai, nedezinformuok
Idiotiškos šimšiaus idėjos galutinai sužlugdė eismą Naugarduko gatve. Viena iš judriausių Naujamiesčio gatvių po šitų atsiprašant reformų tapo nuolatine spūstimi. Piko metu pastovi spūstis nuo Lenkų namų iki pat sankryžos.
Tai ir duskit savo kamščiuose, ar gal verčia kas savo geldoj sėdėti?
Saziningumo delei – greiciausiai dus tie kurie ten gyvena, negu liaudis atsisakys dyzelines geldos 🙂
Ramesnės gatvės = mažesnis greitis = mažiau žuvusių. Vilniuje keliuose per metus vidutiniškai žūsta 21 žmogus. Osle su ramiomis gatvėmis 0, nors miestas didesnis.
Siauresnės gatvės = neprasilenkiančios mašinos žiemos metu = nepravažiuojančios greitosios iki Vilniaus Rajono Centrinės Poliklinikos = daugiau mirstančiųjų. Po gatvės rekonstrukcijos parkavimo vietų sumažėjo. O “įvairūs tyrimai” apie ekonominę naudą atlikti ne Lietuvoje ir ne konkrečiose Vilniaus gatvėse.
Kad parkingo mažėja yra gerai. Miestas neguminis, daugiau mašinų nebetilps. Nori nenori, ateityje reikės persėsti iš mašinų į VT, dviračius ar pėsčiom eiti.
Dar niekad nelaukiau kažkieno kadencijos pabaigos… Kaip gi ilgai naujai miesto valdžiai teks taisyt kolukėčių klaidas…
Visi mano pažįstami žmonės sako, kad balsuos už tą, kas sulygins su žeme visus mieste įrengtus taršos didinimo kalnelius, vėl praplatins gatves ir sudarys lygias judėjimo sąlygas visiems miesto gyventojams, visomis laisvai pasirenkamomis transporto priemonėmis, o taip pat iš esmės keis šviesoforų reguliavimo sistemą. Juokingiausia, kad taip neoficialiai draugų rate šneka net mano pažįstami savivaldybės darbuotojai! Verta susimąstyti…
Susimastyti gal ir verta, bet tai visos Europos tendencija. Pasivažinėk po bet kurį EU miestą ir pamatysi lygiai tą patį.
Naujai išrinkta valdžia darys lygiai tą patį nes taip geriau ir patogiau daugeliui balsuotojų (kaip manai, koks procentas žmonių turi automobilius ir koks procentas jų neturi ?).
Čia tiesiog tokį turi informacinį burbulą (visi dirbantys aktyvūs žmonės su automobiliais, o pagrindinis balduotojas – visai ne toks žmogus 😉 )
Gerai masto. Aklas Europos miestų idėjų kopijavimas primityvu. Juk mūsų gyventojų tankis, miesto teritorija labai skiriasi nuo vakarų Europos sostinių ir didžiųjų miestų. Atsižvelgus į tai vertėtų transportą tvarkyti ne tiesmukiškai pagal Briuselio standartus, bet šiek tiek amerikietiškai. Žinoma ir vykdyti savuosius rinkiminius pažadus šioje srityje.
Alia kiek sovietiku pelyja ant Vilniaus, labai sveikinu savivaldybe su siuo projektu, tikiuosi, po keliu metu visi kaimu vatnykai isnyks is Vilniaus su savo dvokalais
Šimšiaus narkomanai ir armonautai, kaip visada, pirmieji kyla į kovą prieš sveiką protą.
Petrai, uzsikurk suktine ir sesk ant dviratuko, Vilnius nusvis kitomis spalvomis
Arba nubalsuos dabartine valdzia 🙂 nes nors mes ir vaizduojam europine miesta, negalima juo tapti nekonvertavus miesto gyventoju mastyma 🙂
Briedas. Gatvėmis juda tie patys gyventojai. Tik nebe vežime ar raiti, o automobilyje. Pėstiesiems yra šaligatviai . Ir jei važiuoju – man reikia kažkur , aš jau socialiai aktyvus, nesidairau galerijos ar kavinės ir tuo labiau man akių kontakto su pėsčiaisiais…
“taršių gatvių gyvenantys žmonės yra mažiau socialiai aktyvūs”
:))))))))))
” Prie ramaus judumo gatve virtusios ir patrauklesne gyventojams tapusios Naugarduko gatvės šiemet dar prisijungs T. Ševčenkos, Vytenio, A. Kojelavičiaus gatvės…. ”
Naugarduko gatvė patraukli gyventajam – nejuokinkit… 😁😁😁😁😁 Ji patraukli tik tiem gudročiam kas ją ” tobulino”, o iš tikrųjų išdarkė… Gyventojų skundai jog ji nesaugi (ypač dėl iš važiavimų iš kiemų ir t.t.) visiškai ignoruojami. Gatvė susiaurinti, padaryti dviratininkų takai, o dviratininkai mieliau važinėja šaligatviais (dėl saugumo)…
Kaip pėsčiajam, man Naugarduko gatvė anksčiau buvo baisi. Dabar tikrai malonesnė vaikščioti.
O man kaip dviratininkui ir pėsčiajam ji atrodo klaikiai.
Gera taškyt ne savo pinigus nesąmonėm…
Durniu laivas, ką daugiau ir be papasakyti…