Vairuotojai nenori atidaryti priekinių durų,ypač lyjant,sningant.1.Todėl,kad vairuotojai patys plauna savo kabiną ir grindis iki priekinių durų.Keleiviai pritapnoja,o vairuotojas tą purvą mindo,pritapnoja kabiną,purvas išdžiūsta,vairuotojas turi kvėpuoti tomis dulkėmis.2.Šaltuoju metu,atidarius priekines duris,šaltas oras patenka į kabiną,didelių temperatūrų perkričių vairuotojai neatlaiko…
Teisingai daro o kodel jue turi pkaut orieki juk yrz czlyyoha tai tegul ir plauna ant vairuotojo viska krauna nesamone jie ir taip pervarge puse nakties nemiega pietaut neturi kur ranku neturi kur nusiplaut tualeto irgi turi kentet ir dar juos vercia plaut prieki ar jie vergai o kur ju pietu pertraukos jei atsilieka nuo grafiko neturi pertraukos o atsilieka ne del savo kaltes bet kencia jie o dar kiekvienas stengiasi panervuot mat neuztenka dvieju duru turbut koks virsnikelis kibo jie iprate darbuotojams nervus gadint
Nereik čia advokataut, net jei ir pats vairuoji vvt, bent jau atsakyt gali mandagiai, o ne užsipulimu. Labai jau ten daug plaut, tuo labiau , kad ten lyg ir puse kabinos tik atsidaro priekinėmis durimis, nors galiu ir klysti dėl skirtingų markių autobusų. Kiek pamenu, tai dauguma keleivių palaikė vairuotojus, kai jie protestavo.Tai vat toks “atsidėkojimas” ir “solidarumas”. Sakyčiau dar nieko tokio, jei sugebėtų atsakyt normaliai ir pridurkais nevadint.
Skaldyk ir valdyk !Suprantama,jei stotelėje daug keleivių,bet kai nori įšokti per priekines tik tam.kad užsiimti greičiau šiltą vietą,tai vargo vakarienė mūsų kultūroje…
Teisingai daro o kodel jue turi pkaut orieki juk yrz czlyyoha tai tegul ir plauna ant vairuotojo viska krauna nesamone jie ir taip pervarge puse nakties nemiega pietaut neturi kur ranku neturi kur nusiplaut tualeto irgi turi kentet ir dar juos vercia plaut prieki ar jie vergai o kur ju pietu pertraukos jei atsilieka nuo grafiko neturi pertraukos o atsilieka ne del savo kaltes bet kencia jie o dar kiekvienas stengiasi panervuot mat neuztenka dvieju duru turbut koks virsnikelis kibo jie iprate darbuotojams nervus gadint
Algos kyla vairams tik ne važiavimo kokybė ir atidumas keleiviui.
Dar labai ilgai turėsim sovietinius vairus, kol anys neišmirs. Šitų senų pirdylų niekas nepakeis…..
Grubi komunikacinė veikla, dar ir savivaldybės įmonės. Siūlyčiau tokių komunikatorių komandoje atsisakyti, viešojo transporto įvaizdžiui tai tikrai ne į naudą.
Bėda ta, kad nuo sovietinių laikų transporto vadyba ir vairuotojai negerbia keleivių, kartais netgi nekenčia. Nes žino, kad kitokio alternatyvaus transporto nėra. Toks neigiamas požiūris išliko iki šiol.
Ir bolto vairuotojai skundziasi tokiais nervu gadintojais kimba prie visko atsiseda ir iesko prie kk otikibt tokue gezmknes turbut yra virsnijelisi vudur jue noti kknanfuot ivedt davo tvarja tokue aodihime kuek vairutotoju isejo per tokius nes kiek kenntet jai nervuoja toks jis ne vienas tokiu daug turbut virsnikeliai gadiba visiems nervus
Dauguma priekines atidaro, bet kai kurie nenoriai, tenka žiemą šaltyje ilgai žiūrėti į vairuotoją kol atsidaro durys. Bet yra ir tokių, kurie iškart atidaro, ypač kai stotelėje daug žmonių, kartais ir išleidžia per priekines. Čia pasireiškia žmoniškumas. Ar privalo atidaryti priekines duris iš straipsnio taip ir nesupratau.
