Moteris prie vairo: A. Zuoko teiginiai apie gatvių siaurinimą Vilniuje – propaganda (video)

Komentarai 29

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Dėmesio!!! Šimašizmas parodė, kad Zuoko bijosi! Neabejoju, kad dauguma vilniečių nepamirš, jog būtent Zuokui turi būti dėkingi, kad išlaisvėjo Laisvės pr, Justiniškių gatvė, kad operatyviai galima pasiekti Liepkalnį. Jis įkvėpė gyvybę šiems dešimtmečiais užšaldytiems projektams ir visi be galo džiaugiamės tuom. Neabejoju, kad šiandieną turėtume ir aplinkkelį iki Molėtų plento, ir Šiaurinė gatvę, ir kitus pozityvius strateginius pokyčius mieste nenuskriaudžiant nei dviraininkų nei visuomeninio transporto reikalų. Reikia tikėtis, kad kas bepakeis šimašistus, bus grįžta prie normaliai, o ne vaikėziškai tvarkomo miesto reikalų, pagarbiai atsižvelgiant į visų gyventjų sluoksnių reikmes.

  2. Abdula says:

    Pačiom opium dlia naroda?

  3. Vytautas says:

    Kartais man atrodo, kad šimėšlius nekenčia Vilniaus ir Vilniečiu. Kitaip jo destruktyvios logikos paaiškinti neįmanoma.

  4. Arvydas says:

    Karas prieš vairuojančius tikrai vykdomas. Demagogija ir iš reportažo autorės pusės. Nupirkta viešųjų ryšių akcija, pateisinti p. Šimašiaus daromas nesąmones. Nesu p. Zuoko fanas, vargu ar už jį balsuočiau rinkimuose, bet daugelyje atvejų jis yra teisus. Kalbant apie transporto greitį, manau, kad turėtas omenyje judėjimas magistralinėmis gatvėmis, o ne ten, kur rekomenduojama mažinti iki 30. Viskas apversta taip, kad Zuokas siūlo didinti greiti vos ne kiemuose, ištraukta iš konteksto ir pateikta “juodai”. Dėl transporto judėjimo ir taršos p. Zuokas yra teisus, nes automobilis, judėdamas optimaliu greičiu, žymiai mažiau teršia orą, negu kad stovėdamas vietoje. Dabartinės valdžios tikslas Vilnių paversti vienu dideliu transporto kamščiu ir taip “išvalyti” mieto orą. Reportažo autorė dėl Gerosios Vilties žiedo teisi tik iš dalies ir tik tiek, “…kad jis tapo saugesnis…”, bet kokia kaina? Jis tapo nebepravažiuojamu, vos ne 24 valandas per parą kamščiai iš visų pusių ir pačiame žiede. Kai niekas nevažiuoja, o visi stovi, tai jau tikrai kad eismo įvykiui atsitikti galimybių gerokai mažiau. Gal dabartinės valdžios priemonė eismo saugumui gerinti ir yra – visus sustabdyti, nes stovinčios transporto priemonės rečiau papuola į eismo įvykius. P. Zuokas “pamiršo” pafilmuoti Naugarduko gatvę, kurioje eismo “organizavimo” absurdiškumas kyla į nepasiekiamas “aukštumas (automobilių parkavimo vietos, “superžiedas” ir t.t.).

    • Pijus says:

      Vadinkit tai kaip norite – realybėje tai tiesiog bukas sustabarėjusių homo soveticus priešinimasis pokyčiams.

      • .... says:

        kai neber atgumentu istraukiama ir pasakoma kazkokia nesamone nesusijusi su tema, bet svarbu apie sovietus paminet, nors jau cia pas jus ir amerikos gatves pradeda rasinet idejiniai progresyvus 😀

    • Vaclovas says:

