GATVIU PLATINIMAS JOKIU BUDU NERA ISEITIS! Kuo daugiau gatviu tuo daugiau auto. Reikia visom pastangom gerinti alternatyvius transporto principus. Automobilizija yra mirtis alyvose.
Būtų gerai, kad studentų stotelė , nauja juosta apeitu iš dešinės(stotelė liktų kaip salelė ) su papildomų pėsčiųjų perėja pereiti į studentų stotelė. Nes kitaip i stotelė nebegalės užvažiuoti viešasis transportas , visą juosta būs užimta autotransportu.
Kitaip tariant toliau gerinamos automobilių eismo sąlygos. Iš vienos pusės skamba neblogai, bet toks jausmas, kad neapsisprendžiama – tai privatus automobilis ar visgi viešasis transportas ir dviratis yra prioritetas miesto centre
tai gal siaurint gatves reik pagal tamsta,o ne platint, kad butu daugiau kamsciu, ir nuo to geriau”dviratinkams”” taptu.Gerejant gyvenimui, automobiliu dar labiau dauges, seniai su tuo reiktu susitaikyt.Bet zinoma visiems eismo dalyviams turi but sudarytos kuo geresnes salygos, dviratinkams ir vis maziau turbut yra kuo skustis, dviraciu takai nauji visgi ir tiesiami sparciau
Beabejo, kad kai kuriais atvejais siaurinti (rajonų gatveles), bet tikrai NE platinti, bendraja prasme! Aišku, jei bent kiek išmanant transporte ir žinant paskutinio amžiaus patirtį kitose vakarų šalyse, jei ne – google: induced demand
Jūs geriau tvarkykite Minsko pl.ir Liepkalnio sankryža ten tai tragedija…
O tokio paties sprendimo negalimanpadaryti sukantiems i narbuto g. nuo g. vilko ?
GATVIU PLATINIMAS JOKIU BUDU NERA ISEITIS! Kuo daugiau gatviu tuo daugiau auto. Reikia visom pastangom gerinti alternatyvius transporto principus. Automobilizija yra mirtis alyvose.
Ar viadukas virš žiedo tiesiai iš Narbuto g. į Konstitucijos prospektą bent bandomas svarstyti?
Būtų gerai, kad studentų stotelė , nauja juosta apeitu iš dešinės(stotelė liktų kaip salelė ) su papildomų pėsčiųjų perėja pereiti į studentų stotelė. Nes kitaip i stotelė nebegalės užvažiuoti viešasis transportas , visą juosta būs užimta autotransportu.
Tą patį reikia padaryti ir į Narbuto pusę iš Ukmergės gatvės !!!!
Galėtų ir iš kitos pusės (leidžiantis nuo Ukmergės g.) padaryti tą patį.
Kitaip tariant toliau gerinamos automobilių eismo sąlygos. Iš vienos pusės skamba neblogai, bet toks jausmas, kad neapsisprendžiama – tai privatus automobilis ar visgi viešasis transportas ir dviratis yra prioritetas miesto centre
tik uz asmenini automobili, viesas transportas atgyvenes reikalas, vien pagaminimo metai vieso transporto priemoniu daug ka pasako
Atsimerkit, kaip tik, asmeninis automobilis jau vis daugiau pasaulyje (ne trečiajame, ir ne Rusijoje) tampa atgyvenes reikalas
is auksto medzio tamsta iskrites 🙂 kaip tik, pastaraisiais metais VT priemoniu parkas vis labiau naujesnis, ypac Vilniuje
tai gal siaurint gatves reik pagal tamsta,o ne platint, kad butu daugiau kamsciu, ir nuo to geriau”dviratinkams”” taptu.Gerejant gyvenimui, automobiliu dar labiau dauges, seniai su tuo reiktu susitaikyt.Bet zinoma visiems eismo dalyviams turi but sudarytos kuo geresnes salygos, dviratinkams ir vis maziau turbut yra kuo skustis, dviraciu takai nauji visgi ir tiesiami sparciau
Beabejo, kad kai kuriais atvejais siaurinti (rajonų gatveles), bet tikrai NE platinti, bendraja prasme! Aišku, jei bent kiek išmanant transporte ir žinant paskutinio amžiaus patirtį kitose vakarų šalyse, jei ne – google: induced demand
“su tuo reiktu susitaikyt”
ne susitaikyt, o visais ymanomais budais stabdyt. nes ir arkliui aisku, kad dar daugiau automobiliu elementariai fiziskai niekur netilps
Nu pagaliau, kažkam proto atsirado 🙂