Dangų būklė (bent jau centre) katastrofiška, miliardinis biudžetas, o vis atsiranda “svarbesnių prieritetų” nei atlikti tiesiogines savo pareigas – tvarkyti miesto aplinką. Pastarosiomis savaitėmis, kai mieste sausa ir saulėta, ypač baisiai atrodo miestas, visur tinklais aptraukti fasadai ir ištrupėję šaligatviai.
… ir troleibusų linijų / apšvietimo stulpai atrodo baisiai – surūdiję, apsilupę…. nebelieka lėšų, skiriamų pravažiavimo dalies siaurinimui – pilnai suprantama…
Gerai sakė Šimašius kažkurioje laidoje – dešimtmečiais buvo netvarkomi šaligatviai, tikrai čia ne per jo kadenciją ištupėjo viskas. Bet vos tik pirmasis pradėjo šaligatvius mieste remontuoti, iškart pasipylė “o kodėl ne pas mane? o kodėl ne šitą?” pageidavimų koncertas. Nes žmonės jau buvo visai pamiršę, kad įmanoma tuos jų šaligatvius remontuoti, nebesitikėjo jau nieko.
Santrupa: saligatviai tvarkomi ten kur labjausiai akis skauda valdziai ir kur vystomi nauji NT projektai kad vertes nenumusti. O visi kiti – kantrybes! Cirkas. Na kam saligatviai netiks gales prasieiti pjo naujas medziu alejas gatves viduryje 🤣
Prašo supratimo, nes turi kitų užduočių – organizuoti viešąjį transportą. Tai gal vietoj šaligatvio reikia paleist autobusus?
^^jūs skambat va taip kvailai^^
Rimtai? O kažkada mažėjo?
Įrenkite šaligatvius ten, kur jų niekad nebuvo, bet kur kasdien rizikuodami gyvybėmis važiuojama dalimi eina šimtai žmonių. Sostinė…
Nematau jokios problemos – tikrai galima dar naudotis, tik gal estetiškai atrodo kiek blogiau. Savivaldybė daro labai daug, o resursai – ne begaliniai.
Dangų būklė (bent jau centre) katastrofiška, miliardinis biudžetas, o vis atsiranda “svarbesnių prieritetų” nei atlikti tiesiogines savo pareigas – tvarkyti miesto aplinką. Pastarosiomis savaitėmis, kai mieste sausa ir saulėta, ypač baisiai atrodo miestas, visur tinklais aptraukti fasadai ir ištrupėję šaligatviai.
… ir troleibusų linijų / apšvietimo stulpai atrodo baisiai – surūdiję, apsilupę…. nebelieka lėšų, skiriamų pravažiavimo dalies siaurinimui – pilnai suprantama…
Gerai sakė Šimašius kažkurioje laidoje – dešimtmečiais buvo netvarkomi šaligatviai, tikrai čia ne per jo kadenciją ištupėjo viskas. Bet vos tik pirmasis pradėjo šaligatvius mieste remontuoti, iškart pasipylė “o kodėl ne pas mane? o kodėl ne šitą?” pageidavimų koncertas. Nes žmonės jau buvo visai pamiršę, kad įmanoma tuos jų šaligatvius remontuoti, nebesitikėjo jau nieko.
Ką berūkytumėte- meskite. Duosiu hint’ą: iš pradžių pasilyginkite dabartinį miesto biudžetą ir prieš 8 metus buvusį, o tuomet pasidarykite išvadas.
Kokie saligatviai? Dabar prioritetas brangiai gadinti gatves Naujamiestyje. Reiktu teisti tuos, kas prastumineja savo pseudozalias inniciatyvas.
8 metus prakentėję vilniečiai tikrai išsirinks kažką geriau (na, bent jau neblogiau tai tikrai).
Santrupa: saligatviai tvarkomi ten kur labjausiai akis skauda valdziai ir kur vystomi nauji NT projektai kad vertes nenumusti. O visi kiti – kantrybes! Cirkas. Na kam saligatviai netiks gales prasieiti pjo naujas medziu alejas gatves viduryje 🤣
O tu supranti, kad vystytojai šaligatvius susitvarko patys prie savo projektų?
Na taip, vystytojų reketas iš esmės yra įteisintas dabartinės miesto valdžios. Nepamirškite, kad dar ir infrastruktūros mokestį liepia susimokėti 😂
Kad jie tik šaligatvius ir tesugeba susitvarkyti, o normalios infrastruktūros nepadaro.
8 metus ieško sprendimo ir vis dar neranda? Ką jūs ten vartojat?
Prašo supratimo, nes turi kitų užduočių – sodinti medžius. Tai gal vienoj šaligatvio reikia užsodinti mišką? 🙂
Prašo supratimo, nes turi kitų užduočių – organizuoti viešąjį transportą. Tai gal vietoj šaligatvio reikia paleist autobusus?
^^jūs skambat va taip kvailai^^
Rimtai? O kažkada mažėjo?
Įrenkite šaligatvius ten, kur jų niekad nebuvo, bet kur kasdien rizikuodami gyvybėmis važiuojama dalimi eina šimtai žmonių. Sostinė…
Nematau jokios problemos – tikrai galima dar naudotis, tik gal estetiškai atrodo kiek blogiau. Savivaldybė daro labai daug, o resursai – ne begaliniai.