Viešasis transportas Vilniuje stos: skelbiamas neterminuotas streikas

Komentarai 31

  1. Artyūr VTD says:

    Tegul tas ”klounas” A.Markevečius ir streikoja, pagal mane is pats kėle dulkes iš asfalto. UAB VVT DPS propogoja sovietu sajungos istatynimai,pagal mane valandines privalai buty ne mažesnes bei 11,50€/1 val. ir + priedai, kadangi Lietuva žiengė ryba su kainom i pragivenima, tokios kainos tik pačios turtingesnemis valstybinemise keip Šveicarija,JAV,Canada ir t.t, ir kol Lietuvoi vadovauja bankininkai tos atliginimos privai buty NE mažesnes negu 1850€ men./ i rankus.vairuotojams kokios atleka patys sudedengeusnes darba ”aptarnauja keleivius”, kadangi šia darba neša visos rizykos kokios ira.

  2. Pensininkė vilnietė says:

    O kodėl turėtų kentėti eiliniai keleiviai, kurie neturi nuosavų mašinų, naudojasi tik viešuoju transportu, važiuojantys į poliklinikas ir neturintys nei laiko, nei sveikatos grumdytis perkimštose transporto priemonėse, o taip tikrai bus likus tik pusei maršrutų. Ar tokie piliečiai jau ne žmonės, neturi jokių teisių?

    • algiedas says:

      pezalai pensininkes

    • Pensininkai says:

      Neturi laiko??? Viskas ką jie turi yra marios laiko.

  3. Irena says:

    Vairuotojai tapo vietoje šiukšlių,ar ne tiesa,užtat direktorių padaugėjo,ką šitie kabinetuose daro ,algas ima už pasedejimus n kartu,ar ne taip,ant kiekvieno kampo prisikta po generalini,ir visiems algų su keturiais nuliais ir premijų,nes svogeriai ir giminės pasodino nedaplsas,ar ne tiesa,koks streikas naktį,konkrečiai visai dienai,ir kad ne vienas susiktam direktoriui ar direktoriaus sugulovei ragelio net nekeltų ir neatsakytų į skambučius,tegul patys generaliniai prie boronku sėdasi,ir aiškinasi darbo gale su girtais paaugliams,gal sutiks draugo ,giminės paauglius sunis,kurie tik loti sugeba ,jokio auklėjimo ir jokios pagarbos, nusisikti į tuos gyventojus,visi turtingi,vienetai,kurie neturi mašinų,nenudves ,jei su savo masinom artimuosius išvežios po darbus,vistiek vienas tik vairuotojas mašinoje sėdi,kas negerai,o pensininkai puikiai vaikšto,sugeba vežimus pilnus tempti,sugebės ir prasibezdeti keletą stotelių pesciom,o tai pripratę,dėl kiekvieno pirstelejimo į poliklinikas lėkti,o po po dar gydytojai aiškina,kad vyresni gyventojai ne pensininkai nesigydo,nesitikrina,konkrečiai nepriklauso,nes SAM pensininkus ir pijokus su migrantais gelbėja,kiti su infarktais palauks,tai faktas,ir kur poilsis vairuotojams,nėra,kodėl turi sėsti už boronkos ,tik dėl laiko,ar,kad direktoriui premija nekapsi,kur tualetai,kodėl naudojasi ir gyventojai,kur valandinis pakeltas ,nėra,ar neapsimoka,nėra pinigų iš fondų tegul generaliniai paima,kiek ten Lietuvai žadėta 400 mln,kam į generaliniu ministrų kišenės,kokie projektai,dešimt snukiu ar šimtas tik tuos pinigus pasiims,kokia plėtra,generaliniu ,direktorių,jų pridėtine verte darbuotojams nulinė ,net unitazine,kas neaišku,kur už naktini darbą dvigubi tarifai darbuotojams nėra,iš finansų ministerijos tegul.paima,tie gelbėja visokias padugnės iš užsienio,taip tai valdžiai ,,žmonių per daug,,tai visus išmatas iš užsienio įleidžia,nėra pinigų ,iš rusų tegul paima,šie lietuvoje nekilnojamąjį turtą perkasi,o debilai lietuviai dar ukrainiečiams padeda,kai valdžia į šikna rusams ir migrantams sulindus,ar ne tiesa,kur atlygis vairuotojams už viršvalandžius,maistas ,kodėl negaminamas vairuotojams ,tikrai gamina,kaip ir migrantams merai užpakalius pasirengę bučiuoti,šie ,,svarbesni,,negu mūsų vairuotojai,ir jokių naktinių streikų,dieną konkrečiai,ir siūlau iš viso grąžinti mirties bausme direktoriams,už jų visus izeidimus ,pažeminimus,o ką,mažiau issigimeliu bus,vistiek iš jų pridėtinė vertėe darbuotojams ,kaip iš žiurkių ,jokios naudos,kas neaišku ,,,komentarai turi būti pagarbus,,kaip loja visokie ,,generaliniai,,taip ir turi,jie irgi sensta,jie mano ,kad savo šeimoms artimiesiems reikalingi,tikrai,reikalingi iki tol,kol neatgula į patalus,o paskui tokių ,,generaliniu,teisėjų ,prokurorų,advokatų,,užkišti senelių namai,slaugos namai,tada patys gerai į snukius gauna,kai mėgina personalą pasokdinti,ir pusė jų greičiau užmiega,neaisku,ir ,net keista,kur tuomet dingsta ryšiai,pažintys,ne vienas buvęs erelis nei kolegos,bei draugo,nei svogeriu neaplanko ,ką nėra babkiu ir draugystė baigiasi,o vairuotojai net nemėgina naktį niekur net iš lovų listi ir į jokius skambučius atsakinėti,kas dirba tas nuvažiuos su transportu savo,o kam į darbą nereikia,puikiai pradibezdes ir nors kartą gal savo butų langus atidarys,kad smarvė išeitų,o tai sėdi apsisike ir skudurais apsivertė ir vis maža,vis taupo ,kad net durys neatsidaro,ar ne tiesa,ko ne žiurkės