nera vieningos tvarkos transporte –vieni leidzia per priekines duris, kiti ne , vieni palaukia kol perbega is vieno troliko ar autobuso i kita , kiti uzdaro pries nosi duris …vieni jungia kondicionierius per karsti , kiti jungia juos kai visai vėsu …
Niekada nesuprasdavau ir as del tu nenaudojamu priekiniu duru. Kaip ir del stop mugtuko norint islipti. Priekines duris turetu buti privalomos naudoti. Tas idiotizmas palikti priekines tik vairuotojui nuo senu laiku, kai reikedavo troleibuso vairuotojams islipti daznai perdeti usus arba autobuso vairuotojams padauzyti plaktuku per pavaras. Del VVT , tai ir valdoma kompanija, ir tenai darbuotojai yra absoliutus homosovietikai.
Čia rašė,kad vairuotojai negerbia keleivių…O keleiviai ar gerbia vairuotoją,kuris 10 valandų praktiškai be poilsio juos veža.Įlipę plepa telefonai,žiūri filmus,klauso muzikos ir t.t.Tokioje erzelinėje sunku ir orientuotis,o dar 10 valandų žiemą skersvėjije,o vasarą ,kai veikia kondicionierius,įleisti karščio kuo daugiau.Gerbiamieji,daugumas važiuoja 10-20 min,o vairuotojad -10 valandų,tad gerbkite vairuotoją,kol dar jis yra,nes jaunimas už tokį atlygį neina dirbt ir klausyti priekaištų
Vairuotojai nenori atidaryti priekinių durų,ypač lyjant,sningant.1.Todėl,kad vairuotojai patys plauna savo kabiną ir grindis iki priekinių durų.Keleiviai pritapnoja,o vairuotojas tą purvą mindo,pritapnoja kabiną,purvas išdžiūsta,vairuotojas turi kvėpuoti tomis dulkėmis.2.Šaltuoju metu,atidarius priekines duris,šaltas oras patenka į kabiną,didelių temperatūrų perkričių vairuotojai neatlaiko…
Teisingai daro o kodel jue turi pkaut orieki juk yrz czlyyoha tai tegul ir plauna ant vairuotojo viska krauna nesamone jie ir taip pervarge puse nakties nemiega pietaut neturi kur ranku neturi kur nusiplaut tualeto irgi turi kentet ir dar juos vercia plaut prieki ar jie vergai o kur ju pietu pertraukos jei atsilieka nuo grafiko neturi pertraukos o atsilieka ne del savo kaltes bet kencia jie o dar kiekvienas stengiasi panervuot mat neuztenka dvieju duru turbut koks virsnikelis kibo jie iprate darbuotojams nervus gadint
Nereik čia advokataut, net jei ir pats vairuoji vvt, bent jau atsakyt gali mandagiai, o ne užsipulimu. Labai jau ten daug plaut, tuo labiau , kad ten lyg ir puse kabinos tik atsidaro priekinėmis durimis, nors galiu ir klysti dėl skirtingų markių autobusų. Kiek pamenu, tai dauguma keleivių palaikė vairuotojus, kai jie protestavo.Tai vat toks “atsidėkojimas” ir “solidarumas”. Sakyčiau dar nieko tokio, jei sugebėtų atsakyt normaliai ir pridurkais nevadint.
Skaldyk ir valdyk !Suprantama,jei stotelėje daug keleivių,bet kai nori įšokti per priekines tik tam.kad užsiimti greičiau šiltą vietą,tai vargo vakarienė mūsų kultūroje…
Palaikau vairuotoja,yra boltas jeigu nepatinka
Teisingai daro o kodel jue turi pkaut orieki juk yrz czlyyoha tai tegul ir plauna ant vairuotojo viska krauna nesamone jie ir taip pervarge puse nakties nemiega pietaut neturi kur ranku neturi kur nusiplaut tualeto irgi turi kentet ir dar juos vercia plaut prieki ar jie vergai o kur ju pietu pertraukos jei atsilieka nuo grafiko neturi pertraukos o atsilieka ne del savo kaltes bet kencia jie o dar kiekvienas stengiasi panervuot mat neuztenka dvieju duru turbut koks virsnikelis kibo jie iprate darbuotojams nervus gadint
Algos kyla vairams tik ne važiavimo kokybė ir atidumas keleiviui.
