Algirdo gatvės atnaujinimas – bus vienpusis eismas ir daugiau stovėjimo vietų

Komentarai 25

  1. Arvydas Norkūnas says:

    Jautriai reaguojama ir tai puiku, juk visiškai aišku, kad savivaldybėje sėdi neregėto masto buldozerininkai, o juk taip reikalinga protingų politikų kompromisais paremta išmintis (reikia dviračių ir pasivaikščiojimo takų, erdvių trasų, žalumos, užtikrinti judėjimo spartą vis didėjantiems ekologinių elektromobilių srautams, pamąstymo kaip nelaimių atveju reiktų vydyti gyventojų evakuaciją nedarant baisių kamščių, dėl ko nerimauja krašto apsaugos specialistai ir t.t.)

  2. XooX says:

    Lengva diriguoti veganiskos kavos pasiėmus pagal ant servetėlės iš naujo perpieštą projektą. Beveik užbaigus darbus ir apsižiūrėjus, kad kažkas ne taip, juk nereikia iš savo kišenės mokėti už perdarymą. Kai kiekvienas bent kiek suprantantis pažiūrėjęs į tuos griuvėsius visą žiemą aiškino, kad bus blogai. Kada baigsis šitas pinigų mėtymas? Kada valstybės kontrolė nutrauks tokį betiksli jų taskymą? Juk tai tie patys biudžeto pinigai, tik kad surinkti per parkavimo programėlę. Vyt lauk tokius inžinierius ir neprileisti prie miesto infrastruktūros per patrankos šūvį…

    • Au au says:

      Ei, minusuotojai, gal argumentų kokių turite? Skirtingai nuo jūsų, mes savo nepasitenkinimui turime motyvuotą pagrindą, jūs gi tik mokate anonimiškai dergti ir minusuoti. Tiesa akis bado, hipsteriški powerpointai ir vizualizacijos, kur barzdotas idiotas su ausinėmis, vienoje rankoje popierinis kavos puodelis (beje, kava nuo kartono puodelių smirda kartonu, bet jums tai ne motais, nes jūs gi dar ir rūkote ir kvapų anyway neskiriate, bet juk tai cool :)), kitoje rankoje – iphone, prisilaikant alkūne, lekiate 30 kmh dviračių taku) nebegražūs? Dar išmokite skaityti tarp eilučių – jei parašyta, kad gatvės plotis “padarytas pagal statybinį reglamentą” – vadinasi, jis yra minimalaus leistino pločio. Mačiau, kaip greitoji, matyt gavusi iškvietimą, tručinosi Algirdo-Ševčenkos g. sankryžoje gal kokius keturis kartus pirmyn-atgal, kad apsisukti. Trukdančių tai padaryti automobilių sankryžoje nebuvo, trukdė pati sankryža. Susiaurinti išvažiavimai iš Ševčenkos į Švitrigailos gatvę verčia praleisti kelis šviesoforus tam, kad tiesiog kirsti gatvę, nes sukantys į kairę ar dešinę blokuoja eismą ir tu negali jų apvažiuoti. Labai ekologiška, kaip ir su nuimtom žaliom rodyklėm.

  3. Au au says:

    Miesto vyriausiam inžinieriui Antonui Nikitinui siūlau susideginti savo aukšto mokslo diplomą (jei jis tokį apskritai turi). Kodėl? Todėl, kad inžinierius nuo kiemsargio skiriasi tuo, kad jis turi numatyti visas potencialias projekto problemas, kurios gali iškilti, jį įgyvendinus, o ne prisidengti eigoje “diskusijomis su gyventojais” – klaidos ir pertvarkymai apmokami iš mūsų kišenių. Taip aklai, nenuosėkliai griauti miesto infrastruktūrą, tai prisidengiant karu su sovietiniu paveldu, tai egoistine meile dviračiams (beje, aš juos irgi myliu, tik man dviračių takų nebuvimas miesto centre nei kiek netrukdo, o štai debiliška nepilavertė dviračių juosta Naugarduko gatvėje blogina eismo sąlygas. Daug kartų mačiau, kad dviratininkai važiuoja Naugarduko g. šaligatviu ten, kur šalia yra taip vadinamas “dviračių takas”. Važiuotų ir keliu, bet dabar pavojinga – per siaura. Dėl Algirdo gatvės – “durnaus judumo” ar kaip Jūs ten vadinate tą nesąmonę, taikytiną “suburbams” – ši koncepcija visiškai netinkama – šalia didžiulis traukos centras – Maxima, dėl norinčių nusukti į kurią formuojasi kamščiai, pilna ofisynų, dėl kurių kiemai užstatyti svetimais automobiliais. Projekto, akivaizdžiai nėra ir nebuvo, viskas daroma “pagal situaciją, kol yra pinigų” – šaligatvį perkloja tik todėl, kad nesutapo naujai įrengto bordiūro ir esamo šaligatvio aukštis. Plytelės pjaustomos be saiko, paliekant gabaliukus po 5cm, kurie ištrupės per porą metų. Taip radikaliai viską keičiant palieka surudijusius apšvietimo stulpus ir vertą Kubos, Laoso, Angolos arba kokios nors kitos “išsivysčiusios” šalies kabančius virš gatvės apšvietimo laidus. Po metų sugalvos pakeisti ir juos, vėl išvartys visą šaligatvį, vėl dulkės, triukšmas, plytelių pjaustymas. Šiandien asfaltuoja sankryžą – pačio rytinio piko metu. Kodėl ne nakti, kaip visose normaliose šalyse? Kodėl kelininkai dirba kaip ofiso darbuotojai – nuo 8 iki 16 val? Kodėl naujos perėjos prie cerkvės Basanavičiaus ir Čiurlionio g. nesužymėtos “zebromis”, vairuotojai nemato ženklų ir pėsčiųjų nepraleidžia. Galiu tęsti šį nesąmonių sąrašą iki begalybės, bet aš sąmoningai pasirinkau kitą profesiją, nes miesto inžinierija man nelabai įdomi. Tik matau, kad aš joje daugiau gaudausi nei tie, kas Vilniuje už tai yra atsakingi. Gėda.

    • XooX says:

      Absoliučiai pritariu. Vienas brangiausių šios VMSA fail’ų yra Liepkalnio g. sankryžos rekonstrukcija. Ji yra absoliučiai nepasiteisinusi ir tai vieša paslaptis. Išmesta krūva milijonų, o situacija tik pablogėjo. Nežinau kokiais tyrimais rėmėsi projektuotojai, betir durnam aišku buvo, kad didziausias srautas yra ne link Nemėžio, o link miesto centro, kas liko visiškai neišspręsta. Darbų metu su dviguba žiedinė sankryža žymiai geriau buvo isspresta ši problema.

      • Arvydas Norkūnas says:

        Aš siūliau nukasinėti Liepkalnio g. ir tunelį tiesti Lydos plento link, o vietoje dabartinio tunelio statyti estakadą, viduriniame lygmenyje paskirstymo žiedą įrengti, Deje, net knyga “Dvimiesčio keliai” šiais klausimais nepadėjo, matome pasekmes! Gal gerokai vėliau vis tik Liepkalnio gatvę galima bus dar antro aukščto tuneliu pravesti.

  4. ... says:

    Pradėjo derint su gyventojais po to jau kai pridirbo nesąmonių? Gal ir gerai, kad vienpusis eismas, nes del vietom palinkusių kreivų medžių didesnės mašinos vežančios krovinius tuos kreivus medžius gali kabint ar sukelt išvis rimtą avariją. Ten netoli 2-ojo PK puikiai matos kaip medžio kamienas nudaužytas kokių 2 m. aukštyje

  5. Brendis says:

    Šiaip palaikau saugiu gatvių standarta 100 proc, bet prieš naikinant automobilizacija reikia daryti perversmą VT sektoriuje

    • zigmus says:

      …o t.y. – padaryti jį nemokamą. Daugybė tikrų privalumų žmonėms.