  4. Komentaras says:

    Metas Vilniui mažinti maršrutų skaičių iš nepasiteisinusios mashed sistemos kai iš kiekvieno rajono yra po maršrutą į kelis kitus rajonus ir optimizuoti į kokius 12 kamieninių maršrutų su persėdimo taškais patogiuose hubuose. Mashed sistema yra liux kai miestas turtingas ir gali palaikyti reikalingą dažnumą. Dabar gi maršrutų daug,o pinigų, transporto priemonių ir vairuotojų mažai, todėl VT retai važiuoja ir dar stovi kamščiuose nes nėra A juostų visur. kai bus kamieniniai maršrutai tuomet bus juos daug lengviau pakeisti į autonominį light rail. Tai padarius nebeliks poreikio galybei maršrutų, vairuotojų ir belekiek skirtingų trransporto priemonių tipų, turėsime sistemą kuri galės dideliu dažniu pervežti didelį kiekį keleivių 24/7 kaip Kopenhagoje. Vairuotojų ir autobusų reikės tik privežamiesiems priemiesčių maršrutams, kuriuos bus galima optimizuoti pagal miesto realias galimybes ir finansinę padėtį išlaikant tik tiek kiek miestas pajėgus mokėti padorų atlyginimą ir nebereikės gėdintis patiriant streikus.

    • Petras. says:

      Su tokiais sprendimų greičiais, vargu ar ko nors sulauksime. Jau pusę ar visą metro linija galėjo iškasti iš Pilaitės. Taip pat reikalingas ir kitoks bėginis transportas, tarkim styginis, ar tai light rail (ant kolonų). Anžeminiui vargu ar vietos atsiras.

      • KOmentaras says:

        Jūsų komentaras kaip tipinio automobilisto. Kastis po žeme ar statyti ant kolonų niekad neturėsim pakankamai pinigų. O vietos antžeminiui visai be vargo galima atrasti bet kurioje gatvėje kurioje dabar yra 4 juostos. Ten kur nėra kaip Pylimo g. palikti ją tik VT išplečiant Senamiesčio kilpas Vienintelė išeitis kada nors būsianti Vilniaus kišenei yra antžeminis autonominis light rail. Vokietijoje tokie tramvajai jau testuojami ir važiuoja autonomiškai be vairuotojo per sankryžas. Tiesiog visur tramvajui duodamas prioritetas ir visos sankryžos įveikiamos su pirmumu per žalią šviesoforo signalą skirtą tik tramvajui.

  5. Andrei says:

    Nebus tuo neduos jems ir bus kraxas

  6. Žinovas... says:

    Vvt vairuotojai visi yra šiukšlių vietoje 2 naktį keltis ir iki 12 nakties dirbti moka minimumą vvt pasitraukė iš derybų. Siūlau vairuotojams blokuoti kelius neterminuotai ir tt

    • ... says:

      Kam taip atvirai meluoti apie atlyginimą?

      • Žinovas... says:

        Tiksliai nežinau algų tai parašykite

        • Interesantas says:

          Atlyginimai viesai skelbiami

    • Vladas says:

      Dobilas…. yra darbo valandos soferem limituotos ir nepi…k proto savo nesamonem kad dirba visa para

  7. Jonas says:

    Šitas streikas smirda kažkokiu politikavimu ir nuoskaudomis kad seni užsisėdėję kadrai nebegauna šiltų vadovų pozicijų. Atlyginimai visada buvo prasti, bet atėjo naujas vadovas iš išorės ir prasidėjo grasinimai streikais. Noras turbūt yra kad naują vadovą išmestų ir grįžtų vadovauti tie patys šaunuoliai kur taip puikiai prižiūri naujus autobusus, kad Vilniaus pirkti dviejų metų senumo autobusai atrodo blogiau nei 10 metų naudoti iš Oslo.

    Neįsivaizduoju kitų priežasčių streikuoti kai atlyginimai jau antrą kartą metuose pakelti ir neblogais procentais.

  8. Blynad says:

    Ko gero tokie “markevičiai” net autobusu ar troleibusu nevažinėja, jie sukioja gana prabangių visureigių vairą….

  9. Vytautas says:

    Pusinis streikas taimr streikas

    • Vytautas says:

      Ne streikas

  10. Nikis says:

    Modernusis simasiaus viesasis transportas.o dar norejo kazkada kad estai idiegtu geresni uz tokijo ir dubajaus.bilietu sistema uz milionus euru…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar pritariate, kad Vilniaus viešojo transporto bilietai būtų suskirstyti pagal zonas?

Welcome Back!

Login to your account below

Create New Account!

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.