Pagaliau: Šiaurinė gatvė gavo statybų leidimą
Ilgą laiką pagrindinis gatvių tinklas sostinėje buvo išsidėstęs daugiausiai pietinėje miesto dalyje. Šnipiškių, Viršuliškių, Pašilaičių, Fabijoniškių, Justiniškių ir kitų šiauriau esančių rajonų gyventojai dažnai patirdavo nepatogumų ir spūsčių. Todėl sostinei būtinai reikėjo gatvės, kuri nukrautų gretimas visų šių rajonų gatves ir gatveles.
Po ilgų metų ir ilgų diskusijų šią savaitę Vilniaus miesto savivaldybės administracija pagaliau išdavė leidimą pradėti Šiaurinės gatvės pirmojo etapo statybos darbus.
Pirmasis Šiaurinės gatvės etapas – nuo Vakarinio aplinkkelio iki Ukmergės gatvės, tai – 2,8 kilometrų ilgio, 6 eismo juostų gatvė (dvi iš jų bus skirtos viešajam transportui). Gatvė sujungs vakarinį aplinkkelį su Fabijoniškėmis.
Šiaurinė gatvė bus gyva ir miestietiška – šalia nuties naujus šaligatvius, drieksis modernūs dviračių takai, atsiras ir požeminė perėja, kuri yra planuojama ties Ukmergės g. 240, šalia buitinės technikos ir elektronikos parduotuvės „Topo centras”.
Planuojama įrengti ir dvi estakadas, kur Šiaurinė gatvė kirs Laisvės prospektą ir Ukmergės gatvę. Ruože numatomos trys šviesoforais nereguliuojamos sankryžos: prie prekybos centro „Senukai“, su Čiobiškio gatve ir prie Vilniaus rajono centrinės poliklinikos.
Pirmajam etapui skirs 35 mln. eurų ES, savivaldybės ir Valstybės biudžeto lėšų. Bendra projekto vertė – apie 90 mln. eurų.







gal sulauksime Godo
Idomu kas bus rangovas? Gal yra informacija
Tai pagal žemėlapį tiesiai per tą Šeškiuko ežeriuką kelias eis ir kirs dar vieną žaliąją zoną ?:) Nu nieko nepasakysi, šaunu, šaunu, viską mašinoms atiduokime…
Kažkaip nelabai protingai visas eismas į fabijoniškių gatvę įsilieja. Gatvė yra labai siaura, todėl nerealaus dydžio spūstys susidarys.
Gatvė atrodo baisiai. Milžiniškos sankryžos, viadukai. Matosi, kad projektavo automobilistai.
Žmogau, vieta kur bus tiesiama gatvė yra intensyviausiai gyvenama miesto teritorija. Tos gatvės verkiant reikėjo, kad nukreipti tranzitinius transporto srautus nuo vidurio gyvenamųjų teritorijų.
Kalbant apie automobilizmo mažinimą, teisingas būdas yra ne bloginti sąlygas automobiliams, o gerinti alternatyvias transporto rūšis. Pavyzdžiui, šiame mieste dviračių takų tankis yra juokingai mažas. Bet, ten kur jie buvo nutiesti, visada sutiksi daugybę dviratininkų. Tikrasis skatinimas vyksta ne facebook postus rašant, o pasiraitojus rankoves.