Vilniaus gatvės

NŽT: Vilniaus pietinio aplinkkelio statyboms kliūčių nebėra

Senųjų ir Naujųjų metų sandūros išvakarėse Nacionalinės žemės tarnybos direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutinįjį žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktą dėl Vilniaus pietinio aplinkkelio A 19 tiesimo. Tikimasi, kad naujasis kelio ruožas žymiai palengvins šalies ir tarptautinį susisiekimą, eismą sostinės prieigose, bus išspręsta transporto spūsčių problema.

Minėtam aplinkkeliui tiesti skirta Žemės paėmimo procedūra pradėta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 444 „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams valstybinės reikšmės magistralinio kelio A19 (Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas) 7,9–17,4 km ruožui tiesti procedūros pradžios“ pagrindu.

Būsima aplinkkelio trasa pažymėta mėlyna punktyrine linija.

Projekto tikslas – sujungti visuomenės poreikiams paimtus žemės sklypus (dalis) ir suformuoti valstybinės žemės sklypą ar sklypus (kelio juostą), nustatant ar pakeičiant pagrindinę žemės naudojimo paskirtį ir naudojimo būdą. Projektas patvirtintas Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus 2019 m. gegužės 21 d. įsakymu ,,Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (valstybinės reikšmės magistralinio kelio A 19 (Vilniaus pietinio aplinkkelio tiesimo II etapas) 7,9–17,4 km ruožui tiesti) projekto patvirtinimo ir dėl suprojektuotų žemės sklypų pertvarkymo, servitutų nustatymo, nustatytų kadastro duomenų patvirtinimo, žemės savininkų nuosavybės teisių įregistravimo Nekilnojamojo turto registre“.

 

Įgyvendinant šį projektą iš viso parengti 209 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai dėl 95 žemės sklypų, esančių Vilniaus rajono savivaldybėje, o 1 žemės sklypas paimtas visuomenės poreikiams Vilniaus miesto savivaldybės teritorijoje.

Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
52 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
5 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Rička
Rička
11 mėnesius

Kliūčių nėra – ateinam ir išperkam gyventojų žemės, nori jie to ar ne nori (štai jums ir privačios nuosavybės apsauga). Statome kelia šalia gyvenamųjų rajonų kelią ir ne svarbu, kad po to dar prisidės triukšmo (prie traukinių), gal langus pakeisim – tegul namie sėdi. Svarbu, ne gyventojai, o kad versliūkas eitų.

Ale
Ale
1 metus

Vilniaus aplinkkelis: privažiavimas prie aplinkkelio šalia gyvenamųjų namų pilnas smogo nuo važiuojančių šalia mašinų. Taip pat triukšmas nuo mašinų “bumčiko” eina dieną-naktį. Žalioji zona prie namų sumažinta per pus.

Arvydas Norkūnas
Arvydas Norkūnas
2 metus

Skaitytojui straipsnio informacija nėra patenkinama. Reikia nurodyti ne tik kilometražą, bet ir galutinį statomo objekto tašką, pvz iki Lydos plento. Laukiama atitinkamai yra informacija ir apie konkrečių statybos darbų pradžią. Kokią naudą gausime? Kalbant ne visos šalies mastu didžiausią naudą turės patirti Juodšilių gyventojai, toliau seka Šalčininkų miestas ir visas rajonas kuris transporto atžvilgiu galima sakyti buvo Vilniaus atskirtas nuo visos šalies, trečioje vietoje sektų viso Laisvės pr., Justiniškių g. bei Fabijoniškių arealo gyventojai vykstantys pietryčių kryptimi. Kai kam tuo pat metu, deje, reikalai gali ir pasunkėti! Jeigu statybos baigsis ties Lydos plentu, reikia laukti didesnių tranzitinio transporto srautų riedančių… Skaityti daugiau

Aridas
Aridas
2 metus
Atsakinėti į  Arvydas Norkūnas

Patikslinkite prašau kodėl galvojate, kad padidės srautas per Rudaminą ir Skaidiškes? Juk žemėlapyje aplinkelis gana toli už šių gyvenviečių.

Mindaugas
Mindaugas
2 metus
Atsakinėti į  Aridas

Nes nuvažiavus pietiniu aplinkeliu iki Lydos plento norint išvažiuoti į Minsko plentą, teks važiuoti per Rudaminą, Skaidiškes.

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button