Viešasis transportas

Šiemet tęsis kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija

Šiemet bus tęsiama magistralinio kelio Vilnius-Utena rekonstrukcija – bus atnaujinamas jo ruožas tarp Utenos ir Šilinės miško, pranešė Susisiekimo ministerija.

Pirmieji rangos darbai šiemet prasidės Utenos miesto ribose, ruože nuo 93,65 iki 95,6 kilometro. Likusi 74 kilometrų kelio dalis bus rekonstruojama padalinus jį į keturis ruožus nuo Vilniaus link Molėtų – šiemet ketinama pradėti jų projektavimo konkursus.

Susitikime didžiausias akcentas buvo skirtas šiuo metu rengiamiems priešprojektiniams pasiūlymams ruožui nuo 21,5 iki 39,2 km – nuo Vilniaus pusės link Molėtų (Nemenčinėlė–Mileikiai–Gruodžiai). Priešprojektinių sprendinių rengimo metu buvo nagrinėtos keturios šio ruožo rekonstrukcijos alternatyvos. Optimaliausia alternatyva bus pasirinkta atsižvelgus į eismo saugą, eismo intensyvumą, eismo organizavimą ir kaštų naudos analizę.

 

Kad šis kelias atitiktų keliamus saugos reikalavimus ir būtų patogus vairuotojams bei šalia gyvenantiems žmonėms, turi būti įrengti ir jungiamieji keliai. Sprendiniams su jungiamaisiais keliais įgyvendinti turi būti inicijuojamos žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros. Dėl šių priežasčių šio ruožo rekonstrukcija bus vykdoma dviem etapais: pirmuoju etapu numatyta įrengti 2+1 eismo juostas be jungiamųjų kelių. Pirmieji rangos darbai šiame ruože numatomi kitų metų pabaigoje, parengus techninius projektus. Antruoju etapu, užbaigus žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūras, bus įrengti jungiamieji keliai, o sankryžos rekonstruotos į „turbo“ žiedines sankryžas, įrengiant ir triukšmo sienutes.

Pabaigus šio ruožo priešprojektinius sprendimus, dar šiemet bus paskelbti šio ir likusių trijų kelio Vilnius–Utena ruožų projektavimo konkursai.

„Laikomės pristatyto plano, kad „amžiaus statybomis“ virtęs betoninis kelias Vilnius–Utena turi būti sutvarkytas iki 2025 metų pabaigos“, – susitikime kalbėjo M. Skuodis.

 

Magistralė yra viena pagrindinių šalies transporto arterijų, vedančių iš sostinės į aplinkines savivaldybes. Šis kelias vienas problemiškiausių Lietuvoje, bene vienintelis su cementbetonio danga, kuri šiuo metu jau yra susidėvėjusi, deformuota ir kelia pavojų eismo saugai.

Kelias Vilnius–Utena pradėtas tiesti apie 1978 metus, visiškai baigtas 1985 metais. Pirmieji jo rekonstrukcijos darbai vyko 2008–2009 metais. Po ilgos pertraukos, 2019–2020 metais, buvo rekonstruotas Vilniaus rajone, Riešės seniūnijoje, esantis kelio ruožas, jis taip pat paplatintas nuo dviejų iki keturių eismo juostų.

Naujienų agentūros BNS informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
15 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

 

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
3 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
XooX

Metai konkursui, du metai projektavinui, tada darbams luks koks pusmetis…

Algirdas

2+1 nėra nieko blogiau.Tieskit iš karto 2+2, nes vėliau vėl reikės naujų projektų, žemės paėmimo ir t.t. Sugaišit laiko ir pinigų

maryz

tai parašyta, kad tai laikinas sprendimas kol vyks rekonstrukcijos darbai

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button