Žirmūnuose kovo mėnesį prasidės Kareivių gatvės atkarpos nuo Kalvarijų iki Verkių gatvių, remonto darbai. Vilniaus savivaldybė, AB „Panevėžio keliai“ ir „Vilniaus planas“ apie 550 m gatvės atkarpoje įrengs viešojo transporto eismo juostą, želdynus, skiriamąją juostą, dviračių ir pėsčiųjų takus.
Infrastruktūriniai pokyčiai užtikrins patogesnį judėjimą visiems eismo dalyviams. Šiuo metu Kareivių gatvė yra 4 eismo juostų, viešasis transportas čia neturi atskiros eismo juostos. Kareivių gatve kursuoja 6 ir 10 maršrutų troleibusai ir 5G bei 7 maršruto autobusai. Įrengus viešojo transporto juostą Kareivių gatvėje, kiekvienas keliaujantis čia piko metu (tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu) per metus sutaupys po 4,96 valandas laiko. Viešojo transporto važiavimo laikas piko metu sutrumpės 51 proc., važiavimo greitis padidės 40 proc.
Po remonto darbų aplinka bus sutvarkyta ir papildomai apželdinta. Naujai sodinami medžiai, krūmai rūšine sudėtimi papildys esamus. Specialiai parinkti atsparūs urbanizuotai aplinkai, nereiklūs augimo sąlygoms medžiai. Šalia dviračių ir pėsčiųjų takų augs kalninės pušys, japoninės lanksvos, kalnininiai serbentai, beržalapės lanksvos. Šiaurinėje Kareivių gatvės pusėje planuojama pasodinti paprastąjį kaštoną, paprastąjį uosį, mažalapę liepą, svyruoklinį gluosnį. Pietinėje gatvės pusėje išsaugoma esama medžių juosta.
Projektuotojai įvertino abiejose važiuojamosios gatvės dalies pusėse esamą želdinių situaciją, inventorizavo medžius. Bus šalinamas vienas žuvęs medis, šeši invaziniai uosialapiai klevai. Dėl infrastruktūros remonto darbų nepavyks išsaugoti keliolikos brandžių medžių ir krūmų: trijų eglių, keturių amerikinių uosių ir vienos paprastosios pušies, aštuonių putinalapių pūslenių, penkiolikos kalninių pušų. Už šiuos medžius bus sumokėta atkuriamoji vertė – 2 538 Eur.
Rekonstrukcijos darbai finansuojami Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Numatoma darbų pradžia 2022 m kovo mėnuo, pabaiga – 2023 m pavasarį.
Už 31 brandaus medžio nukirtimą tik 2538eur? Gatvėje pėstiesiems neliks nė menkiausio šesėlio vasaros metu…
Tikiuosi, kad kalninių pušų daug bus, gražus medis ir apskritai manau, kad tokiuose vietose kur nelabai reikia pavesio ar triukšmo izoliacijos spygliuočiai galetu dominuoti nes jie gerai atrodo visus metus, šiaurės šalims kaip Lietuva gerai tinka.
Jei rasis šešių, kad ir susiaurintų juostų gatvė, bus galima sprendinį priimti teigiamai, vis dėlto, kaip ne kaip, bus skirta dėmesio ir visuomenės daugumai, anaiptol netrokštančiai judėti nei paspirtukais, nei dviračiaais, nei visuomeniniu transportu. Geriau pagirti ten kur galima šimašistus ir dar labiau reikalauti kasmet skirti po 30 mln Eurų naujų gatvių bei transporto mazgų statybai mieste.
Jei nori daugiau juostų, gali vykti gyventi į Maskvą.
O KO TU VARINEJI CIA DABAR ???? TU KAS BUSI KONCERVAS ZALIAS ?????
Viena aišku, visus metus bus nerealūs kamščiai.
O KAS SAKE KAD METUS ???? KA VILNIUJE PADARO PER METUS ????? PER 7 METUS REKONSTRAVO ANTAKALNIO IR ZIRMUNI GATVES……NE PER VIENUS IR NE PER DVEJUS O PER 7 METUS !!!! CIA GARANTIJA DARBO 2 METAMS….VILNIETISKO DARBO…KITUOSE MIESTUOSE PADARYTU MAX PER VASARA.
Aš visose gatvėse Vilniuje padaryčiau atskiras A juostas o kiti su mašinomis tegu sėdi kamščiuose po 3 val. ryte ir vakare.
A, tai čia tu tas bomžas smirdantis viešąjame transporte? 🙂
Seniai buvai nuvežtas į Čečėnija ?!
O AS TAVE NUSAUCIAU….KAD TOKIU FASISTU KAIP TU BUTU KUO MAZIAU.
Išvešiu tave į Čečėnija tada pamatysi visą …..