Vilniaus gatvės

Prasideda Kareivių gatvės rekonstrukcija

Žirmūnuose kovo mėnesį prasidės Kareivių gatvės atkarpos nuo Kalvarijų iki Verkių gatvių, remonto darbai. Vilniaus savivaldybė, AB „Panevėžio keliai“ ir „Vilniaus planas“ apie 550 m gatvės atkarpoje  įrengs viešojo transporto eismo juostą, želdynus, skiriamąją juostą, dviračių ir pėsčiųjų takus.

Infrastruktūriniai pokyčiai užtikrins patogesnį judėjimą visiems eismo dalyviams. Šiuo metu Kareivių gatvė yra 4 eismo juostų, viešasis transportas čia neturi atskiros eismo juostos. Kareivių gatve kursuoja 6 ir 10 maršrutų troleibusai ir 5G bei 7 maršruto autobusai. Įrengus viešojo transporto juostą Kareivių gatvėje, kiekvienas keliaujantis čia piko metu (tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu) per metus sutaupys po 4,96 valandas laiko. Viešojo transporto važiavimo laikas piko metu sutrumpės 51 proc., važiavimo greitis padidės 40 proc.

Po remonto darbų aplinka bus sutvarkyta ir papildomai apželdinta. Naujai sodinami medžiai, krūmai rūšine sudėtimi papildys esamus. Specialiai parinkti atsparūs urbanizuotai aplinkai, nereiklūs augimo sąlygoms medžiai. Šalia dviračių ir pėsčiųjų takų augs kalninės pušys, japoninės lanksvos, kalnininiai serbentai, beržalapės lanksvos. Šiaurinėje Kareivių gatvės pusėje planuojama pasodinti paprastąjį kaštoną, paprastąjį uosį, mažalapę liepą, svyruoklinį gluosnį. Pietinėje gatvės pusėje išsaugoma esama medžių juosta.

 

Projektuotojai įvertino abiejose važiuojamosios gatvės dalies pusėse esamą želdinių situaciją, inventorizavo medžius. Bus šalinamas vienas žuvęs medis, šeši invaziniai uosialapiai klevai. Dėl infrastruktūros remonto darbų nepavyks išsaugoti keliolikos brandžių medžių ir krūmų: trijų eglių, keturių amerikinių uosių ir vienos paprastosios pušies, aštuonių putinalapių pūslenių, penkiolikos kalninių pušų. Už šiuos medžius bus sumokėta atkuriamoji vertė – 2 538 Eur.

Rekonstrukcijos darbai finansuojami Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšomis. Numatoma darbų pradžia 2022 m kovo mėnuo, pabaiga – 2023 m pavasarį.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
80 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
16 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Asta

Už 31 brandaus medžio nukirtimą tik 2538eur? Gatvėje pėstiesiems neliks nė menkiausio šesėlio vasaros metu…

Šeši Šimašiai Su Šešiais Žąsyčiais

Tikiuosi, kad kalninių pušų daug bus, gražus medis ir apskritai manau, kad tokiuose vietose kur nelabai reikia pavesio ar triukšmo izoliacijos spygliuočiai galetu dominuoti nes jie gerai atrodo visus metus, šiaurės šalims kaip Lietuva gerai tinka.

Arvydas Norkūnas

Jei rasis šešių, kad ir susiaurintų juostų gatvė, bus galima sprendinį priimti teigiamai, vis dėlto, kaip ne kaip, bus skirta dėmesio ir visuomenės daugumai, anaiptol netrokštančiai judėti nei paspirtukais, nei dviračiaais, nei visuomeniniu transportu. Geriau pagirti ten kur galima šimašistus ir dar labiau reikalauti kasmet skirti po 30 mln Eurų naujų gatvių bei transporto mazgų statybai mieste.

Tadas

Jei nori daugiau juostų, gali vykti gyventi į Maskvą.

Degradacija

O KO TU VARINEJI CIA DABAR ???? TU KAS BUSI KONCERVAS ZALIAS ?????

Simas

Viena aišku, visus metus bus nerealūs kamščiai.

KAMSTIS

O KAS SAKE KAD METUS ???? KA VILNIUJE PADARO PER METUS ????? PER 7 METUS REKONSTRAVO ANTAKALNIO IR ZIRMUNI GATVES……NE PER VIENUS IR NE PER DVEJUS O PER 7 METUS !!!! CIA GARANTIJA DARBO 2 METAMS….VILNIETISKO DARBO…KITUOSE MIESTUOSE PADARYTU MAX PER VASARA.

Žinovas...

Aš visose gatvėse Vilniuje padaryčiau atskiras A juostas o kiti su mašinomis tegu sėdi kamščiuose po 3 val. ryte ir vakare.

Keleivis

A, tai čia tu tas bomžas smirdantis viešąjame transporte? 🙂

Žinovas...

Seniai buvai nuvežtas į Čečėnija ?!

ZALIAS KONCERVAS

O AS TAVE NUSAUCIAU….KAD TOKIU FASISTU KAIP TU BUTU KUO MAZIAU.

Žinovas...

Išvešiu tave į Čečėnija tada pamatysi visą …..

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button