Nors miestas visais būdais bando skatinti vairuotojus persėsti į viešąjį transportą, iki šiol apčiuopiamų rezultatų nematyti. Gyventojai vis skundžiasi dėl vėluojančių autobusų ir troleibusų ir dėl retai atvažiuojančio viešojo transporto. Panašu, Vilniaus laukia revoliucija, nes SĮ „Susisiekimo paslaugos” (toliau: JUDU) žada dažninti visų viešojo transporto važiavimo intervalus.
Visgi šių pokyčių dar teks palaukti. Jie įsigaliotų ne šiemet ir ne po metų. Planuojama, kad Vilniaus viešojo transporto sistemos maršrutai kursuos dažniau apie 20 proc. nuo 2027 m.
„Dažniau kursuos visi maršrutai: greitieji, pagrindiniai ir privežamieji, didžiausios pokytis numatomas privežamuosiuose maršrutuose, kurie kursuoja į toliau nutolusius miesto rajonus ir piko metu kursuos ne rečiau kaip kas 15 min.”, – sako Rokas Urbonavičius, JUDU Susisiekimo sistemų inžinierius.
Tokie pokyčiai turėtų palengvinti gyventojų keliones viešuoju transportu ir paskatinti vairuotojus jeigu ne persėsti, bet bent jau dažniau naudotis viešuoju transportu. Juk nė vienam nepatinka stotelėse autobusų laukti po 20 min.
Beje, kituose Europos miestuose viešojo transporto tvarkaraščiai yra dažnai sudaromi taip, kad keleivis pamatytų ne konkrečius viešojo transporto išvykimo laikus, bet laiko intervalus. Tokiuose miestuose viešasis transportas dažniausiai kursuoja kas 5-10 minučių.
