Po to prie sakryzu susidarys dideli kamsciai,nes yra daug sukanciu is Kalvariju g. i kitas puses,ir ta A juosta neteks prasmes,autobusai ilga laika stoves prie sankryzu,kaip ir Ozo-Kalvariju sankryzoje,kai panaikino zalia rodykle…
Sveikintina dėl autobusų juostų. Jei jau VMS nori, kad vilniečiai važinėtų po 5+km. į vieną pusę į darbą autobusais kaip trečiame pasaulyje tai nenutrūkstamos VT juostos yra visiška būtinybė ir labai gerai, kad jas padarys. Aišku geriausia būtų nauja transporto priemonė, bet Viniui ji, aišku, yra ‘per brangi’ (ne per brangi Rumunijai, Baltarusijai, Bulgarijai, Tailandui ir tt., bet, jei VMS sovietikai sako, tai jie, turbūt, žino).
Po to prie sakryzu susidarys dideli kamsciai,nes yra daug sukanciu is Kalvariju g. i kitas puses,ir ta A juosta neteks prasmes,autobusai ilga laika stoves prie sankryzu,kaip ir Ozo-Kalvariju sankryzoje,kai panaikino zalia rodykle…
))) Vilnius tai siukslinas,nevykėliai,litovcai jūs nevykėliai
Apie „šiukšlIną” pasisako vatinė šiukšlė, kaip ironiška:)
Sveikintina dėl autobusų juostų. Jei jau VMS nori, kad vilniečiai važinėtų po 5+km. į vieną pusę į darbą autobusais kaip trečiame pasaulyje tai nenutrūkstamos VT juostos yra visiška būtinybė ir labai gerai, kad jas padarys. Aišku geriausia būtų nauja transporto priemonė, bet Viniui ji, aišku, yra ‘per brangi’ (ne per brangi Rumunijai, Baltarusijai, Bulgarijai, Tailandui ir tt., bet, jei VMS sovietikai sako, tai jie, turbūt, žino).
dronai dar perdaug pavojingi, nesenai tik atsirado.
O kada Pylimo Ir Bazilijonu gatves remontuosit?? Baisiau nebūna, gėda prieš turistus, vienos duobės…
Miestas pirmiausia turi būti patogus čia gyventiems ir dirbantiems. O tik tada gražus turistams.