      Aš jums pasakysiu, ką reiškia Zuokas. Tik prieš tai – gyvenimo patirties pradmenys. Jaunuoliškos sanklodos žmogus mano, kad tvarkingos Vokietija ar Rusija negali kitko pasiūlyti ir kaimynams. Šiurkšti klaida. Tvarkingi jie tik savo namuose, o kitų… yra vietinių valdeivių, kurie įgyvendina, ko reikia. Vilnius prie Zuoko tai blogiausio pavyzdžio Rusija kažkokiuose apleistuose jos kraštuose. Prisiminkite dviračių nuomą (tą pačią dieną jų neliko), kelių tvarkymo išmonę, kai danga atnaujinama tik vėžiose (atsimenate šitai?) bei aplinka, atitinkanti laukinės Rusijos (90-tieji) laikų vaizdus. Nereikia. Šimašius gal ir netobulas, bet jei įsitrauksite į aptarimą, išdėstysiu paskaitos trukmės dalykus, kas teigiamai įvesta prie Šimašiaus ir tik kelis įvestus teigiamus dalykus, vadovaujant Zuokui. Aš pasiruošęs, o jūs? Prierašas: 1. Iki 2016 m. daug kas manė, kad gyveno laisvoje šalyje. Deja. Aš mokiausi pirmąjame dešimtmetyje po Nepriklausomybės atkūrimo, nežinojau, jog valgykloje ir skanumynų skyriuje valgiau tą patį, ką ir Rusijos mokiniai. Puikiai žinau, kaip atrodė Vilnius ir Kaunas iki 2016 metų. Beje, gal paklausite, kodėl tuomet paminėjau Vokietiją? O jūs žinote nors vieną gerą prekę, skirtą Rytams? Taigi. Mums reikia tik tokių, kurie vyriškai tvarkosi savo šalyje. Vyriškai, tai yra, kai nenori tarnauti svetimųjų tikslams. 2. Jeigu, kas nors suprastų, kad aš kažkuo kaltinu, lai žino, kad tai atsitiktinis sutapimas. Tik išreiškiau nuomonę, pasvarstymus be jokių tikslių kaltinimų.

  5. Marius says:

    Dauguma atveju – tušti ir nieko verti kontrargumentai. Kai nėra ką pasakyti – tiesiog prizoominta mimika. O geriausiai tai apibūdina 13:08 nuryjamas kartėlis.

  6. Vilnius says:

    Taip didžiavosi Amerikos gatvių inžinerijos specialistų projektuotomis gatvėmis ir šviesoforų sistema. Padarytomis greitomis ” žaliomis” gatvėmis nuo oro uosto iki centro. Bet tai ką sugebėjo amerikiečiai padaryti sovietmečiu jau nepriklausomos Lietuvos laikais sudirbo kaimietis užaugęs tarybų Lietuvoje.

    • Vilnesnis says:

      Amerikietiškas miesto modelis yra labai prastai vertinamas, jis viso labo padaro žmogų priklausomą nuo automobilio, infrastruktūros keliauti pėsčiomis ar dviračiu paprasčiausiai nėra. Labai gerai, kad Vilnius tolsta nuo tokio nevykusio modelio, visad bus niurzgančių, bet galiausiai pasivis ir gyventojai Europos miestų gyventojų mentalitetą.

  7. City vibes says:

    Idomu kiek sumokėjimo šitai Šimašui palanki? O Zuoko teiginiai logiški užtenka išeit pažiūrėt į gatves ir viskas matosi simasius gatvių darkytojas

    • Vaclovas says:

      Meluojate. Geriau pasakykite – tai lengviau – kuri gatvė buvo nepataisyta nuo Zuoko laikų. Ir kiek gatvių, kaimynijų sutvarkė Zuokas? Kiek – Šimašius, galėčiau jums atsakyti.

      • Koks buvo says:

        Miesto biudžetas prie Zuoko ir koks prie Šimašius ?

