Lygios teisės, tolerancija? Ne, negirdėjome. Šios sąvokos dabar turi kitą prasmę, tad sėkmingai tęsiam žmonių rūšiavimą, prisidengdami gamtos saugojimu ir t.t.
Kokių tik nesąmonių neprigalvoja, neva dėl centro apsaugos, o tuo tarpu realus senamiestis byra. Per Šimašiaus dvi kadencijas nesukurta jokios paveldotvarkos strategijos, pinigų tam neskiriama, neremontuojama niekas. Kilpinis eismas įvestas pigiausiu įmanomu būdu, o tuo tarpu daugumos Senamiesčio gatvių ir fasadų būklė visiškai tragiška. Į senamiestį greitai mašinos negalės įvažiuoti vien dėl to, kad danga to neleis. Pasižiūrėkite į Trakų, Subačiaus, Bazilijonų ir tt. gatves – išsivaiščiojęs grindinys, įdubos, 30cm pločio šaligatviai iš pigiausios betonkės. Meras giriasi europinėmis praktikomis ir modernumu, tuo tarpu gyviausia Vilniaus dalis krūvoje vietų išlieka netvarkyta dar nuo sovietmečio.
o nuo kada automobilis yra senas?
Lygios teisės, tolerancija? Ne, negirdėjome. Šios sąvokos dabar turi kitą prasmę, tad sėkmingai tęsiam žmonių rūšiavimą, prisidengdami gamtos saugojimu ir t.t.
Kokių tik nesąmonių neprigalvoja, neva dėl centro apsaugos, o tuo tarpu realus senamiestis byra. Per Šimašiaus dvi kadencijas nesukurta jokios paveldotvarkos strategijos, pinigų tam neskiriama, neremontuojama niekas. Kilpinis eismas įvestas pigiausiu įmanomu būdu, o tuo tarpu daugumos Senamiesčio gatvių ir fasadų būklė visiškai tragiška. Į senamiestį greitai mašinos negalės įvažiuoti vien dėl to, kad danga to neleis. Pasižiūrėkite į Trakų, Subačiaus, Bazilijonų ir tt. gatves – išsivaiščiojęs grindinys, įdubos, 30cm pločio šaligatviai iš pigiausios betonkės. Meras giriasi europinėmis praktikomis ir modernumu, tuo tarpu gyviausia Vilniaus dalis krūvoje vietų išlieka netvarkyta dar nuo sovietmečio.