Karoliniškėse atnaujinama I. Šimulionio gatvė

Komentarai 4

  1. Kurtas says:

    Kažkaip nepastebėjau, kur ten tvarkoma Tyzenhauzų g.

  2. Arvydas Norkūnas says:

    Daugybę sezonų nuo gegužės iki lapkričio praleidau ant dviračio balno. Kai laikas leisdavo mindavau 50 km į darbą. atostogų metu nelyjant, Vilniuje stengiausi nesinaudoti nei automobiliu, nei visuomeniniu transportu, judėdavau vien pėsčiomis arba dviračiu. Kas keliauja šimtus kilometrų, netgi tūkstantines trasas, gali papasakoti kaip jaučiasi dviratininkai sutikdami panašius tarptautinius keliauninkus, patyriau ir tai…. Dviratis puikus dalykas. Deje negaliu pritarti pono Nikitino ir mero revoliucijoms dviračių takų tiesimo srityje. Manau reikia tai daryti nuosaikiau.. Neteigti spaudoje ir nefantazuoti, kad dviratis galės tapti kažkuo panašiu į tai kuo buvo kiniečiams prieš keletą dešimčių metų, jie džiaugiasi, kad tai jau praeitis. Dviračio naudą Vilniuje ypač riboja klimatas bei miesto reljefas. Štai pvz. reiktų spausdinti trasų žemėlapius leidžiančius fiziškai silpnesniems planuoti maršrutus išvengiant nemalonių pakilimų į kalnus. Juk galima pvz iš studentijos miestelio Antakalnyje labai lengvai numinti į Justiniškes beveik vien lygiu reljefu ne prakaituojant minant į kalnus; iš Žvėryno pro Tauro ragą beveik be pakilimų nukakti į stotį ar netgi į Pagirius ir t.t. Reikia rūpintis dviračių eismo taisyklėmis ir pan. Dviračių takų tiesimo naudai labai padeda paspirtukų plėtra, tačiau ir jie yra sezoninė priemonė, Lietuvos žiemą šiomis transporto priemonėmis naudotis tikrai labai nesaugu. Manyti, kad Europoje karaliaujančios mados bei nuostatos yra šimtaprocentinė tiesa labai naivu. Eurofederalistai, kilę iš savo valstybėlių, suformavusių jų nuostatas, bando nesiskaityti su nepalyginamai didesniais ES erdvėje gyvuojančiais skirtumais ir dažnai kepa neišmintingai unifikuotas nuostatas. Dabartinis dviračių takų tiesimo vajus naudingas nebent reklamai apie Vilnių Europos vakaruose.. Galima būtų daug dar rašyti. Bet ir to turėtų pakakti vertinimui, kad ši revoliucija tai pinigų švaistymas. Lėšų dviračiams reiktų skirti gerokai mažiau. taip pat kaip, kad pvz. visai nereikalinga miestui pvz.yra ketvirta koncertų salė ant Tauro kalno (tikiuosi už šią kritiką meras manęs “nepakars”). Pinigus reiktų leisti ir toliau miesto skoloms mokėti, kovai su kamščiais ir namų ypač visuomeninių šiltinimui, taip didinant miestiečių perkamąją galią, ruošti statyboms patrauklias naujas zonas ir kitais būdais stengiantis gauti papildomų pajamų miesto ūkiui…

    • Jonas says:

      “Lėšų dviračiams reiktų skirti gerokai mažiau”

      Jeigu pažvelgtumėt į savivaldybės biudžeto atsakaitas – pinigų dviračiams ir taip skiriama kapeikos, palyginus su sovietinių laikų projektavimo gatvių asfalto begalviu perliejimu, kas vadinama jų “remontu”.

      “kovai su kamščiais”

      Labai įdomu, kokius matote tos kovos būdus, jei alternatyvios judėjimo priemonės nėra vienas iš jų?
      Spėju, gatvių platinimą, ir kitokius “veiksmingus” sąlygų automobiliams gerinimus, lygiai kaip tai daro visokie federalistai iš Rytų 🙂

    • vaidas says:

      Labai keistas poziuris, matyti kazka blogo skatinime ir reklamavime vazineti dviraciu. Jau ir taip tenka matyt jaunus apkrepejusius pirdylas, kurie senamiestyje engali 500metru pasiekti be Bolto, tai tokiu keliu visuomene nujudes, kad kas antras bus “fiziskai siplnesnis”. Dabar bent kiek gal matydami infrastrukturos gerejima ir pavyzdi, kazkam varztai biski susisukios i vietas, kad nejudejimas – peilis kunui


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist