deja, bet padaugės stovinčių pirmoje juostoje ir laukiančių, kol praeis pėstieji…
taigi iš 2 juostų tiesiai liks praktiškai tik viena, o jei neduok die dar ir į kairę bus laukiančių – kamščiai bus kosminiai..
Daug dalykų Europos Sąjungoje yra visai nereikalingų, netgi neišmintingų, ignoruojančių geografinę ir vietos specifiką. Transportas, manau, yra ta sritis kurioje konfederatyvinis Europos darinys turėtų būti unifikuotas. Kažin ar rodyklių naikinimas teisingas, bet sistema turi veikti vieningai ir darniai. Verta pagalvoti netgi apie tam tikros nacionalinių biudžetų dalies suintegravimą vieningos transporto sistemos tobulinimui.
Kol kas valdžios institucijos užsiima demagogija ….,nėra konkrečių argumentų,statistikos,analizės …kodel netinka žaliosios rodyklės ,reiškia valdžios netarnauja žmonėms …
Logika paprasta. Jei eismo dalyviai gerbtų vienas kitą ir nesistengtų bent per vieną mašiną būti priekyje, šis pakeitimas būtų tragedija. Bet dabar daugelis žalių rodyklių vis tiek būna užblokuotos važiuojančiųjų tiesiai, tad norintys sukti turi laukti kartu su visais. Tad jei žalių rodyklių lentelės bus pakeistos papildomomis šviesoforų sekcijomis, toks pakeitimas bus net į naudą ir pralaidumo prasme.
Ar teisingai supratau, kad dėl vieno ar kelių nenuoramų visas eismas turi persikelti į antrą juostą, kad tieji tik nesipūtotų iš pykčio, kodėl jų tokių kaprizingų, norinčių sukti į dešinę, nepraleidžia priekyje esančių mašinų eilė? O ir kai nieko prieš juos nėra, bet statmenoje gatvėje srautas vyksta, ar normalu, kad tie nervinčiai privažiuoja priekiu iki pačios tos gatvės, tuo pačiu užimdami savo gatvės pėsčiųjų perėją? Aš Jums pasakysiu, kad žalia rodyklytė tai tik galimybė , bet jokių būdu ne reikalavimas šokdinti kitus eismo dalyvius. Jei kas būtų neaišku, maloniai pateikčiau chamiško elgesio pavyzdžių aptariamuoju atveju.
deja, bet padaugės stovinčių pirmoje juostoje ir laukiančių, kol praeis pėstieji…
taigi iš 2 juostų tiesiai liks praktiškai tik viena, o jei neduok die dar ir į kairę bus laukiančių – kamščiai bus kosminiai..
Daug dalykų Europos Sąjungoje yra visai nereikalingų, netgi neišmintingų, ignoruojančių geografinę ir vietos specifiką. Transportas, manau, yra ta sritis kurioje konfederatyvinis Europos darinys turėtų būti unifikuotas. Kažin ar rodyklių naikinimas teisingas, bet sistema turi veikti vieningai ir darniai. Verta pagalvoti netgi apie tam tikros nacionalinių biudžetų dalies suintegravimą vieningos transporto sistemos tobulinimui.
Kol kas valdžios institucijos užsiima demagogija ….,nėra konkrečių argumentų,statistikos,analizės …kodel netinka žaliosios rodyklės ,reiškia valdžios netarnauja žmonėms …
Logika paprasta. Jei eismo dalyviai gerbtų vienas kitą ir nesistengtų bent per vieną mašiną būti priekyje, šis pakeitimas būtų tragedija. Bet dabar daugelis žalių rodyklių vis tiek būna užblokuotos važiuojančiųjų tiesiai, tad norintys sukti turi laukti kartu su visais. Tad jei žalių rodyklių lentelės bus pakeistos papildomomis šviesoforų sekcijomis, toks pakeitimas bus net į naudą ir pralaidumo prasme.
Ar teisingai supratau, kad dėl vieno ar kelių nenuoramų visas eismas turi persikelti į antrą juostą, kad tieji tik nesipūtotų iš pykčio, kodėl jų tokių kaprizingų, norinčių sukti į dešinę, nepraleidžia priekyje esančių mašinų eilė? O ir kai nieko prieš juos nėra, bet statmenoje gatvėje srautas vyksta, ar normalu, kad tie nervinčiai privažiuoja priekiu iki pačios tos gatvės, tuo pačiu užimdami savo gatvės pėsčiųjų perėją? Aš Jums pasakysiu, kad žalia rodyklytė tai tik galimybė , bet jokių būdu ne reikalavimas šokdinti kitus eismo dalyvius. Jei kas būtų neaišku, maloniai pateikčiau chamiško elgesio pavyzdžių aptariamuoju atveju.