Paprastas klausimas baigėsi pravardžiavimais ir nesuprantamu bendrovės atsakymu. Vilniečiai stebisi „Vilniaus viešojo transporto” (VVT) įmonės arogancija. Jų vairuotojui ėmus viešai pravardžiuoti keleivį už nekaltą klausimą, įmonė stojo į vairuotojo pusę. Klientas – ne visada teisus?

Vilnietis Facebook grupėje kreipėsi į „Vilniaus viešąjį transportą” su klausimu, kodėl iki šiol vairuotojai neatidaro priekinių durų viešojo transporto keleiviams. Gyventojas sulaukė kardinaliai kitokio atsakymo negu tikėjosi. Pirmas puolė komentuoti ne įmonės atstovas, o jos darbuotojas.

„Važinėk su taksi ten „pridurkam” atidaro visas duris net ir bagažinę”, – komentaruose rašo bendrovės darbuotojas (išsaugota originali darbuotojo rašyba)

Toks atsakymas įsiūtino ne vieną viešojo transporto klientą. Tuo tarpu VVT neatsistojo į kliento pusę ir net nepateikė atsakymo į jo klausimą. Priešingai, bendrovė gynė vairuotoją ir iš dalies sutiko su jo teiginiu. Tokiu būdu VVT aiškiai parodė klientui, kad šis įmonei nėra prioritetas.

„Žinoma, darbuotojai turi bendrauti mandagiai ir pagarbiai su keleiviais, socialiniuose tinkluose taip pat reprezentuoti darbovietę rekomenduojama neįžeidžiant kitų. Atsiprašome už žodį ,,pridurkas”, bet dėl kitos dalies vairuotojas teisus – taksi atidaro visas duris ir net bagažinę, ypatingai kai keliaujate su lagaminu. Linkime visiems daugiau pozityvo ir gražaus bendravimo”, – į tą patį komentarą atsakė VVT.

Kodėl vairuotojai neatidaro priekinių durų – bendrovė taip ir neatsakė. Tokiu būdu įmonės klientas liko ne tik be atsakymo į jam rūpimą klausimą, bet ir įžeistas bendrovės vairuotojo. Pati bendrovė ne tik nesistengė sušvelninti konflikto, bet ir ciniškai į jį sureagavo.

„Bendrovė vertina neigiamai darbuotojo įžeidžiančią kalbą ir komentare atsiprašė už tokių žodžių vartojimą. Darbuotojai turėtų reprezentuoti darbovietę ne tik darbo metu, bet ir už jo ribų, deja, socialiniuose tinkluose pasitaiko įvairių komentarų. Bendrovės atsakyme nieko ciniško nematome, kaip tik – vertiname transporto entuziastų domėjimąsi mūsų veikla ir dėkojame už tai, nes komentarai padeda mums tobulėti ir teikti kuo kokybiškesnes paslaugas keleiviams. Klientas klausė, kaip bendrovė vertina tokį darbuotojo požiūrį. Tikrai nesutinkame su tokia darbuotojo kalba ir tai pabrėžėme savo komentare, kad įžeidžianti leksika neturėtų būti vartojama, linkėdami visiems geranoriškumo ir tolimesnio bendradarbiavimo”, – sako VVT Komunikacijos ir rinkodaros vadovė Giedrė Buivydaitė.

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

90 skaitytojai (-ų) įvertino

Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Rekomenduojami VIDEO

Susiję straipsniai

Reklama

Ar per sakurų žydėjimą turi būti draudžiamas eismas Upės gatve?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist