Vilniuje planuojama didinti viešojo transporto bilietų kainas, vienkartinių bilietų kainos augs beveik dvigubai, terminuotų – dešimtimis eurų. Bilietų kainos nebuvo peržvelgiamos nuo 2013 metų ir tai didžiausia bendrovės klaida, nes infliacija, euro įvedimas jau seniai turėjo pakoreguoti kelionės kainas. Visgi tai įvyks tik dabar, o kainas teks kelti žymiai. Vilniečiai pasisakė – žada atsisakyti kelionių viešuoju transportu.
40 proc. apklaustųjų (522 balsai) sako, kad jeigu bilietai brangs, jie grįš prie keliavimo nuosavu automobiliu. Dar 25 proc. (325 balsai) teigia, kad visai nesinaudos viešuoju transportu.
„Viešojo transporto kainas reikia didinti kasmet po truputį, o ne vieną kartą per 5 metus. Labai prastas darbas tų, kurie atsakingi už kainodarą”, – piktinasi gyventojai.
„Aš mokėčiau nors ir tris ar keturis kartus daugiau, jeigu pagaliau Vilnius turėtų normalų viešąjį transportą – gerą, greitą, švarų, patogų, su gerai apmokamais vairuotojais”, – sako kiti.
„Gaila, kad iki šiol iš vilniečių yra tiesiog tyčiojamasi, juos vežiojant turbūt jau greit 40 metų senumo troleibusais ir dar kainą pakeliant dvigubai, už šį malonumą”, – teigia miestiečiai.
Dar 24 proc. (321 balsas) sako, kad ir toliau naudosis viešuoju transportu, nes tiesiog neturi kito pasirinkimo. Ekologiškesnį keliavimo būdą pasirinks 7 proc. gyventojų (90 balsų), nes kelionės kaina neturi įtakos jų pasirinkimui.
„Vis tiek išliks pigiau, nei taksi ar auto + mokestis už parkingą, tai kiek važiuodavau viešuoju (retokai), tiek ir toliau važiuosiu. Būtų smagu, jei su bilieto kainos kėlimu ir paslaugos kokybė kiltų, bet daug vilčių neturiu…”, – rašo gyventojai.
Klausimas buvo neaktualus 4 proc. gyventojų (54 balsai).
Primename, kad vienkartinio 30 minučių galiojančio bilieto kainą siūloma didinti nuo 65 centų iki 1,25 euro, tuo metu 60 minučių bilietas brangtų nuo 90 centų iki 1,75 euro. Mėnesinio bilieto kaina išaugų 16 eurų ir jis kainuotų 45 eurus.
Anot savivaldybės, kainos augtų siekiant už papildomai surinktas lėšas gerinti sostinėje teikiamų viešojo transporto paslaugų kokybę bei plėtrą.
Vilniuje, Europos aikštėje, taip pat vyks protesto akcija prieš Vilniaus miesto savivaldybės planus didinti viešojo transporto bilietų kainas. Akciją sausio 29-osios vidurdienį organizuoja judėjimas prieš klimato krizę „Fridays for Future“ ir Gegužės 1-osios profesinė sąjunga.

Mokytojai darbo metu vežioja mokinius į ekskursijas, renginius, edukacijas…Anksčiau tai darydavo savo asmeninėmis lėšomis-pirkdavosi bilietą transportui, į muziejų.Kartais mokytojai perka mokiniams bilietus, nes tėvai kartais tuo nepasirūpina.Ne visi net pinigus grąžint sugeba.Nereikia mokytojams pavydėt.
Kai visi aplink tik ir kalba apie didesnį visuomeninio transporto naudojimą, apie transporto spūsčių mažinimą, apie patogesni visuomeninį transportą imti ir tiesiog branginti bilietus yra dar vienas pats paparasčiausias bet visai nelogiškas sprendimas. Kaip ir gatvių siaurinimas siekiant sumažinti transporto spūstis, nes tai tiesiog neveikia. Kaina, greitis ir patogumas yra pagrindiniai susisiekimo kriterijai. Žmonės iš automobilių išlips tik jei visuomeinins transportas turės bent jau vieną iš paminėtų pranašumą prieš automobilius.
Absurdus kalba apie nekėlimą. Įvedus eurą viskas daugiau nei trissyk pabrango. Iškart. Kioskų dabar neliko ir garbingo amžiaus Žmonės, kuriems sunku paeiti ir stotelę, nebeturi galimybių nusipirkti troleibuse billietėlio – ir tai niekam nerūpi. Paskambinus iš stotelės, kur Žmogus gali nusipirkti talonėlį, net patys nežino, nesiorientuoja arba klaidingai informuoja. Zuokas panaikino mikroautobusus, kuriais buvo taip patogu važinėti ir apsimelavo žadėdamas gerbūvį – troleibusų reikia ilgai laukti, o anksčiau daug mikroautobusiukų buvo galima “pagauti” iškart ir greitai būti namuose. Tai tegul grąžina mikroautobusiukus, tegul būna konkurencija. Kur valdančiųjų atsakomybė prieš Žmones?
strategija ta, kad pasirinkimas bus pigiau viešuoju nei automobiliu, nes automobilu bus kai kam visiškai neįperkamas kosmosas. Šikna abiem atvejais tik viešuoju bus tipo pigiau
Čia rimtai? Ukrainiečiams nemokamai? Lietuviai diskriminuojami už jų tautybę?
Visų pirmą. Niekas negalvoja apie studentus, kuriems viešasis yra vienas ar vienintelis variantas judėti po miestą. Nieks negalvoja apie senjorus, kuriems tai irgi bus didelė suma. Niekas negalvoja apie tuos kurie ir taip mažai gauna ir dabar teks viena dešimtaja atiduoti už mėnesio bilieta. Antra. Ar mes pagal ekonomika esam JAV? Gal mes Norvegija? Arba kokia Lenkija? Net Lenkijoje viešasis ne toks prangud kaip bus pas mus. Už valandos bilietai 1.18€. Tai nebukit debilais bent viena karta
Tikrai gerins paslaugų kokybę….. visi tuo patikėjo……. eilinį kartą meluoja valdininkai
Reiktų perkelti savivaldybę i Naujają Vilnią, pasiskaitai tų beprotybių ir nebežinai kas čia su jais. Pensijas pakėlė ( vyriausybė) , 30 eur. Tai dabar galim visus apiplėšt. Reiktų susirinkt prie savivaldybės Vilniaus gyventojams ir išrekšt savo požiūrį į jų darbus.
tikrai taip
SUPRANTAMA..KAI TROLEIBUSAI PRADĖJO VAŽINĖTI IŠ VILNIAUS Į UKRAINĄ TAI ŽENKLIAI PAILGĖJO MARŠRUTAS IR PADIDĖJO IŠLAIDOS….