Benkunskas kaip ir Šimašius neturi vizijos ir ambicijų. Vilnius augantis miestas ir jau dabar reikia sudėliuoti veiksmų ir įgyvendinimo planus. O nelaukti, kada “būsime didesni”.
1) Infrastruktūra (kai ir VT) statoma ankščiau numatomo augimo. T.y. atsirandant naujam rajonui, ten jau turi būtų soc. paslaugos ir eiti VT. Kitaip žmones priperka automobilių ir vėliau jų neatsisako.
2) Dabartiniam VT verkiant reikia ne atnaujinimo (tai tiesiog higiena), o patogesnių maršrutų ir persėdimo hub’ų. Tikėtis kad žmogus skirs 15 minučių persėdimui, einant iš Europos aikštės iki Žaliojo tilto yra naivu. Tiesiog nesirinks VT jeigu nėra tiesioginio maršruto.
Bendrai, reikia tikėtis kad naujoje komandoje atsiras tai suprantančių žmonių. Na, o jeigu ne, tai bent gatvių dangą atnaujins – tai jau šis tas 🙂
Jeigu atnaujinsime…jeigu praplėsime…jeigu užtikrinsime…Norėtųsi konkrečių laikų, kada tai padarysite. Kitaip viskas ir liks pažadais, nes tam jau turėjote 8 metus
Tas transportas gali būti auksinis,bet jei nesutvarkyti šulinių dangčiai,gatvės duobėtos ir provėžuotos,žmonės nenorės dardėti kaip vežimu vežamos malkos.Žmonės nenorės ,o kiti negalės įlipti į naują transportą,nes gatvė beveik tame pačiame lygyje kaip ir šaligatvis-Stotyje,Reformatų,Pamėnkalnio.Pylimo-Gėlių-Bazilijonų-Sodų jau seniai turėjo būti remontuojamos iš esmės…Geležinio Vilko-Tūkstantmečio viadukas kur ?Kur dar vienas tiltas per Nerį,sujungiantis Žirmūnus su Antakalniu ? Rytais eilė nuo Antakalnio troleibusų mazgo iki Petroi r Povilo bžn !…Savivalda-kai patys žmonės iš 10 projektų nusprendžia,kokie jiems svarbiausi.
Meras nesuvokia, kad viešojo transporto sistemos keitimui visų pirma reikia ją įtraukti į planus. Šiuo metu tiek Lietuvos, tiek Vilniaus bendruosiuose planuose 50 metų į priekį nieko nenumatoma, išskyrus greituosius autobusus, dviračius ir paspirtukus. Jei patys nesuprantame, tai pasidairykime po Europą. Priešingu atveju Vilnius-amžina Europos provincija. Pradėkite nuo koncepcijos koregavimo. Galite organizuoti tarptautinį konkursą. Galite pasiųsti specialistus į Europos šalis, kad susivoktų. Įsisavinote europinius pinigus rengdami judumo planus, tačiau nesprendėte svarbiausio klausimo – viešojo transporto sistemos pertvarkos.
Mero background’as kitoks, deja. Čia tik lieka tikėtis kad pavyks surasti gerą, kompetentingą komandą, kuri patartų ir padarytų. Dabar ten niekas nemotyvuotas nieko daryti, o long-term vizija tėra Lotynų Amerikos numylėtinis BRT.
Vandeniliu varomi autobusai yra brangi nesąmonė. Jeigu norite švaraus transporto – pakraunami elektriniai autobusai yra ir pigiau ir patikimiau. Jau daug šalių išbandė vandenilį ir nepasiteisino.
Benkunskas kaip ir Šimašius neturi vizijos ir ambicijų. Vilnius augantis miestas ir jau dabar reikia sudėliuoti veiksmų ir įgyvendinimo planus. O nelaukti, kada “būsime didesni”.
PO KARO UKRAINIEČIAI SUGRYŠ I GIMTINE IR IS AUGANCIO MIESTO TELIKS DYYYDELIS PIŠŠŠŠ
1) Infrastruktūra (kai ir VT) statoma ankščiau numatomo augimo. T.y. atsirandant naujam rajonui, ten jau turi būtų soc. paslaugos ir eiti VT. Kitaip žmones priperka automobilių ir vėliau jų neatsisako.
