„Bolt“ trijuose didmiesčiuose pratęsia elektrinių paspirtukų sezoną – jei oro sąlygos leis, įmonė sieks išlaikyti galimybę Vilniaus, Kauno bei Klaipėdos centrinėse dalyse jais riedėti ir visą žiemą. Tiesa, paspirtukų žiemą bus ženkliai mažiau – Kaune ir Klaipėdoje lieka trečdalis, Vilniuje – tik ketvirtadalis. Įmonė pabrėžia, kad esant itin prastoms oro sąlygoms paspirtukai bus deaktyvuojami, ir ragina paspirtukų vairuotojus kiekvieną kartą pradedant kelionę įsivertinti oro sąlygas, dangos būklę bei pasirinkti saugų greitį.
Nors „Bolt“ dalijimosi elektriniais paspirtukais sezoną mažesniuose Lietuvos miestuose jau uždarė, anot įmonės dalijimosi paslaugų vadovo Lietuvoje Beno Jurlovo, trijuose šalies didmiesčiuose situacija kiek kitokia.
„Mažesniuose miestuose, kuriuose teikiame paslaugą, jau lapkričio antroje pusėje pastebėjome, kad norinčių naudotis paspirtukais esant vėsiems orams mažėja, tad tokiuose miestuose kaip Marijampolė, Kėdainiai, Panevėžys paspirtukus jau surinkome. Vis dėlto didžiuosiuose miestuose – Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje – kur susidaro intensyviausios eismo spūstys, elektriniai paspirtukai išlieka pakankamai populiariu ir reikalingu pasirinkimu kelionėms mieste. Norime, kad gyventojai bent jau tose miestų dalyse, kur paspirtukų naudojimas intensyviausias, turėtų galimybę naudotis šia transporto priemone, kuri ne vienam gyventojui gali pakeisti ir kelionę automobiliu“, – sako B. Jurlovas.
Anot „Bolt“ dalijimosi paslaugų vadovo, Šiaurės šalys yra puikus pavyzdys, kaip galima skatinti mikrojudumo priemonių naudojimą visus metus, net ir žiemos sąlygomis. Pasak B. Jurlovo, dalijimosi paspirtukais paslaugos tęstinumas reiškia, kad vartotojai gali pasikliauti šia paslauga savo kasdienėje rutinoje, taip kuriant darnaus judumo įpročius.
Ženkliai mažiau paspirtukų
Trijuose didžiuosiuose miestuose lieka toli gražu ne visi paspirtukai. Anot B. Jurlovo, Kaune ir Klaipėdoje liko apie trečdalį žaliųjų „Bolt“ paspirtukų, Vilniuje – 25 proc. įprasto paspirtukų kiekio.
„Be to, miestuose ženkliai sumažintos ir zonos, kuriose naudotojai gali vairuoti paspirtukus – tiek Vilniuje, tiek Kaune, tiek Klaipėdoje paspirtukais bus galima naudotis 60–70 proc. mažesniame plote nei įprastai. Naudotojai „Bolt“ paspirtukus galės vairuoti centrinėse ir netoli centro esančiose miestų dalyse – ten, kur geriausiai išvystyti dviračių takai ir kur jie yra greičiausiai nuvalomi esant sniegui“, – sako B. Jurlovas.
Gali būti „išjungti“
„Bolt“ atstovas pabrėžia, kad paspirtukais besirūpinantys specialistai Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje itin atidžiai stebės orų sąlygas, o „Bolt Patrol“ komanda stengsis, kad paspirtukai nekliūdytų šaligatvių valymui.
„Susidarius sudėtingoms orų sąlygoms – pavyzdžiui, esant pūgai ar susidarius pavojingam plikledžiui – turime galimybę deaktyvuoti elektrinius paspirtukus, kad naudotojai nerizikuotų esant tikrai blogiems orams, ir vėl grąžinti galimybę nuomotis paspirtukus oro sąlygoms pagerėjus“, – pabrėžia „Bolt“ atstovas.
Kitaip sakant, per žiemą miestuose mėtysis žalios metalinės šiukšlės, kurios arba neatliks jokios naudingos funkcijos, arba labai ribotą funkciją.