Vidutinis troleibusų amžius Vilniuje siekia 22 metus. Apie naujų troleibusų pirkimo poreikį kalbos tarp miestiečių kyla jau ne vienerius metus. Brangstančios žaliavos, stringančios tiekimo grandinės ir detalių trūkumas verčia dar kartą susimąstyti, ar pirkimo procesas bus įvykdytas laiku.
Kaip tikina ,,Vilniaus viešasis transportas” naujieji troleibusai į Vilnių atkeliaus, o tai turėtų atsitikti jau greitai. Šiemet Vilniaus miesto savivaldybė išdavė leidimą papildyti autobusų parką 159 moderniais troleibusais su autonomine rida. Pirmieji turėjo išvažiuoti į miesto gatves dar 2023 metais.
Per pirmąjį etapą įmonė planuoja pirkti 50 troleibusų. Šiuo metu yra tikslinamos pirkimo sąlygos, kurios artimiausiu metu turėtų būti paskelbtos viešai.
Autonominės ridos troleibusai turėtų pakeisti senus ,,Škoda” troleibusus, kurie buvo pagaminti jau nebeegzistuojančioje Čekoslovakijoje. Modernūs troleibusai galėtų, nenaudojant kontaktinio tinklo, nuvažiuoti apie 30 km. Tokiu būdu troleibusai galėtų aplenkti spūstis ir kitas kliūtis kelyje.
Pirmieji 50 tokio tipo dviašių troleibusų bus perkami iš Aplinkos projektų valdymo agentūros jau skirtų 10 mln. eurų. Daugiau informacijos galima rasti čia.

Vilniaus troleibusai, tai pasityčiojimas iš miesto gyventojų. Šią transporto priemonę turėtų pakeisti elektriniai autobusai, tramvajus ar metro.
Pritariu per posūkį važiuoja 10 km/ h nes kitaip nukris lazdos.
Tramvajus – taip. Metro – ne. Elektrobusai apskritai prasmės jokios neturi, nebent kaip tarpmiestinis transportas. Nenorit, kad troleibusai 10 km/h važiuotų, kontaktinį tinklą naujinkit (kaip Kaune)
vidutinis amžius 22 metai yra ir po 40 metų senumo trūlikų .!!!!