o, Mauricas:D urbanistas ir visų galų žinovas. O jei rimtai, šitie diletantiški paistymai, daro žalą Vilniuj. Miestas be metro? jis be ateities, jis be investicijų. Vilnius plotu milžiniškas miestas, ištaškytas. Jei jis nesupranta, kad yrbanistinės stratetgios riekalingos, ne dešimtmečiui, gal geriau tegul buria savo srityje?
Visiški kliedesiai žmogaus, kuris akivaizdžiai nesidomi transporto sistemomis ir daro naujoko kalidas. Self-driving automobiliai turi tą pačią problemą, kaip ne self-driving automobiliai, t.y. jie užima smarkiai per daug vietos vienam žmogui. Ar automobilis self-driving, ar ne, 1000 žmonių automobiliuose siaurose miesto gatvėse sukelia apie penkių kilometrų kamštį, tiek pat žmonių sutelpa į vieną (!) traukinį piko metu. Jei Vilnius norės remtis self-driving automobiliais, jis atsirems į lygiai tas pačias problemas, į kurias atsirėmė miestų planuotojai, planuodami miestus aplink ne self-driving automobilį septintajame-aštunatajame dešimtmečiuose. Tam reikės daugybės juostų kelių, milžiniškų sankryžų ir panašių dalykų ir tai vis tiek neveiks, kaip nesuveikė niekur (JAV – geriausias to pavyzdys). Tai yra atgyvenusi planavimo ideologija (visur, išskyrus Vilniuje, aišku, kur sėdi posovietiniai žmonės ir toliau stato greito eismo juostas mikro rajonuose). Bėginės sistemos jau dabar yra self-driving, beje, tad Maurico pareiškimas, kad self-driving traukinys ar light rail sistema (kurias dabar jau miestai turi ir jos veikia puikiai) taps muziejais, nes atsiras self-driving autobusai? Kažkokie kliedesiai.
Kaip gaila, kad Lietuvoje nėra žmonių, suprantančių miesto plėtrą. Vieni sapaliotojai ir dviračio išradinėtojai, kurių visų sprendimas yra vienas – nedaryti nieko ir toliau statyti milžiniškus kelius. Labai, labai gaila, nes miestas praranda konkurencingumą kaimyniniams miestams kaip kokia Krokuva ar ta pati Ryga.
o, Mauricas:D urbanistas ir visų galų žinovas. O jei rimtai, šitie diletantiški paistymai, daro žalą Vilniuj. Miestas be metro? jis be ateities, jis be investicijų. Vilnius plotu milžiniškas miestas, ištaškytas. Jei jis nesupranta, kad yrbanistinės stratetgios riekalingos, ne dešimtmečiui, gal geriau tegul buria savo srityje?
Pagaliau protingas zmogus atsirado, kuris pasake, kad karalius nuogas
tam EKSPERTUI visai neidomu visuomeninis transportas,jis gi i LUMINOR banka nuosavu auto vaziuoja,,negi autobusu
Visiški kliedesiai žmogaus, kuris akivaizdžiai nesidomi transporto sistemomis ir daro naujoko kalidas. Self-driving automobiliai turi tą pačią problemą, kaip ne self-driving automobiliai, t.y. jie užima smarkiai per daug vietos vienam žmogui. Ar automobilis self-driving, ar ne, 1000 žmonių automobiliuose siaurose miesto gatvėse sukelia apie penkių kilometrų kamštį, tiek pat žmonių sutelpa į vieną (!) traukinį piko metu. Jei Vilnius norės remtis self-driving automobiliais, jis atsirems į lygiai tas pačias problemas, į kurias atsirėmė miestų planuotojai, planuodami miestus aplink ne self-driving automobilį septintajame-aštunatajame dešimtmečiuose. Tam reikės daugybės juostų kelių, milžiniškų sankryžų ir panašių dalykų ir tai vis tiek neveiks, kaip nesuveikė niekur (JAV – geriausias to pavyzdys). Tai yra atgyvenusi planavimo ideologija (visur, išskyrus Vilniuje, aišku, kur sėdi posovietiniai žmonės ir toliau stato greito eismo juostas mikro rajonuose). Bėginės sistemos jau dabar yra self-driving, beje, tad Maurico pareiškimas, kad self-driving traukinys ar light rail sistema (kurias dabar jau miestai turi ir jos veikia puikiai) taps muziejais, nes atsiras self-driving autobusai? Kažkokie kliedesiai.
Kaip gaila, kad Lietuvoje nėra žmonių, suprantančių miesto plėtrą. Vieni sapaliotojai ir dviračio išradinėtojai, kurių visų sprendimas yra vienas – nedaryti nieko ir toliau statyti milžiniškus kelius. Labai, labai gaila, nes miestas praranda konkurencingumą kaimyniniams miestams kaip kokia Krokuva ar ta pati Ryga.
Ekspertas, bet ne tos srities. Tegu lygina Lille miesto metropolitena ir pasirodys viskas labiau tinkama Vilniui…