    • ... says:

      Čia kurioj vietoj tas saugumas padidėjo? Dabartinėj Algirdo ar gal Naugarduko?

      • Brendis says:

        Geras pvz Ševčenkos g., Naugarduko g. tik dalis, Didlaukio g, o kas tau nepatinka? Negali skraidyti su savo dyzelbezdalu?

        • .... says:

          Kultūros lygi rodai velosipediste? Turbūt ir gatvėse taip važinėji dviračiu iš kaimo atsikėlęs studentėli ir tapęs gatvių ekspertu .Jei nesi bukis visiškas gali gi pasieškot statistikos, straipsnius spaudos ir t.t. kaip “saugu” dabar tapo Naugarduko gatvej. Kas dėl Didlaukio g. tai ir teko matyt video kaip ten autobusai maršrutiniai bando prasilenkt gatvėj 😀 Bet abejoju ar tu ne bukas, jei rašai apie kažkokius “skraidymus” Ševčenkos gatvėje. Ten net labai norint sunkiai įmanoma buvo ir prieš rekonstrukciją.

          • ufff says:

            skaitau komentarą ir vis iš galvos neišeina kalusimas: na ir kodėl gi tarp automobilių mylėtojų tiek daug kretinų?

            • .... says:

              Ne tik skaityt reik, bet ir kažką suprast.Čia ne apie automobilių mylėjima kalba, o išdarkytas gatves ir netvarką, kuri ne sumažėja, o dažnai pablogėja visiems. Pvz po rekonstrukcijų Naugarduko g. netgi žuvusių yra, o čia kažkas dar bando aiškint, kad ten dabar geresnė situacija. Už šudinus komentarus atgal ir gaunat atsakymus “kultūringi dviratininkai” ar paspirtukininkai. Dažnai vapantys nesąmones. Apie kai kuriu važinėjimo stiliu “nekretinų” net kalbėt nesinori, aš taip su mašina važiuodamas nesiryžčiau daryt , kaip kartais jie daro. Taip įžūliai ir negalvodami prieš automobilius, be šalmų, be posūkių rodymų, kelia pavojų sau. O kur pestieji eina, tai neretai ir jiems sukelia pavojų.

              • Bohemietis says:

                Naugarduko g. rekonstruota nebuvo, ten tik buvo laikinai pritaikytos taktinio urbanizmo priemonės – prigręžiami kuoliukai, padažymas baltais dažais ant asfalto ir panašūs greitai pasidarantys dalykai. Va Algirdo gatvėje eina į pabaigą rekonstrukcija, kad būtų galima geriau įsivaizduoti kas tai. Kažkada darys tą patį ir Naugarduko gatvėje, nes ji iš tikro šiuo metu nėra labai jauki ir saugi.

          • Brendis says:

            Dažniausiai Vilniaus kaimieciai, vilniečius vadina kaimiečiais, tu toks bukas, kad net nesugebi to paslėpti, kiek klasių baigęs? Skaityk tekstą viršuje dar kartą dyzelbezdale

            • haha says:

              Gal tau ten kas ir būna, nežinau. Bet šįkart ne taip yra. Tokie tipiniai kaimietuko tapusio miestiečio sapaliojimai pas tave. Tai gatvės skraidymui, tai Vilnius per daug kalvotas, tai dėl medžių ką nors užvemia tokie. Kai nėr argumentų, tai tenka apie bezdalus vapaliot? Juokinga, kai pezi kažką apie išsilavinimą, o rašai kaip paprastas tipinis budulis bambalinis apie bezdalus ir pan.Na tavo atvėju gal metilo alkobezdalinis. Na bet aš aišku suprantu, kad ne visi dviratininkai tokie .

