Statybos VilniujeVilniaus gatvės

Prie būsimo „Akropolis Vingis“ bus kardinaliai keičiamas eismo organizavimas: keisis Geležinio  Vilko gatvės eismas

Praėjusią savaitę jau rašėme apie pristatytus daugiafunkcinio kvartalo „Akropolis Vingis“ projektinius pasiūlymus. Minėtieji projektiniai pasiūlymai bus vertinami ir aptariami viešojo svarstymo su visuomene metu jau liepos pabaigoje. Šiame straipsnyje apžvelgsime būsimus eismo pokyčius aplink būsimą naująjį kompleksą, o pačio komplekso funkcinių sprendimų pakartotinai neaptarinėsime. Praeitos savaitės straipsnį apie „Akropolis Vingis“ kompleksą galite rasti čia, kuriame rasite informacijos apie architektūrinius sprendimus.

Bus naikinama šviesoforinė sankryža, planuojamas mini tunelis

Vienas esminių eismo organizavimo pokyčių prie būsimo „Akropolio“ – Gerosios Vilties ir Geležinio Vilko gatvių sankryžos panaikinimas. Vietoj minėtos sankryžos numatoma turbo žiedinė sankryža, kurios išorinis diametras bus 40 metrų. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog žiedinė sankryža projektuojama su patekimu iš ir į Geležinio vilko g., Gerosios vilties g., daugiabučių kiemus ir „Akropolio“ įvažiavimą. Siekiant išvengti eismo srautų susikirtimo, nuo turbo žiedinės sankryžos planuojamas mini tunelis po Geležinio Vilko gatve, kuris leis transporto priemonėms patekti į „Akropolio“ teritoriją.

Taip pat bus rekonstruojama Savanorių prospekto ir Gerosios Vilties gatvės sankryža. Vilkpėdės gatvės dalis, nuo minėtos sankryžos iki Geležinio Vilko gatvės, bus siaurinama iki dviejų eismo juostų, bus įrengiamas 3 metrų pločio dviračių takas aptarnausiantis srautus atvykstančius nuo Naujamiesčio, Centro mikrorajonų. Pėsčiųjų ir dviračių srautas į Vingio parko ir Akropolio teritoriją pateks po naujai formuojama požemine perėja – tuneliu.

 

„Projektuojamas platus pėsčiųjų takas iki požeminės perėjos į projektuojamo pastato Geležinio Vilko g. 2 teritoriją. Dviračių ir pėsčiųjų takus skirs plati žalioji juosta. Kitoje gatvės pusėje numatomas platus šaligatvis, automobilių stovėjimo vietos, žalioji juosta. Šalia naujo Gerosios Vilties g. turbo žiedo numatoma viešoji erdvė su nuožulniais (iki 5 %) pėsčiųjų ir dviračių nusileidimais į požeminę perėją užtikrinant visų eismo dalyvių matomumą ir saugumą“, – apie eismo pertvarkymus Gerosios Vilties gatvėje rašoma projektiniuose pasiūlymuose.

Netoli degalinės planuojama įrengti dar vieną žiedinę sankryžą

Eigulių gatvėje, sankirtoje su naujai planuojama Vidine gatve, planuojama įrengti dar vieną žiedinę sankryžą, kuri būtų 26 m diametro su viena važiuojamąja juosta.

„Centrinė žiedinės sankryžos dalis projektuojama „užvažiuojama“. Centrinės žiedo dalies danga – granitinės trinkelės įrėmintos granitiniais kelio bordiūrais“, – apie būsimą žiedinę sankryža rašoma projektiniuose siūlymuose.

 

Projekto techniniai parametrai

  • Planuojamų objektų adresas – Geležinio Vilko g. 2, Vilkpėdė;
  • Vidinė gatvė (D kategorija) – 610 m;
  • Geležinio Vilko gatvės atkarpa (A kategorija) – 625 m;
  • Savanorių prospekto atkarpa (C kategorija) – 170 m;
  • Gerosios Vilties gatvės atkarpa (D kategorija) – 215 m;
  • Čiurlionio gatvės atkarpa (Vingio parko teritorija) (D kategorija) – 335 m;
  • Eigulių gatvės atkarpa (D kategorija) – 560 m;
  • Tūkstantmečio gatvės atkarpa (A kategorija) – 300 m;
  • Dviračių takai:
    • Geležinio Vilko gatvė – 395m;
    • Gerosios Vilties gatvė – 285 m;
    • Čiurlionio gatvė – 485 m;
    • Eigulių gatvė – 397 m;
  • Projekto vystytojas – UAB „Vingio turtas“;
  • Projektinius siūlymus ruošė:
    • Akropolis Vingis – UAB „DO architects“;
    • Infrastruktūra – INHUS.

Viešas svarstymas

Visuomenės atstovai iki liepos 21-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projekto viešas svarstymas numatomas liepos 21 d. Diskusijų pradžia 17.00 val. Projektiniai siūlymai bus aptariami nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į transliaciją pateikta čia.

MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
71 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
11 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Vilnietis

Jei naujų prekės ženklų tam akropoly nebus, tai bankrotas jam po trijų metų….

Kęstas

Čia po visu šitu grožiu reikia tunelį padaryti, kad visą srautą nuimtų, o viršuj eismas liktų tik tas kas čia vietoj gyvena ir į kiemus važiuoja

Agota

O ka mums neužtenka Akropolio reikia dar,mums tik prekybcentrų,o jau Vingio parkas greit virs naujoms statyboms, kam ta “gamta” mažai dar turim prekybcentrių…..

Įdomu

Tegul projektuotojai papasakoja, kaip bus išspręstas programuoajmas kamštis ties Gerosios Vilties reguliuojama sankryža?

Tikrai įdomu.
Ten žiedinės/požeminės sankryžos nebus, kas reiškia, kad šviesoforas stabdys didžiulius srautus ties Savanorių g., tiek į/iš Akropolio.

Papildomai: medeliai susiaurintoje Savanorių gatvėje plane atrodo tikrai nuostabiai, tačiau matant nuskurusių dekoratyvinių(?) medelių išvaizdą prie Panoramos ar pan., ir jų niekinę naudą, kyla mintis – ar nevertingiau būtų tokiu atveju palikti platesnė gatvę, kad automobilio avarijos atveju kiti automobiliai (+greitosios ir gaisrinės) turėtų kaip prasilenkti?

Aktualu

Įdomu ar bus išspręsta problema su patekimu į vingio parką automobiliu nuo savanorių pr. pusės arba gerosios vilties, nes nuo to laiko kai panaikino įsukimą iš geležinio vilko gatvės važiuojant link centro pusės nieko ir neišsprendė, tenka važiuoti didelį ratą iki centro ir atgal
1. Daugiau laiko užtrunkam į vingio parką patekti.
2. Daugiau kuro sudeginam.
3. Didinam centro užterštumą.
4. Didinam kamščius.

Hou

Tik stori amerikonai į parką važiuoja automobiliu. Važiuok dviračiu arba autobusu arba eik pėsčiomis ir mažink kuro deginimą, mažink užterštumą, mažink kamščius, mažink pilvo riebalą

Aktualu

Nuo kur ateiti su šeima? Nuo žemųjų panerių? Lazdynų? Lazdynėlių? Aukštųjų panerių? Ar dar vardint rajonus kuriems nepatogus susisiekimas ar pakaks?

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button