Sostinės savivaldybė informuoja apie ketinimus Viršuliškių gatvėje tarp Laisvės prospekto ir Šešuolių gatvės įrengti dviračių taką. Projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog tako ilgis šioje gatvės dalyje sieks 345 metrus. Taip pat nurodoma, jog dviračių takas bus dviejų juostų.
„Dviračių takas projektuojams taip, kad atitiktų E gatvės kategorijai keliamus techninius reikalavimus. Dviračių tako dangos plotis – 2,50 m, eismo juostos plotis 2×1,25 m, danga – raudonos spalvos asfalto. Dviračių takas projektuojamas Viršuliškių gatvės atkarpoje tarp Laisvės pr. iki Šešuolių g., Vilniaus mieste. Dviračių. Dviračių takas ties sankryža su Laisvės pr. jungiamas prie esamo dviračių tako, toliau į vakarinę pusę takas numatomas šaligatvio zonoje iki sankryžos su Šešuoliu gatve. Dviračių takas šaligatvio ir nuo gatvės bus atskiriamas žalia zona, takas projektuojamas siekiant išsaugoti esamus želdinius“, – apie būsimo dviračių tako įrengimo ypatumus rašoma projektiniuose pasiūlymuose.
Projekto techniniai parametrai
- Planuojamo objekto adresas – Viršuliškių gatvės atkarpa tarp Laisvės pr. ir Šešuolių g., Viršuliškės;
- Gatvės kategorija – E;
- Dviračių tako ilgis – 345 m;
- Dviračių tako juostų kiekis – 2 vnt.;
- Projekto vystytojas – Vilniaus miesto savivaldybė;
- Projektinius siūlymus ruošė: UAB „Archicom“, projekto vadovas – Donatas Černeckis.
Viešas svarstymas
Visuomenės atstovai iki vasario 9-osios savo pasiūlymus gali teikti elektroniniu paštu [email protected] Projektinių pasiūlymų viešas svarstymas vyks vasario 9 d., 17.00 val., nuotolinės vaizdo transliacijos būdu. Nuoroda į vaizdo transliaciją čia.


Tenai ir taip gatvė siaura, o taps išvis nepravažiuojama. Juosta 1,25m automobiliui? Gal arkliui? Kai kaimietis vadovauja miestui, tai katastrofa.
Kas tie visuomenės atstovai?
Šaunu, bet jau tiek visko priprojektuota – gal laikas pradėti aktyviau įgyvendinti tuos projektus? Ar tik nuo projektavimo eina procentas?
Vaziuoju dvirtakiu, pravažiuoju pusę km, toliau 3 km islauzytu plytelių, kitoje atkarpoje reikia važiuot važiuojamąją dalimi, paskui netikėtai atsiranda vėl panasus dvirtakis ir taip visas Vilnius, šiaip normalus dviračių takas turi turėt pradžia ir pabaiga, o ne dalimis išasfaltuotas, nes tai daugiau primena kažkokia imitacija, tipo mes darom, kaip Amsterdame, bet nlb gaunasi 😃
Kiek čia seniai pradėjo tokius takus tiest, kantrybės.
Daug kalba, žada, bet rezultatas… kaip visad liūdnokas… Vilniaus dvirtakiai prasideda iš niekur ir veda irgi į niekur. Svarbu pasipasakot apie planus… O kiek planų parengimas kainuos ir kas parengs..?
Šaunu, bet ten jau yra šioks toks sovietinis dviračių takas. Geriau jau tieskit ten kur dabar aplamai nėra dviračių takų.