2) Dabartiniam VT verkiant reikia ne atnaujinimo (tai tiesiog higiena), o patogesnių maršrutų ir persėdimo hub’ų. Tikėtis kad žmogus skirs 15 minučių persėdimui, einant iš Europos aikštės iki Žaliojo tilto yra naivu. Tiesiog nesirinks VT jeigu nėra tiesioginio maršruto.
Bendrai, reikia tikėtis kad naujoje komandoje atsiras tai suprantančių žmonių. Na, o jeigu ne, tai bent gatvių dangą atnaujins – tai jau šis tas 🙂
A. LIETUVIŠKAI IŠSIREIKST NEBEISEINA ?
Jeigu atnaujinsime…jeigu praplėsime…jeigu užtikrinsime…Norėtųsi konkrečių laikų, kada tai padarysite. Kitaip viskas ir liks pažadais, nes tam jau turėjote 8 metus
Tas transportas gali būti auksinis,bet jei nesutvarkyti šulinių dangčiai,gatvės duobėtos ir provėžuotos,žmonės nenorės dardėti kaip vežimu vežamos malkos.Žmonės nenorės ,o kiti negalės įlipti į naują transportą,nes gatvė beveik tame pačiame lygyje kaip ir šaligatvis-Stotyje,Reformatų,Pamėnkalnio.Pylimo-Gėlių-Bazilijonų-Sodų jau seniai turėjo būti remontuojamos iš esmės…Geležinio Vilko-Tūkstantmečio viadukas kur ?Kur dar vienas tiltas per Nerį,sujungiantis Žirmūnus su Antakalniu ? Rytais eilė nuo Antakalnio troleibusų mazgo iki Petroi r Povilo bžn !…Savivalda-kai patys žmonės iš 10 projektų nusprendžia,kokie jiems svarbiausi.
Tramvajus ne realu? Ka cia nusisneka…
Vilniaus rajone galetu buti pleciamas viesas transportatas labiau.
issikraustei i laukus ir sedek ten teslynuose savo
ATSAKE UBAGAS
Atvažiuoji iki P+R automobiliu ir vaziuojimiesto VT
O KAM ? TIKRAI TRULAIS NEVAŽINESIU
Meras nesuvokia, kad viešojo transporto sistemos keitimui visų pirma reikia ją įtraukti į planus. Šiuo metu tiek Lietuvos, tiek Vilniaus bendruosiuose planuose 50 metų į priekį nieko nenumatoma, išskyrus greituosius autobusus, dviračius ir paspirtukus. Jei patys nesuprantame, tai pasidairykime po Europą. Priešingu atveju Vilnius-amžina Europos provincija. Pradėkite nuo koncepcijos koregavimo. Galite organizuoti tarptautinį konkursą. Galite pasiųsti specialistus į Europos šalis, kad susivoktų. Įsisavinote europinius pinigus rengdami judumo planus, tačiau nesprendėte svarbiausio klausimo – viešojo transporto sistemos pertvarkos.
Mero background’as kitoks, deja. Čia tik lieka tikėtis kad pavyks surasti gerą, kompetentingą komandą, kuri patartų ir padarytų. Dabar ten niekas nemotyvuotas nieko daryti, o long-term vizija tėra Lotynų Amerikos numylėtinis BRT.
O BE BARBARIZMU RAŠYT NESIGAUNA ?
Visų pirmą į planus įtraukti krumai. šimaška gi valdžioje taip ir liko.
…ar tai tavo amatas? …,- taip paklause vaikas kunigo parapijos p.s. ir ka atdakytu kiekvienas apie savo PAREIGAS
Metro butu gerai.o tranvajus atgyvena.teisungai meras masto
Tada metro i Naujuosius Koncertu Rumus
Vandeniliu varomi autobusai yra brangi nesąmonė. Jeigu norite švaraus transporto – pakraunami elektriniai autobusai yra ir pigiau ir patikimiau. Jau daug šalių išbandė vandenilį ir nepasiteisino.