NŽT: Vilniaus pietinio aplinkkelio statyboms kliūčių nebėra

Komentarai 5

  1. Rička says:

    Kliūčių nėra – ateinam ir išperkam gyventojų žemės, nori jie to ar ne nori (štai jums ir privačios nuosavybės apsauga). Statome kelia šalia gyvenamųjų rajonų kelią ir ne svarbu, kad po to dar prisidės triukšmo (prie traukinių), gal langus pakeisim – tegul namie sėdi. Svarbu, ne gyventojai, o kad versliūkas eitų.

  2. Ale says:

    Vilniaus aplinkkelis: privažiavimas prie aplinkkelio šalia gyvenamųjų namų pilnas smogo nuo važiuojančių šalia mašinų. Taip pat triukšmas nuo mašinų “bumčiko” eina dieną-naktį. Žalioji zona prie namų sumažinta per pus.

  3. Arvydas Norkūnas says:

    Skaitytojui straipsnio informacija nėra patenkinama. Reikia nurodyti ne tik kilometražą, bet ir galutinį statomo objekto tašką, pvz iki Lydos plento. Laukiama atitinkamai yra informacija ir apie konkrečių statybos darbų pradžią. Kokią naudą gausime? Kalbant ne visos šalies mastu didžiausią naudą turės patirti Juodšilių gyventojai, toliau seka Šalčininkų miestas ir visas rajonas kuris transporto atžvilgiu galima sakyti buvo Vilniaus atskirtas nuo visos šalies, trečioje vietoje sektų viso Laisvės pr., Justiniškių g. bei Fabijoniškių arealo gyventojai vykstantys pietryčių kryptimi. Kai kam tuo pat metu, deje, reikalai gali ir pasunkėti! Jeigu statybos baigsis ties Lydos plentu, reikia laukti didesnių tranzitinio transporto srautų riedančių per Rudaminą bei Skaidiškes. Šiuo metu pietiniu aplinkkeliu bei per Juodšilius traukia nemažas sunkiojo tranzitinio transporto srautas. Autostradai pasiekus Lydos plentą, patrauklumas judėti ne Žirnių gatve ir Gariūnus turės ženkliai padidėti, netruks šią naują galimybę įvertinti ir lengvųjų automobilių vairuotojai. Reikia todėl nelaukiant objekto statybos pabaigos iš anksto pasirūpinti ir rudaminiečių bei skaidiškiečių reikalais. Pirmiausia jau dabar laikas nedelsiant įrengti transporto žiedą tiek vietinio, tiek ir tranzitinio transporto reikmėms Rudaminos kelio sankryžoje su Lydos keliu ties geležinkelio pervaža (ateityje po svarbiu geležinkeliu, elektrifikuojant kelią į Klaipėdą bei didėjant traukinių eismui, reiks ir tunelio). Jau dabar čia kiaurą dieną , nekalbant apie piko metą, būna spūsčių ir dažnai tik aukštesnė vairuotojų kultūra leidžia daugeliui transporto priemonių daryti posūkius šalutinio – pagrindinio kelio kryptimis, be to posūkis sunkiajam transportui yra ir nepatogus, žiemą dėl plikšalų ir slydimo problemų sukant iš Rudaminos į pietų pusėje esančią nedidelę įkalnę neretai susidaro ir papildomi kamščiai!

    • Aridas says:

      Patikslinkite prašau kodėl galvojate, kad padidės srautas per Rudaminą ir Skaidiškes? Juk žemėlapyje aplinkelis gana toli už šių gyvenviečių.

      • Mindaugas says:

        Nes nuvažiavus pietiniu aplinkeliu iki Lydos plento norint išvažiuoti į Minsko plentą, teks važiuoti per Rudaminą, Skaidiškes.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist