Šiuo metu Vilniuje kursuoja 6 greitieji maršrutai. Nuo pat jų kursavimo pradžios, Vilniuje G maršrutų tinklas nebuvo plečiamas. Visgi aiškėja, kad SĮ „Susisiekimo paslaugos” (toliau: JUDU) planuoja tankinti ir plėsti greitųjų maršrutų tinklą.
Šių pokyčių teks palaukti bent iki 2027 metų. JUDU taip pat žada, kad maršrutai kursuos net 20 procentų greičiau. Visgi šie pokyčiai palies ne tik greituosius maršrutus, bet ir troleibusus, pagrindinius autobusų maršrutus ir privežamuosius autobusus.
„Ateityje, preliminariai 2027m. yra numatomos greitųjų maršrutų trasų korekcijos plečiant maršrutų tinklą pietinėje ir šiaurinėje Vilniaus miesto dalyje”, – sako Rokas Urbonavičius, JUDU Susisiekimo sistemų inžinierius.
Pokyčiai palies ir troleibusus. Kai Vilnių pasieks daugiau autonominių troleibusų, pastarieji galės kursuoti be troleibusų kontaktinio tinklo. Tai leis pakoreguoti troleibusų trasas ir leisti juos važiuoti ten, kur tokio tinklo nėra.
„Vežėjui, „Vilniaus viešasis transportas“ atsinaujinus troleibusų parką ir įsigijus 73 triašius autonominės eigos troleibusus, numatomi troleibusų maršrutų trasų pokyčiai pratęsiant maršrutus į miesto teritorijas, kuriose nėra kontaktinio tinklo”, – komentuoja bendrovės specialistas.
Keliauti po miestą bus greičiau ir patogiau – žada JUDU. Labiausiai pokyčiai turėtų paliesti nutolusių rajonų gyventojus. Privežamieji maršrutai, pagal planus 2027 metams, piko metu turėtų kursuoti ne rečiau kaip 15 min.

taip pat N marsrutus galetu plesti. nes nei sis, nei tas.
Autobusai kursuoja gerai,. Gatvės reikia sutvarkyti kaip Lenkijoje o ne transportą reguliuoti
Pašilaičiai- Saulėtekis ( pro Narbuto) verkiant reikia G autobuso.
Tegul Vilniaus klerkai pavažinėja visuomeniniu transporu piko metu, man tai primena tarybinius laikus, kai autobusai ir troleibusai buvo sausakimši, o dabar tai labiausiai bijai, kad neatvažiuotų naujas troleibusas, nes jie labai nepatogūs, mažai vietos, siauri praėjimai, žmonės grūdžiasi, puikios sąlygos plisti ligoms, gal tai savivaldybei ir gerai??? Plius per retai kursuoja viešasis transportas, todėl kalbos apie tai, kad padidinti žmonių skaičių, kurie naudotūsi viešuoju transportu yra tik reklaminis triukas. O jeigu dar daugiau tokių ”naujų” troleibusų paleis, bus dar daugiau nepatogumų, nebent jie kursuos, kas 3, 4 minutes, o ne kas 15 ar 20 min.
Pirmiausiai reikia ne plėsti greitųjų autobusų tinklą, bet peržiūrėti jų tvarkaraščius ir juos paleisti dažniau, ypač kur važiuoja daugiausiai keleivių, pvz. 3G darbo dienom po 9 val. ryte į centro pusę iš Fabioniškių važiuoja tik kas 15 min. (net pagal dabartinį tvarkaraštį turėtų važiuoti dažniau), panašiai tiek laiko jo reikia laukti ir grįžtant iš centrinės miesto dalies apie 19 val. vakare.
Ar nebus tik pavadinimas JUDU kilęs iš vardo Judas?
Išties, troleibusai bando pražudyti lietuvių dievą – automobilį.
Bus plėtimas,kur ir kaip neaišku.Pradžioj laukit 2027,paskui viskas bus 2045.
čia apie šimašinį G taško funkcijų išplėtimą ?
Vilnius Europos g taškas. Kažkada buvo tokia reklama
Greičiau nevažiuos niekas,nesvaikit