Nejuokaukit su 80proc :)) Jei viename autobuse telpantys žmonės, išsodinti į mašinas po vieną gali užkimšti visą kelių juostų gatvę, tai dar nereiškia kad mokate skaičiuoti 🙂
Ir truputėlį apsišvieskit, urbanistika pasidomėkit, ką duoda gatvių platinimas, jei ne dar daugiau kamščių ir sumautą miesto gyvenimą.
deja daug kam atrodo atvirksciai – geriau sedesiu valanda uzsidares savo kibire, dyzeli garinsiu, negu lipsiu i autobusa, kur “smirda, ligos, purvina”, ir nagus nusilauzyt galima. ai, nu dar “tik lochai su vieusoju vaziuoja”, “ka apie mane zmones pagalvos?”
Iš straipsnio neaišku ar bus išgrįsta nauja A juosta, ar tiesiog esamo pločio gatvėje atskirs juostą viešąjam transportui?
O ką darys su atkarpa nuo verkių g žiedo žirmūnų g iki kareivių nes ten pastovūs kamščiai!
Pasikarkit ir sėdėkit kamščiuose ane?
Kam tas gatves platinti, kai galime ant esamų dviračių takus ir A juostas paišyti…
Nejuokaukit su 80proc :)) Jei viename autobuse telpantys žmonės, išsodinti į mašinas po vieną gali užkimšti visą kelių juostų gatvę, tai dar nereiškia kad mokate skaičiuoti 🙂
Ir truputėlį apsišvieskit, urbanistika pasidomėkit, ką duoda gatvių platinimas, jei ne dar daugiau kamščių ir sumautą miesto gyvenimą.
sededami apmastykite, kad galbut visai imanoma gyventi protingiau, negalvojant vien tik apie savo shiknos konforta
Turėjai omenyje diskomfortą? Nes netrukdomai važiuoti autobusu yra komfortas, o sėdėti kamštyje – diskomfortas.
deja daug kam atrodo atvirksciai – geriau sedesiu valanda uzsidares savo kibire, dyzeli garinsiu, negu lipsiu i autobusa, kur “smirda, ligos, purvina”, ir nagus nusilauzyt galima. ai, nu dar “tik lochai su vieusoju vaziuoja”, “ka apie mane zmones pagalvos?”
Tai ir kur taip kemsasi, gatves dar susiaurins??? D*** visiski… Nepriversit persesti i lochovozus vistiek…