  8. Darius says:

    Aš tai nesuprantu logikos, kad siaurinant gatves mažės kamščiai. Absoliučiai nelogiška.Tarkim 8h ryte X keliu pravažiuoja 1000 automobilių, kurie veža vaikus į mokyklą ir patys važiuoja į darbą. Susiaurinam X kelią, bet automobilių tai vistiek lieka 1000. Tai kaip tie 1000 automobilių neužkimš gatvės jei ji susiaurėjus.
    a) važiuos kita gatve ir sugaiš daugiau laiko. Jei nėra nutiesta kitų gatvių tai susiaurinus X gatvę vistiek kelių plotas mieste mažėja, o automobilių skaičius tai tas pats. Per kur mažėja kamščiai? toje gatvėje gal, bet kitoje tai padidės
    b) kažkas iš 1000 automobilių persės į VT arba vaikščios peškom. Na čia matyt taip ir buvo nutikę tuose miestuose kur kelių siaurinimas sumažino kamščius ir pagal kurių modelį dabar spangsta šimašius. Bet Ar taip gali nutikti Vilniuje? Kodėl dabar žmonės turėtų keisti automobilius į kitas priemones? Paspirtukas ir dviratis čia netinka, nes tai vasaros transporot priemonės, kuomet ir taip mažiau kamščių, nes nedirba mokyklos, nėra studentų ir daug kas atostogauja. Lieka VT. Ar jūs tikrai galvojate, kad susiaurinus gatvę žmonės persės į Vilniaus VT, kas buvo padaryta iš VT pusės kad taip įvyktų? Nupirko ilgiausia troleibusą žirmūnuose? 🙂 ir dabar visi sės velniop iš savo BMW ir vaikus vežios su ilgiausiu troleibusu? tikrai? Tikrai kad ne, sedės kamštį ir toliau smirdins vilnių.

    Gali būti, kad klystu, bet norėčiau logiškų paaiškinimų kaip siaurinimas Vilniuje mažins kamščius? Ir tada jei siaurina gatves tai kodėl nepradeda siaurinant rimčiausių gatvių – Gal tarkime narbuto g. reikia padaryti vienos krypties eismu juosta? Ot tai apsidžiaugtų Pilaitės gyventojai, nes pasinaikintų 5km kamštis. Kaip čia Šimašiui dar nedaėjo tokia geniali mintis

    • Emigeris says:

      Visas tikslas yra sumazinti gatviu plocio pertekliu ir skirti daugiau erdves kitom transporto priemonem ir tuo paciu siauresnes juostos skatina zmones vaziuoti leciau. Automobiliu juostu standartas yra 2.5m plotis, o ne sovietinis 3.5-4m kur dabar gali pamatyti. Juostu skaiciai dazniausiai per gatviu siaurinima nemazeja, jos tik tampa kompaktiskesnes, ir dazniausiai tuo metu yra sukuriamos aiskiai pazymetos parkavimo vietos kur zmones gali tvarkingai parkuotis o ne siaip sau numesti automobili kaip jiem patogu. Ir nemanau kad yra sazininga sakyti kad dviratis yra tik vasarai skirta transporto priemone, manau tau reiketu labiau pakeliauti Skandinavijoje ir Suomijoje ir pamatyti kaip zmones lengvai naudojasi dviraciais visais metu laikotarpiais – tiek keliauti i darba, vezti vaikus i mokykla, keliauti i pardatuoves ir panasiai. (Atsiprasau uz gramatines klaides, uzaugau salyje kur “vasariska transporto priemone” yra norma visais sezonais.)

      • Darius says:

        As ne keliavau o gyvenau 3 metus skandinavijoje Ir nemaciau tokiu ufonautu kur vaikus ziema dviraciais veztu i mokykla. Siaip idomiai atrodytu vikingas vezantis 7meti, 1.30 cm zmogu dviraciu i mokykla. Ir osle yra gana neblogas metro, kur gali kombinuot dvirati, ejima su viesuoju, o ka Vilniuje? Greitieji autobusai teoriskai veza dvirati, bet pabandyk ten su dviraciu ilipti 8h siokiadieni.

    • Remis says:

      Nuraminti eismą ir skatinti rinktis VT, dviračius ar vaikščiojimą. Vėliau reikės didinti stovėjimo rinkliavas, drausti įvažiuoti į centrą (pvz. jeigu numeris nelyginis / lyginis ar Euro4-5) ir t.t. Beje, dviračiai visai tinka važinėti ir žiema (pvz. Suomija).

