Viešasis transportas

Vilniaus transporte – svarstymai įvesti „kontrolieriaus“ bilietą vietoje baudos

Vilniuje svarstoma galimybė įvesti popierinius iki 10 dienų trukmės viešojo transporto bilietus turistams, taip pat brangesnį „kontrolieriaus“ bilietą, kuris būtų parduodamas kelionės metu, vietoje dabar skiriamos baudos. 

Dėl tokios galimybės kitą savaitę spręs Vilniaus politikai. Vis dėlto pati siūlymus teikianti įmonė „Susisiekimo paslaugos“ BNS pabrėžė, kad taip tik siekiama susikurti teisinę galimybę, kuri „leistų turėti daugiau bilietų rūšių esant poreikiui“, bet artimiausiu metu šių naujovių įvesti dar neketina.

„Įvedus kontrolės bilietą, keleiviui, neįsigijusiam bilieto iš anksto, bus sudaroma galimybė bilietą įsigyti iš kontrolieriaus kontrolės metu ir tęsti savo kelionę toliau, nebus gaišinamas tiek keleivio, tiek kontrolierių laikas, fiksuojant keleivių vežimo taisyklių pažeidimą ir surašant administracinio nusižengimo protokolą, bei taupomi valstybės institucijų resursai, priverstinai išieškant baudas“, – aiškinamajame rašte nurodo įmonė.

 

Tuo metu naujo tipo 1, 3, 5 ir 10 dienų popieriniai bilietai, pasak „Susisiekimo paslaugų“, galėtų būti parduodami specialiuose įmonės terminaluose, jie būtų įrengti sostinės vietose, kur yra dideli atvykstančių žmonių srautai, pavyzdžiui, Vilniaus oro uoste.

Šiuo metu minėtos trukmės bilietai yra tik elektroniniai – esamų ir naujo tipo bilietų tarifai nesiskirtų.

Numatoma, kad tokių popierinių bilietų nereikėtų papildomai žymėti ir jie būtų aktyvuoti jau išdavimo terminale. 

 

Tuo metu aštuonis eurus kainuosiantis dviejų valandų nevardinis kontrolės bilietas būtų parduodamas tik kontrolės metu, iš kontrolieriaus. Pabrėžiama, kad taip būtų siekiama „paskatinti keleivius įsigyti kitų rūšių bilietus iš anksto“.

Pateiktame projekte „Susisiekimo paslaugos“ nurodo, kad naujo tipo popieriniai bilietai palengvintų viešojo transporto bilietų įsigijimą į Vilnių atvykstantiems turistams, „tokiu būdu skatinant Vilniaus miesto svečius naudotis viešuoju transportu“.

Pažymima, kad tokia galimybė kurtų „patrauklaus turistams miesto įvaizdį“, nes panašūs bilietai per terminalus išduodami kituose Europos Sąjungos miestuose.

 

Autorius Ignas Jačauskas

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
60 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
6 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
QWX

8 eur bauda už važiavimą be bilieto? apsimokės visada taikyt ant tos kontrolės.. jeigu būtų bent 80 eur, tada suprantu – bauda.

baubas

Bauba turi būti adekvati padarytai žalai 🙂 vieno važiavimo bauda negali būti lygi 3 mėn. bilieto kainai. Ir patikėkit, kiek aš kartų esu pakliuvus kontrolei, nei vienas nebuvo tyčinis važiavimas “zuikiu”, visko nutinka 🙂

Lukas

Tik visus bilietus turėtų pardavinėti vairuotojas

QWX

ir stovėtų tas autobusas 3 valandas kol visiems viską parduos ir išaiškins.. seniausiai visose stotelėse turi būt bilietų automatai

Vifff

Kur tas minetas nemokamas viesasis transportas Vilnieciams kaip Taline kuri zadejo Simasius ir Zuokas? Skana kad atsisakytu automobiliu o salygu nesudaro kad zmones noretu vazineti viesuoju.

ochtu

Tai Zuokas gal ir žadėjo ar koks nors ministras, šita meisto administracija tikrai nežadėjo. Nemokamas viešasis pagrinde sumažina trumpų kelionių skaičių pėsčiomis ir dviračiais ir nepasiteisina mažinant automobilistų skaičių, nes VT kaina jau ir taip maža ir nieko nežaidžia. Pasižiūrėkit benzinas po du eurus, o žmonės važinėja tiek pat. Skatinti persėsti iš automobilio į VT galėtų tik greitas, patogus ir dažnai kursuojantis VT. Tam reiktų visur įrengti A juostas, bet tas daroma labai vangiai nes susiduriama su kita problema – šitos priemonės veikia ir jeigu nenori staiga susidurti su visiškai perpildytais autobusais turi investuoti į didesnį jų kiekį ir vairuotojų… Skaityti daugiau

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button