Bauba turi būti adekvati padarytai žalai 🙂 vieno važiavimo bauda negali būti lygi 3 mėn. bilieto kainai. Ir patikėkit, kiek aš kartų esu pakliuvus kontrolei, nei vienas nebuvo tyčinis važiavimas “zuikiu”, visko nutinka 🙂
Kur tas minetas nemokamas viesasis transportas Vilnieciams kaip Taline kuri zadejo Simasius ir Zuokas? Skana kad atsisakytu automobiliu o salygu nesudaro kad zmones noretu vazineti viesuoju.
Tai Zuokas gal ir žadėjo ar koks nors ministras, šita meisto administracija tikrai nežadėjo. Nemokamas viešasis pagrinde sumažina trumpų kelionių skaičių pėsčiomis ir dviračiais ir nepasiteisina mažinant automobilistų skaičių, nes VT kaina jau ir taip maža ir nieko nežaidžia. Pasižiūrėkit benzinas po du eurus, o žmonės važinėja tiek pat.
Skatinti persėsti iš automobilio į VT galėtų tik greitas, patogus ir dažnai kursuojantis VT. Tam reiktų visur įrengti A juostas, bet tas daroma labai vangiai nes susiduriama su kita problema – šitos priemonės veikia ir jeigu nenori staiga susidurti su visiškai perpildytais autobusais turi investuoti į didesnį jų kiekį ir vairuotojų skaičių, nes pagreitėjus kelionė tik dalinai sumažina naujų autobusų poreikį, nes užsipildo ir privežamieji maršrutai ir t.t. kur vėl reikia didinti autobusų skaičių, bet jų pajamos nėra tokio aukšto lygio jog save išlaikytų net ir augant keleivių skaičiui.
Taigi skatinti VT belieka beverčiais feisbuko postais, nes tai tik oficiali pozicija, o neoficiali reali situacija yra tokia jog niekas iš tiesų nelaukia tų naujų keleivių, nes jie reiškia naujas išlaidas, kurių nuskurdintas miesto VT biudžetas negali pakelti.
Dėkokime visoms vyriausybėms sugebėjusioms atskirti Vilniaus regioną ES vystymo programose tam kad gauti Lietuvai kelis papildomus milijonus bet visiškai atimti iš Vilniaus galimybę prasifinansuoti pilną VT atnaujinimą.
Lietuvoje Vilnių per GPM skirstymą ir ES fondus baudžia nors jame tik ketvirtis gyventojų gyvena, tuo tarpu Ryga ir Talinas susiurbė pusę šalies ir juos vis tiek finansuoja maksimaliai, nes latviai ir estai protingi ir supranta jog mūsų šalys mažos, tai ne JAV kur turi skirstyti karo pramonės industrijos plėtrą per skurdesnes valstijas, jog palaikyti bendrą lygį.
8 eur bauda už važiavimą be bilieto? apsimokės visada taikyt ant tos kontrolės.. jeigu būtų bent 80 eur, tada suprantu – bauda.
Bauba turi būti adekvati padarytai žalai 🙂 vieno važiavimo bauda negali būti lygi 3 mėn. bilieto kainai. Ir patikėkit, kiek aš kartų esu pakliuvus kontrolei, nei vienas nebuvo tyčinis važiavimas “zuikiu”, visko nutinka 🙂
Tik visus bilietus turėtų pardavinėti vairuotojas
ir stovėtų tas autobusas 3 valandas kol visiems viską parduos ir išaiškins.. seniausiai visose stotelėse turi būt bilietų automatai
Kur tas minetas nemokamas viesasis transportas Vilnieciams kaip Taline kuri zadejo Simasius ir Zuokas? Skana kad atsisakytu automobiliu o salygu nesudaro kad zmones noretu vazineti viesuoju.
Tai Zuokas gal ir žadėjo ar koks nors ministras, šita meisto administracija tikrai nežadėjo. Nemokamas viešasis pagrinde sumažina trumpų kelionių skaičių pėsčiomis ir dviračiais ir nepasiteisina mažinant automobilistų skaičių, nes VT kaina jau ir taip maža ir nieko nežaidžia. Pasižiūrėkit benzinas po du eurus, o žmonės važinėja tiek pat.
Skatinti persėsti iš automobilio į VT galėtų tik greitas, patogus ir dažnai kursuojantis VT. Tam reiktų visur įrengti A juostas, bet tas daroma labai vangiai nes susiduriama su kita problema – šitos priemonės veikia ir jeigu nenori staiga susidurti su visiškai perpildytais autobusais turi investuoti į didesnį jų kiekį ir vairuotojų skaičių, nes pagreitėjus kelionė tik dalinai sumažina naujų autobusų poreikį, nes užsipildo ir privežamieji maršrutai ir t.t. kur vėl reikia didinti autobusų skaičių, bet jų pajamos nėra tokio aukšto lygio jog save išlaikytų net ir augant keleivių skaičiui.
Taigi skatinti VT belieka beverčiais feisbuko postais, nes tai tik oficiali pozicija, o neoficiali reali situacija yra tokia jog niekas iš tiesų nelaukia tų naujų keleivių, nes jie reiškia naujas išlaidas, kurių nuskurdintas miesto VT biudžetas negali pakelti.
Dėkokime visoms vyriausybėms sugebėjusioms atskirti Vilniaus regioną ES vystymo programose tam kad gauti Lietuvai kelis papildomus milijonus bet visiškai atimti iš Vilniaus galimybę prasifinansuoti pilną VT atnaujinimą.
Lietuvoje Vilnių per GPM skirstymą ir ES fondus baudžia nors jame tik ketvirtis gyventojų gyvena, tuo tarpu Ryga ir Talinas susiurbė pusę šalies ir juos vis tiek finansuoja maksimaliai, nes latviai ir estai protingi ir supranta jog mūsų šalys mažos, tai ne JAV kur turi skirstyti karo pramonės industrijos plėtrą per skurdesnes valstijas, jog palaikyti bendrą lygį.