Bendrovė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT) traukiasi iš susitarimo su profsąjunga. Toks sprendimas priimtas neradus sutarimo dėl naujos darbo apmokėjimo sistemos, kuri nuo lapkričio kiekvienam VVT darbuotojui garantuos didesnį darbo užmokestį bent 10 proc., o vairuotojams vidutinis atlyginimas augs 20 proc., rašoma VVT pranešime žiniasklaidai.

Ketinimų protokolu rugsėjo mėn. VVT ir profsąjunga susitarė padidinti darbuotojams algas 10 proc. ir pradėti derybas dėl kolektyvinės sutarties. Derybų metu VVT pavyko sutarti dėl dalies profsąjungos keltų reikalavimų darbo organizavimo srityje, tačiau abi pusės nerado sutarimo dėl esminio klausimo – atlyginimo kėlimo.

Bendrovė tikisi tęsti su profsąjunga produktyvias derybas dėl darbo sąlygų gerinimo darbuotojams ir kolektyvinės sutarties. Nepaisant nutrūkusio ketinimo protokolo, bendrovė išlaikys jame prisiimtus įsipareigojimus darbuotojams.

„Darbuotojai yra mūsų pagrindinis prioritetas. Norime jiems suteikti kuo geresnes darbo sąlygas ir juos motyvuoti už kokybišką darbą. Pasiūlydami didesnį atlyginimą ir pritraukę naujų kolegų, galėsime sumažinti dabartiniams komandos nariams tenkančią darbo naštą“, – sako VVT vadovas Darius Aleknavičius.

Didesnis vidutinis atlygis

VVT pažymi, kad sostinės vairuotojams tai bus trečiasis atlyginimų pakėlimas per šiek tiek daugiau nei metus. Atlyginimai jau didėjo 2021 m. rugsėjį ir šių metų balandį, tam bendrovė skyrė 3,2 mln. eurų.

Dabartiniam atlyginimų kėlimui VVT šiais metais skirs dar papildomus 3,2 mln. eurų. Tam pritarė ir Vilniaus miesto savivaldybės taryba, kuri spalio mėnesį patvirtino naujus keleivių vežimo paslaugų įkainius.  

Remiantis šių metų rugpjūčio mėnesio duomenimis, vairuotojų vidutinis darbo užmokestis (VDU) už normą valandų kils nuo 1674 iki 2015 eurų prieš mokesčius.

Teisingesnis apmokėjimas visiems

Kaip teigia D. Aleknavičius, naujoji darbo apmokėjimo sistema užtikrins didesnį darbo užmokestį mažiausiai uždirbantiems. Nebeliks situacijų, kai už atliekamą tą patį ir lygiavertį darbą buvo fiksuojami dideli apmokėjimo skirtumai.

„Kurdami naują sistemą atsižvelgėme į darbuotojų nuomonę ir pasiūlymus. Dauguma norėjo, kad sistema būtų aiškesnė, su mažesniu priedų skaičiumi. Be to, darbuotojams buvo svarbu, kad didėtų valandinis atlyginimas, būtų atsižvelgta į jų darbo stažą, darbo sudėtingumą, pertrauktą grafiką. Objektyviai įvertinome ir dalį priedų palikome, o kitus perkėlėme į bazinį atlyginimą, kuris didėja 41 proc“, – sako VVT vadovas. 

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

25 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Kitas pranešimas

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar pritariate, kad Vilniaus viešojo transporto bilietai būtų suskirstyti pagal zonas?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.