Humanizuotose gatvėse avaringumas mažėja sparčiau nei kitose Vilniaus vietose

Komentarai 21

  1. Saulius says:

    Tai aišku, kai gatvėmis neįmanoma važiuoti, nes jos pritaikytos geriausiu atveju vaikščioti, tai ir rezultatai gerėja. Jei būtų betonu užvertęs, tai būtų nepravažiuojamos išvis, bet statistika būtų dar geresnė 🙂

  2. Šimašiui says:

    Mere, imate 2020-2022 m laikotarpį palyginimui su prieš tai buvusiu, kai 2020 ir dalis 2021 buvo karantine, o mieste judėjimas apskritai buvo labai ribotas. Kaip esant itin ribotam judėjui, įvykių skaičius didelis.

    • bet says:

      bet lyginant tą patį laikotarpį humanizuotose gatvėse incidentų mažėjo tris kart daugiau nei kitose gatvėse

  3. Nuomonė says:

    Kol meras humanizuoja esamas gatves, Šnipiškių, Naujininkų, N. Vilnios ir kitų rajonų gyventojai laukia kol nuo 20 a pradžios bus užsafaltuotos esamos miesto gatvės kurios niekad gyvenime asfalto nematė. Vilniuje dar šimtai kilometrų neasfaltuotų gruntkelių, ir kasmet į prašymą pagaliau sutvarkuti gatves savivaldybė turi standartinį atsakymą – pinigų nėra, pasidarykite techninį projektą, o prie gatvių asfaltavimo 50 proc. prisidėkite savo lėšomis. Žinant savivaldybės “konkursus”, be konkurso užasfaltuoti gatves kainuotų 3 kartus pigiau. Humanizacija…

    • Kernavės says:

      Taigi suasfaltavo Kernvaės g. Šnipiškėse. SUPER

  4. Denis says:

    Asilo projaktuotos gatves.

  5. PR says:

    Nieko verta ir nieko nepasakanti statistika, bandant pasiteisinti. Visi mato ir žino, o kas ten gyvena ir susiduria su realybe kasdien puikiai supranta superinio, pilotinio mero svaičiojimus dažnai prasilenkiančius su tikrove.

    • Henrikas says:

      Štai čia, ponios ir ponai, susiduria oficiali statistika su asmeniniai įspūdžiais ir „aš su kitais šnekėjau” pozicija. Bet hey, kamgi tai rūpi? Juk tai viso labo rinkiminis triukas, statistikos rezultatai ir taip suklastoti, tiesa?

      • Strazdas says:

        Žinoma. Juk svarbiausia yra rėkti kokia bloga gatvė kurioje niekada netenkavažiuoti. Vietiniams tos humanizuotos gatvės patinka.

  6. Bob says:

    Na, toks, Zuoko stiliaus, populistinis mero post’as…
    1. Kaip kito trafikas? Nes jeigu mažiau žmonių rinkosi naujas gatves -> mažiau avarijų.
    2. Meras kalba tik apie įskaitinius įvykius (šaunuoliai MiW kad paryškinot tai). Draudikų statistika spėju bus jau ne tokia palanki…
    3. Ar tam įtakos neturi kitokie faktoriai? Pvz. daugėja naujesnių automobilių su aktyviosios saugos įranga.

    • Strazdas says:

      Tai kodėl kitose gatvėse nėra to paties sumažėjimo?

  7. dezinformaciją varot says:

    tai kiek laiko algirdo ir ševčenkos gatvės galima sakyt buvo uždarytos tai kas čia per tyrimai tada tokie “objektyvūs” . Po Naugarduko “humanizavimo” netgi su žuvusiais buvo atvėjis

  8. Vilnietis says:

    Simasiaus pasakos vaikas 5metu net nepatiketu

  9. der says:

    aišku mažėja, nes automobiliai vengia tų gatvių. Pasiekimas mat…

    • Strazdas says:

      Na tada tai iš vis super, ne tik humanizuota gatvė bet dar ir eismas sumažintas. Tikiuosi kad automobiliai vengs visų gatvių – t.y. nustosite mieste važinėti.

  10. Humanizuoti gatves reikia says:

    Bet vietomis perlebkta lazda, pridaryta klaidų, o darbai atlikti nekokybiškai.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist