Tikiuosi, kad kalninių pušų daug bus, gražus medis ir apskritai manau, kad tokiuose vietose kur nelabai reikia pavesio ar triukšmo izoliacijos spygliuočiai galetu dominuoti nes jie gerai atrodo visus metus, šiaurės šalims kaip Lietuva gerai tinka.
Jei rasis šešių, kad ir susiaurintų juostų gatvė, bus galima sprendinį priimti teigiamai, vis dėlto, kaip ne kaip, bus skirta dėmesio ir visuomenės daugumai, anaiptol netrokštančiai judėti nei paspirtukais, nei dviračiaais, nei visuomeniniu transportu. Geriau pagirti ten kur galima šimašistus ir dar labiau reikalauti kasmet skirti po 30 mln Eurų naujų gatvių bei transporto mazgų statybai mieste.
O KAS SAKE KAD METUS ???? KA VILNIUJE PADARO PER METUS ????? PER 7 METUS REKONSTRAVO ANTAKALNIO IR ZIRMUNI GATVES……NE PER VIENUS IR NE PER DVEJUS O PER 7 METUS !!!! CIA GARANTIJA DARBO 2 METAMS….VILNIETISKO DARBO…KITUOSE MIESTUOSE PADARYTU MAX PER VASARA.
O tuo metu Vilniuje kai kurios gatvės neturi šaligatvių ir apšvietimo… Puikus “ūkiškumo” pavyzdis…
Kiek miestui kainuos apželdinimas ir tolimesnė jo priežiūra?
Siaurins o ne platins. Dvi juostas atiduos viešajam transportui ir per vidurį užsodins želdiniais, iškirs visus subrendusius medžius. Visam Vilniuje ateityje tik krūmai liks.
Už 31 brandaus medžio nukirtimą tik 2538eur? Gatvėje pėstiesiems neliks nė menkiausio šesėlio vasaros metu…
Tikiuosi, kad kalninių pušų daug bus, gražus medis ir apskritai manau, kad tokiuose vietose kur nelabai reikia pavesio ar triukšmo izoliacijos spygliuočiai galetu dominuoti nes jie gerai atrodo visus metus, šiaurės šalims kaip Lietuva gerai tinka.
Jei rasis šešių, kad ir susiaurintų juostų gatvė, bus galima sprendinį priimti teigiamai, vis dėlto, kaip ne kaip, bus skirta dėmesio ir visuomenės daugumai, anaiptol netrokštančiai judėti nei paspirtukais, nei dviračiaais, nei visuomeniniu transportu. Geriau pagirti ten kur galima šimašistus ir dar labiau reikalauti kasmet skirti po 30 mln Eurų naujų gatvių bei transporto mazgų statybai mieste.
Jei nori daugiau juostų, gali vykti gyventi į Maskvą.
O KO TU VARINEJI CIA DABAR ???? TU KAS BUSI KONCERVAS ZALIAS ?????
Viena aišku, visus metus bus nerealūs kamščiai.
O KAS SAKE KAD METUS ???? KA VILNIUJE PADARO PER METUS ????? PER 7 METUS REKONSTRAVO ANTAKALNIO IR ZIRMUNI GATVES……NE PER VIENUS IR NE PER DVEJUS O PER 7 METUS !!!! CIA GARANTIJA DARBO 2 METAMS….VILNIETISKO DARBO…KITUOSE MIESTUOSE PADARYTU MAX PER VASARA.
Aš visose gatvėse Vilniuje padaryčiau atskiras A juostas o kiti su mašinomis tegu sėdi kamščiuose po 3 val. ryte ir vakare.
A, tai čia tu tas bomžas smirdantis viešąjame transporte? 🙂
Seniai buvai nuvežtas į Čečėnija ?!
O AS TAVE NUSAUCIAU….KAD TOKIU FASISTU KAIP TU BUTU KUO MAZIAU.
Išvešiu tave į Čečėnija tada pamatysi visą …..
O tuo metu Vilniuje kai kurios gatvės neturi šaligatvių ir apšvietimo… Puikus “ūkiškumo” pavyzdis…
Kiek miestui kainuos apželdinimas ir tolimesnė jo priežiūra?
taip ir liko neaišku – tai “platins” ar darys tradiciškai – atkirs vieną juostą?:)
Platins, kitaip nebūtų metų trukmės projektas. Šaunu, nes dabar Kareivių gatvė atrodo klaikiai iš visų pusių.
Siaurins o ne platins. Dvi juostas atiduos viešajam transportui ir per vidurį užsodins želdiniais, iškirs visus subrendusius medžius. Visam Vilniuje ateityje tik krūmai liks.