  6. Egle says:

    Kaip galima pradeti tokia gatves renovacija nenusimacius is anksto planu- absurdas! Praeita vasara gatveje suzymejo parkingo linijas, ko pries tai nebuvo daug metu- kiek tai kainavo pinigu ir kam tai buvo daryta jeigu jau buvo zinoma apie renovacija, kuri beveik is kart ir prasidejo. Jei nebuvo zinoma apie renovacija, tuomet kodel ji buvo taip staigiai patvirtinta… dabar zenklai ir sviesoforai irengti kaip dvipusiui eismui – velgi, kiek issvaistyta pinigu. Gerai, kad paliks vienpusi, nes kitu atveju didesnes masinos net nebutu prasilenkusios. Bet labai pikta, kad viskas daroma bet kaip, svaistomi pinigai ir laikas. Gatve turejo but baigta iki 2021 pabaigos, o jie tik dabar keicia planus ir derina paskutines detales, kurios turejo but aiskios dar pries pradedant darbus. Absurdo teatras

    • ... says:

      Panašiai gan naujai paklotus šaligatvius ardo, kad juose padaryt vietą būsimiems medžiams ar krūmams, o plyteles be skrupulu eskavatorium į savivartį…

  7. Gabr says:

    Labai geri pokyčiai vyksta Naujamiestyje.

    • Pavilnietis says:

      Kažkam turbūt geri (pvz. keliems dviračių entuziastams), tai vadinama mažumos tironija. Darymai-perdarymai-plano neturėjimas šitos VMS signature ypatumas. Laukiam rinkimų, balsuokite atsakingai. Kitaip vėl nikitinus gausite.

      • Kristijonas says:

        Automobilių vairuotojams realiai reikėtų džiaugtis dviračių takais, nes jie yra žymiai pigesnė priemonė atlaisvinti eismą negu gatvių platinimas ar naujų gatvių statyba. Bus geri dviračių takai, keli procentai persės ant dviračių, automobiliams bus daugiau vietos. Tironija yra kai viskas orientuota į brangią infrastruktūrą automobiliams, nors daugiau nei pusė gyventojų mieste jais nekeliauja, ir ta didesnė dalis gauna infrastruktūros biudžeto trupinius lyginant su tuo ką gauna automobilistai.

        • Aha says:

          Ką tu čia nusikvasi o tai ką daryti tiems kas automobilis yra darbo priemone ir kuo aš kaip automobilio vairuotojas turėčiau džiaugtis dviračiu taku kurio nesinaudoju

        • Pavilnietis says:

          Kažkoks dviračių fanatikų idiotiškas įsitikinimas, kad “automobilistai” tai kažkokie matyt stori nepajudantys trantai, tik nekenčiantys sveikuolių dviratistų. Realybėje “automobilistas” yra didesnes pajamas gaunantis socialiai ir ekonimiškai aktyvesnis pilietis, dažnai turintis vežiotinų vaikų, vertinantis laiką, nes jis kainuoja. Be abejonės, “automobilistas” džiaugiasi naujais, patogiais dviračių takais. Bet negali sutikti su fanatikų nikitinų valdžios abusinimu savo pet projektų naudai. Kas gal dar labiau yra ligota, dviratistų prioritetizavimas prieš pėsčiuosius. Matėt kokio pločio pėsčiųjų takai vs. menkai naudojamus dviračių takus?

  8. Petras says:

    Atitrūkęs nuo realybės tas Antonas Nikitinas, neklauso jokių patarimų ir protingesnių už save. Labai jau primena charakteriu vieną šių dienų veikėją….
    Kad ir naujas šaligatvis J.Basanavičiaus g. Nepalikta normalių įėjimų ar įvažiavimų į esančius kiemus nei spec tarnyboms, nei prekybininkams prekėms išsikrauti.
    Keisčiausias sprendimas, dėl šaligatvio “nulenkimo” į “Švitrigailos”g. atsisakant laiptelių. Įdomu, kaip ponas architektas įsivaizduoja situaciją plikšalos atveju? Gal pasiūlys atidaryti traumatologijos skyrių kitoje g. pusėje?
    Panaši situacija jau yra šaligatvyje J. Basanavičiaus ir Algirdo g. sankirtoje.


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist