Galėtų dvigubai ar net trigubai pabranginti visas tas zonas. Ir netgi trigubai pabranginus būtų pigiau negu Rygoje. Jei pabrangintų tik dvigubai, būtų pigiau negu Taline.
Šiaip viskas būtų OK su tuo zonų plėtimu, tikrai srautas Senamiestyje ir jo apylinkėse yra per didelis ir turi būti mažinamas, na bet turi būti dalykai kiek labiau apgalvoti… Ofisą konkrečioje vietoje išsirinkome nemaža dalimi dėl aplinkui buvusios geltonos parkavimo zonos, kurioje darbuotojams kas mėnesį išpirkdavome mėnesinį leidimą statyti. Šiokie tokie kaštai, bet darbuotojai laimingi, parkavimo problemos nėra. Dabar geltonoji zona prie mūsų pavirsta raudonąja – OK, tiek to, išpirksime tuos leidimus, bus kažkiek didesni kaštai, bet verta… oh wait! tokie mėnesiniai leidimai parduodami tik žalioje/geltonoje zonose, o raudonoje/mėlynoje gi kažkodėl neparduodami. Sukitės kaip norite, pavyzdžiui statykite visai dienai už įprastinį valandinį 🙂 Kaip kažkada dainavo gerb. Radžis – “ką daryyyyyyt….”. Realu, kad vien dėl to teks kraustytis.
Jau nekalbant apie automobilių srauto mažinimą mieste, Senamiestis turės tapti ne automobilių zona. Deja, bet ir taip jau vėluojame šiuo klausimu. Vakarų Europoje šis lūžis jau anksčiau įvykęs ir ties tuo dirbama seniai. Yra alternatyvų, tiesiog reikia pamažu pakeisti įpročius. Dažnam lietuviui automobilis yra tarsi antras po oro reikalingas dalykas. Kodėl Vakarų Europoje netgi vadovas gali važiuoti viešuoju transportu/dviračiu/traukiniu/paspirtuku, o pas mus visiems po vieną reikia sėdėti automobily kamštyje ir apkrauti miestą (ypač Senamiestyje) bei dūmyti?
Viešasis transportas netinka? Dviračiai, el. paspirtukai irgi ne? Nu tada teks kraustytis į užmiestį ar priemiestį, kur yra daug nemokamos parkavimo erdvės. Kas šiaip miestui (ir jums patiems) yra labai gerai, nes jūs ryte ir vakare važiuosite kryptimi, priešinga kamščiams, sutaupysite sau nemažai laiko.
Galėtų dvigubai ar net trigubai pabranginti visas tas zonas. Ir netgi trigubai pabranginus būtų pigiau negu Rygoje. Jei pabrangintų tik dvigubai, būtų pigiau negu Taline.
Šiaip viskas būtų OK su tuo zonų plėtimu, tikrai srautas Senamiestyje ir jo apylinkėse yra per didelis ir turi būti mažinamas, na bet turi būti dalykai kiek labiau apgalvoti… Ofisą konkrečioje vietoje išsirinkome nemaža dalimi dėl aplinkui buvusios geltonos parkavimo zonos, kurioje darbuotojams kas mėnesį išpirkdavome mėnesinį leidimą statyti. Šiokie tokie kaštai, bet darbuotojai laimingi, parkavimo problemos nėra. Dabar geltonoji zona prie mūsų pavirsta raudonąja – OK, tiek to, išpirksime tuos leidimus, bus kažkiek didesni kaštai, bet verta… oh wait! tokie mėnesiniai leidimai parduodami tik žalioje/geltonoje zonose, o raudonoje/mėlynoje gi kažkodėl neparduodami. Sukitės kaip norite, pavyzdžiui statykite visai dienai už įprastinį valandinį 🙂 Kaip kažkada dainavo gerb. Radžis – “ką daryyyyyyt….”. Realu, kad vien dėl to teks kraustytis.
Su viesuju transportu nelygis atvaziuot?
O kam lygis kai smirdanciu zmoniu uzgrustas ir dar uzkinstas stumdosi ir per ausi reik vis kam nors duot ?
Kiek galima skalambyti tuos mitus apie smarvę? Va nuo ko visas miestas smirda, tai nuo automašinų, kur susigrūdę kamščiuose vaizduojasi patogumą
Jau nekalbant apie automobilių srauto mažinimą mieste, Senamiestis turės tapti ne automobilių zona. Deja, bet ir taip jau vėluojame šiuo klausimu. Vakarų Europoje šis lūžis jau anksčiau įvykęs ir ties tuo dirbama seniai. Yra alternatyvų, tiesiog reikia pamažu pakeisti įpročius. Dažnam lietuviui automobilis yra tarsi antras po oro reikalingas dalykas. Kodėl Vakarų Europoje netgi vadovas gali važiuoti viešuoju transportu/dviračiu/traukiniu/paspirtuku, o pas mus visiems po vieną reikia sėdėti automobily kamštyje ir apkrauti miestą (ypač Senamiestyje) bei dūmyti?
Viešasis transportas netinka? Dviračiai, el. paspirtukai irgi ne? Nu tada teks kraustytis į užmiestį ar priemiestį, kur yra daug nemokamos parkavimo erdvės. Kas šiaip miestui (ir jums patiems) yra labai gerai, nes jūs ryte ir vakare važiuosite kryptimi, priešinga kamščiams, sutaupysite sau nemažai laiko.
siaubas. pinigu plesikai, tai gerai kad viesa transporta zada nemokama daryt
Nedarys to viešojo transporto nemokamo, ir ačiūdie 🙂
Nemokama tebūnie tik dešra darba parcyjas elektoratui