Jau buvau anksčiau atkreipęs dėmesį dėl pavojaus Ozo g. dviratininkams ir pėstiesiems. Tai nespręsta, o dabar net ir naujame Ozo g. rekonstrukcijos plane PASIGENDU sprendinių, kaip dviratininkų, pėsčiųjų eisma padaryti sklandesniu ir saugesniu. Strateginė problema: tarp Žirmūnų ir visų vakarinių rajonų nėra nei vieno kiek saugesnio maršruto dviračiams. Numatytame Ozo g. rekonstrukcijos plane nematau, kad būtų sprendžiamas seniai esamas didelis pavojus kertant Geležinio Vilko ir Akropolio sankryžas. Jei nematot kitų galimybių, tai bent numatykit prieš išsukant / įsukant iš/ į viadukus automobiliams lėtinimo kalnelius ir nubrėžkit dviratininkų kirtimo stačiakampius.
Galėtų sutvarkyti kelius pėstiesiems, nes kai bandai kirsti važiuojamąją dalį, tai atsiranda tokių vairuotojų, kurie pypsina, nes ten nėra nei vienos perėjos ir jie aiškina, kad čia ne vieta vaikščioti. Aišku, dauguma būna geranoriški ir praleidžia, bet pasitaiko ir pyktybinių.
O kada Ozo g. bus pagaliau sujungta su Laisvės pr., kada nebereiktų vinguriuoti ratais pro Ąžuolyno ir Viršuliškių g. bei dusti Mados sankryžoje? Šitokia didelė magistralinė Ozo g. baigiasi kažkokiu apendicitu.
Tunelis! Šventame Jeruzalės mieste tik musulmonų ekstremistams įsisiautėjus buvo sustabdyta tunelio po kapinėmis statyba. Kas gi mūsuose užima ekstremistų pozicijas, ar pagalvojate?
Atrodo ten yra tarpas apylygiai lygiagretus Ozo g.kur kapinėse nėra kapų. Išvažiavimas būtų šalia Pal. Jurgio Matulaičio bažnyčios. Nesu toje vietoje buvęs, spręndžiu iš Google Maps palydovinio vaizdo. Ažuolyno ir Viršuliškių g. atlaisvinimas gyventojams ir darbuotojams manau, kad yra reikalingas, jei yra galimybė. O jei tikrai nėra galimybės, reikėtų platinti minėtų gatvių atkarpas pagal galimybes.
Ten kapiniu zona ,bet galima tuneliuka h-2.3 m prakasti.Tai 2 men darbas . Visur Vilniuje pasigendu zemo aukscio tuneliu transportui ir pestiesiams .Gruntas lengvas ir pozeminiai vandenys giliai .Naujininku ir Zuikiu gatves pesciuju pozemines perejos po gelezinkeliu galetu buti ir lengvuju bei greitos pagalbos tuneliukai .
Idomu kaip spres saligatviu ir dviraciu tako klausima per viaduka ties Gelezinio Vilko gatve, iki jo ir uz jo eina dviraciu takai, taciau per viaduka pervaziuot sudetinga del aukstu borteliu, laiptu – nes nera uzvaziavimo ir toje vietoje nera apsvieciamos pesciuju perejos, kas apsunkina perejima ir pervaziavima, nes automobiliai tamsiu paros metu daznai nepastebi
Pavyzdžiui padarant pėsčiųjų ir dviračių viršutines perėjas, mašinom leidžiant važiuoti po mini viadukais. Tokiu atveju nebus visiškai stabdomas mašinų judėjimas ir kartu dings grėsmė pėstiesiems būti partrenktiems tamsiu paros metu.