    • Vardenis says:

      Kodėl turi būti “mažinami” kamsčiai? Pats Zuokula minėjo butelio kaklelius, o vat čia ir yra kur susidaro kamsčiai. O ar jis bus 3.5 m. ar 3 m. kelyje, tai nei man, nei tau nuo to geriau nebus. Tačiau susiaurinus važiuojamjąją dalį atsiranda ploto patogesniam eismui kitiems eismo dalyviams, ne tik automobiliams. Ir taip gyvename amerikoniško tipo mieste su greitkkeliu per miesto centrą ir su apgailėtinai mažu bendru tankiu, nes didelė gyvenojų dalis sėdi išsitaškę 10-20 km. atstumu nuo centro be jokios socialinės infrastruktūros, užtat pigiai nusipirko būstą! Pagaliau pradėta normali reforma, tankinant miestą, keliant griežtesnius reikavalimus užstatymui ir t.t. Prie Zuoko nieko panašaus nebuvo, tik nuo 90ųjų likusios paniatkės. Dabar atėjo pasipopulistinti, nors šie gatvių pokyčiai yra derinti su susisiekimo ministerija ir plis į kitus miestus.

      • .... says:

        Jus libertarai jau patys tarp saves greit nesutarsit ar cia gatves tokios placios nes “sovietines” ar “amerikoniskos” .Tiesiog vadas pasake sovietines gatves ir ju plotis ir kartojat kaip avinai visi is paskos atseit modernus progresyvus budami. Nereik cia sapaliot apie dviracius Suomijoje , tevu vezanciu vaikus i mokyklas ir darzelius nepersodinsit nei ant dviraciu, nei i viesaji transporta. Kai kur gatves siaurinamos ir ten nieks nepagereja “kitiems” dalyviams, ir ne tik kalbant apie Naugarduko gatve kur situacija pablogejo visiems turbut. Aie tuos “narvus ar grotas gatveje pastatytas net kalbet nesinori, parodija kazkokia bandymo padaryt geriau, bet dar labiau subjaurojant gatve.

        • Vaclovas says:

          “Narvus ir grotas” – jūs apie korį (rusiškai – vaflia)? Tai čia puikus dalykas, aiškiai parodantis, kur neužstačius sankryžų.

          • .... says:

            As apie Naugarduko gatveje pastatytus “vaiksciojancius” kiemelius ar kaip ten juos pavadino. Vienoj vietoj bent prie kavines pastatytas ir galima kaip lauko kavine naudot, kitose vietose tai isvis ne i tema ir niekad nemaciau ten sedinciu zmoniu

        • Sonic says:

          Sovietai kopijavo amerikiečius

          • .... says:

            O cia kazka naujo sugalvojot, eikit toliau, neapsiribokit tik sovietu kopijavimu JAV, kopijavo ir Europieciai matyt, nes placiu gatviu ir aplinkeliu ir Europoj pilna, libertarai naujai iskepti jau sugeba nesamones vemt ir del Vilniaus vakarinio aplinkelio nesamones, kad jis ten jiems kazkuo netinka ir pan :DD

    • Vovanas says:

      Jeigu X keliu pravažiuoja 1000 automobilių ir susidaro kamštis, tai dvigubai sumažinus juostų skaičių, tikėtina, kad kamštyje stovėtų jau ne 1000 automobilių o mažiau, nes dėl sugaišto laiko sumažėtų automobilio kaip transporto priemonės patrauklumas palyginus su kitomis TP

  9. Paulius says:

    Šiek tiek į vienus vartus sakyčiau. Pvz. remontuoti taką kuris bus griaunamas už 5+ metų ir tam išleisti 300 tūkst. eurų – turbūt nėra pats geriausias ūkiškumo pavyzdys 🙂 O ir Nemenčinės kelio platinimas yra diskutuotinas – abejoju kad iš ten žmones važiuos dviračiais į darbą, o platus kelias ir P+R stotelė prie įvažiavimo į miestą – jau visai darnus variantas.

  10. Arunas says:

    Toke pati kaimiete kaip ir simasius

    • Remigijus says:

      Artūrai, čia tu?

    • Kibinas says:

      Ok, miestieti, iš Čeliabinsko

    • Bohemietis says:

      Didžiausi kaimiečiai pasaulyje yra Niujorke, o pikapais riedantys Vakarų Virdžinijos šunkeliukais – širdyje (ir Vilniuje!) miestiečiai.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist