Tai aišku, kai gatvėmis neįmanoma važiuoti, nes jos pritaikytos geriausiu atveju vaikščioti, tai ir rezultatai gerėja. Jei būtų betonu užvertęs, tai būtų nepravažiuojamos išvis, bet statistika būtų dar geresnė 🙂
Mere, imate 2020-2022 m laikotarpį palyginimui su prieš tai buvusiu, kai 2020 ir dalis 2021 buvo karantine, o mieste judėjimas apskritai buvo labai ribotas. Kaip esant itin ribotam judėjui, įvykių skaičius didelis.
Kol meras humanizuoja esamas gatves, Šnipiškių, Naujininkų, N. Vilnios ir kitų rajonų gyventojai laukia kol nuo 20 a pradžios bus užsafaltuotos esamos miesto gatvės kurios niekad gyvenime asfalto nematė. Vilniuje dar šimtai kilometrų neasfaltuotų gruntkelių, ir kasmet į prašymą pagaliau sutvarkuti gatves savivaldybė turi standartinį atsakymą – pinigų nėra, pasidarykite techninį projektą, o prie gatvių asfaltavimo 50 proc. prisidėkite savo lėšomis. Žinant savivaldybės „konkursus”, be konkurso užasfaltuoti gatves kainuotų 3 kartus pigiau. Humanizacija…
Nieko verta ir nieko nepasakanti statistika, bandant pasiteisinti. Visi mato ir žino, o kas ten gyvena ir susiduria su realybe kasdien puikiai supranta superinio, pilotinio mero svaičiojimus dažnai prasilenkiančius su tikrove.
Štai čia, ponios ir ponai, susiduria oficiali statistika su asmeniniai įspūdžiais ir „aš su kitais šnekėjau” pozicija. Bet hey, kamgi tai rūpi? Juk tai viso labo rinkiminis triukas, statistikos rezultatai ir taip suklastoti, tiesa?
Na, toks, Zuoko stiliaus, populistinis mero post’as…
1. Kaip kito trafikas? Nes jeigu mažiau žmonių rinkosi naujas gatves -> mažiau avarijų.
2. Meras kalba tik apie įskaitinius įvykius (šaunuoliai MiW kad paryškinot tai). Draudikų statistika spėju bus jau ne tokia palanki…
3. Ar tam įtakos neturi kitokie faktoriai? Pvz. daugėja naujesnių automobilių su aktyviosios saugos įranga.
tai kiek laiko algirdo ir ševčenkos gatvės galima sakyt buvo uždarytos tai kas čia per tyrimai tada tokie „objektyvūs” . Po Naugarduko „humanizavimo” netgi su žuvusiais buvo atvėjis
Na tada tai iš vis super, ne tik humanizuota gatvė bet dar ir eismas sumažintas. Tikiuosi kad automobiliai vengs visų gatvių – t.y. nustosite mieste važinėti.
Tai aišku, kai gatvėmis neįmanoma važiuoti, nes jos pritaikytos geriausiu atveju vaikščioti, tai ir rezultatai gerėja. Jei būtų betonu užvertęs, tai būtų nepravažiuojamos išvis, bet statistika būtų dar geresnė 🙂
Mere, imate 2020-2022 m laikotarpį palyginimui su prieš tai buvusiu, kai 2020 ir dalis 2021 buvo karantine, o mieste judėjimas apskritai buvo labai ribotas. Kaip esant itin ribotam judėjui, įvykių skaičius didelis.
bet lyginant tą patį laikotarpį humanizuotose gatvėse incidentų mažėjo tris kart daugiau nei kitose gatvėse
Kol meras humanizuoja esamas gatves, Šnipiškių, Naujininkų, N. Vilnios ir kitų rajonų gyventojai laukia kol nuo 20 a pradžios bus užsafaltuotos esamos miesto gatvės kurios niekad gyvenime asfalto nematė. Vilniuje dar šimtai kilometrų neasfaltuotų gruntkelių, ir kasmet į prašymą pagaliau sutvarkuti gatves savivaldybė turi standartinį atsakymą – pinigų nėra, pasidarykite techninį projektą, o prie gatvių asfaltavimo 50 proc. prisidėkite savo lėšomis. Žinant savivaldybės „konkursus”, be konkurso užasfaltuoti gatves kainuotų 3 kartus pigiau. Humanizacija…
Taigi suasfaltavo Kernvaės g. Šnipiškėse. SUPER
Asilo projaktuotos gatves.
Nieko verta ir nieko nepasakanti statistika, bandant pasiteisinti. Visi mato ir žino, o kas ten gyvena ir susiduria su realybe kasdien puikiai supranta superinio, pilotinio mero svaičiojimus dažnai prasilenkiančius su tikrove.
Štai čia, ponios ir ponai, susiduria oficiali statistika su asmeniniai įspūdžiais ir „aš su kitais šnekėjau” pozicija. Bet hey, kamgi tai rūpi? Juk tai viso labo rinkiminis triukas, statistikos rezultatai ir taip suklastoti, tiesa?
Žinoma. Juk svarbiausia yra rėkti kokia bloga gatvė kurioje niekada netenkavažiuoti. Vietiniams tos humanizuotos gatvės patinka.
Na, toks, Zuoko stiliaus, populistinis mero post’as…
1. Kaip kito trafikas? Nes jeigu mažiau žmonių rinkosi naujas gatves -> mažiau avarijų.
2. Meras kalba tik apie įskaitinius įvykius (šaunuoliai MiW kad paryškinot tai). Draudikų statistika spėju bus jau ne tokia palanki…
3. Ar tam įtakos neturi kitokie faktoriai? Pvz. daugėja naujesnių automobilių su aktyviosios saugos įranga.
Tai kodėl kitose gatvėse nėra to paties sumažėjimo?
tai kiek laiko algirdo ir ševčenkos gatvės galima sakyt buvo uždarytos tai kas čia per tyrimai tada tokie „objektyvūs” . Po Naugarduko „humanizavimo” netgi su žuvusiais buvo atvėjis
Simasiaus pasakos vaikas 5metu net nepatiketu
aišku mažėja, nes automobiliai vengia tų gatvių. Pasiekimas mat…
Na tada tai iš vis super, ne tik humanizuota gatvė bet dar ir eismas sumažintas. Tikiuosi kad automobiliai vengs visų gatvių – t.y. nustosite mieste važinėti.
Bet vietomis perlebkta lazda, pridaryta klaidų, o darbai atlikti nekokybiškai.