Jau buvau anksčiau atkreipęs dėmesį dėl pavojaus Ozo g. dviratininkams ir pėstiesiems. Tai nespręsta, o dabar net ir naujame Ozo g. rekonstrukcijos plane PASIGENDU sprendinių, kaip dviratininkų, pėsčiųjų eisma padaryti sklandesniu ir saugesniu. Strateginė problema: tarp Žirmūnų ir visų vakarinių rajonų nėra nei vieno kiek saugesnio maršruto dviračiams. Numatytame Ozo g. rekonstrukcijos plane nematau, kad būtų sprendžiamas seniai esamas didelis pavojus kertant Geležinio Vilko ir Akropolio sankryžas. Jei nematot kitų galimybių, tai bent numatykit prieš išsukant / įsukant iš/ į viadukus automobiliams lėtinimo kalnelius ir nubrėžkit dviratininkų kirtimo stačiakampius.
Galėtų sutvarkyti kelius pėstiesiems, nes kai bandai kirsti važiuojamąją dalį, tai atsiranda tokių vairuotojų, kurie pypsina, nes ten nėra nei vienos perėjos ir jie aiškina, kad čia ne vieta vaikščioti. Aišku, dauguma būna geranoriški ir praleidžia, bet pasitaiko ir pyktybinių.
O kada Ozo g. bus pagaliau sujungta su Laisvės pr., kada nebereiktų vinguriuoti ratais pro Ąžuolyno ir Viršuliškių g. bei dusti Mados sankryžoje? Šitokia didelė magistralinė Ozo g. baigiasi kažkokiu apendicitu.
Niekada, nes maišo kapines.
Tunelis! Šventame Jeruzalės mieste tik musulmonų ekstremistams įsisiautėjus buvo sustabdyta tunelio po kapinėmis statyba. Kas gi mūsuose užima ekstremistų pozicijas, ar pagalvojate?
Nemaišo kapinės, tame ruože nėra nei vieno kapo, tik betoninė tvora ir negyvi medžiai
Atrodo ten yra tarpas apylygiai lygiagretus Ozo g.kur kapinėse nėra kapų. Išvažiavimas būtų šalia Pal. Jurgio Matulaičio bažnyčios. Nesu toje vietoje buvęs, spręndžiu iš Google Maps palydovinio vaizdo. Ažuolyno ir Viršuliškių g. atlaisvinimas gyventojams ir darbuotojams manau, kad yra reikalingas, jei yra galimybė. O jei tikrai nėra galimybės, reikėtų platinti minėtų gatvių atkarpas pagal galimybes.
Ten kapiniu zona ,bet galima tuneliuka h-2.3 m prakasti.Tai 2 men darbas . Visur Vilniuje pasigendu zemo aukscio tuneliu transportui ir pestiesiams .Gruntas lengvas ir pozeminiai vandenys giliai .Naujininku ir Zuikiu gatves pesciuju pozemines perejos po gelezinkeliu galetu buti ir lengvuju bei greitos pagalbos tuneliukai .
Geriau savanorių prospektą sutvarkytu..
Idomu kaip spres saligatviu ir dviraciu tako klausima per viaduka ties Gelezinio Vilko gatve, iki jo ir uz jo eina dviraciu takai, taciau per viaduka pervaziuot sudetinga del aukstu borteliu, laiptu – nes nera uzvaziavimo ir toje vietoje nera apsvieciamos pesciuju perejos, kas apsunkina perejima ir pervaziavima, nes automobiliai tamsiu paros metu daznai nepastebi
Pavyzdžiui padarant pėsčiųjų ir dviračių viršutines perėjas, mašinom leidžiant važiuoti po mini viadukais. Tokiu atveju nebus visiškai stabdomas mašinų judėjimas ir kartu dings grėsmė pėstiesiems būti partrenktiems tamsiu paros metu.
Visos rimtesnes gatves privalo tureti a juostas mieste, kuriame autobusai yra vienintelis VT. Tokie projektai turejo jau seniai būti padaryti.
ir vel autobusams juostas pies 🙂 Automobiliams daryta greitas juostas, kurie skuba. Leistu vaziuoti 80km/h
Tai visi žmonės ir “skubės”. Greitai ta viena juosta dar labiau prisikimš o avarijų tikrai bus.
pradziai uztektu islisti is telefonu ir gyvenimas pageretu