Dar labai ilgai turėsim sovietinius vairus, kol anys neišmirs. Šitų senų pirdylų niekas nepakeis…..
Grubi komunikacinė veikla, dar ir savivaldybės įmonės. Siūlyčiau tokių komunikatorių komandoje atsisakyti, viešojo transporto įvaizdžiui tai tikrai ne į naudą.
Ką apie tokią įmonės darbuotojų “komunikaciją” mano jos vadovas?
AUTOMOBILIS …..😎👍
Nuo kada nuosavas automobilis tapo viešuoju transportu?
SENAI JAU BUVO AIŠKU KAD AUTIKAIS
DVIRAČIAIS IR PASPIRTUKAIS VAŽINEJA TIK PR……. TA BENDROVE IR PASAKE BEDŽIAMS . 🤣😂👍
Bėda ta, kad nuo sovietinių laikų transporto vadyba ir vairuotojai negerbia keleivių, kartais netgi nekenčia. Nes žino, kad kitokio alternatyvaus transporto nėra. Toks neigiamas požiūris išliko iki šiol.
Manot labai malonu galustotėse valyti privemtas sėdynes,šluoti saulėgrąžų lukštus,nosines,kavos puodelius,butelius,graužtus,saldainių popieriukus ?Atvirai pasakius,esam labai žemos kultūros,o norim,kad apie mus visi šokinėtų !
Ir bolto vairuotojai skundziasi tokiais nervu gadintojais kimba prie visko atsiseda ir iesko prie kk otikibt tokue gezmknes turbut yra virsnijelisi vudur jue noti kknanfuot ivedt davo tvarja tokue aodihime kuek vairutotoju isejo per tokius nes kiek kenntet jai nervuoja toks jis ne vienas tokiu daug turbut virsnikeliai gadiba visiems nervus
Pusė komentaro kažkokios nesąmonės. Gal prisirūkei?
Dauguma priekines atidaro, bet kai kurie nenoriai, tenka žiemą šaltyje ilgai žiūrėti į vairuotoją kol atsidaro durys. Bet yra ir tokių, kurie iškart atidaro, ypač kai stotelėje daug žmonių, kartais ir išleidžia per priekines. Čia pasireiškia žmoniškumas. Ar privalo atidaryti priekines duris iš straipsnio taip ir nesupratau.
Jei žiemą darinės priekines duris,tai vairuotojai pastoviai šals,šils.Ir taip 8-9val. per dieną
nera vieningos tvarkos transporte –vieni leidzia per priekines duris, kiti ne , vieni palaukia kol perbega is vieno troliko ar autobuso i kita , kiti uzdaro pries nosi duris …vieni jungia kondicionierius per karsti , kiti jungia juos kai visai vėsu …
Niekada nesuprasdavau ir as del tu nenaudojamu priekiniu duru. Kaip ir del stop mugtuko norint islipti. Priekines duris turetu buti privalomos naudoti. Tas idiotizmas palikti priekines tik vairuotojui nuo senu laiku, kai reikedavo troleibuso vairuotojams islipti daznai perdeti usus arba autobuso vairuotojams padauzyti plaktuku per pavaras. Del VVT , tai ir valdoma kompanija, ir tenai darbuotojai yra absoliutus homosovietikai.
Čia rašė,kad vairuotojai negerbia keleivių…O keleiviai ar gerbia vairuotoją,kuris 10 valandų praktiškai be poilsio juos veža.Įlipę plepa telefonai,žiūri filmus,klauso muzikos ir t.t.Tokioje erzelinėje sunku ir orientuotis,o dar 10 valandų žiemą skersvėjije,o vasarą ,kai veikia kondicionierius,įleisti karščio kuo daugiau.Gerbiamieji,daugumas važiuoja 10-20 min,o vairuotojad -10 valandų,tad gerbkite vairuotoją,kol dar jis yra,nes jaunimas už tokį atlygį neina dirbt ir klausyti priekaištų
Cia toks ju darbas. Jei nepatinka dirbti tarp keleiviu, tegul ieskosi kitokio darbo arciau savo darbininkiskai sirdziai.