PER 30 METU VILNIUS TAIP IR NESUGEBEJO ATNAUJINTI AUTOBUSU-TROLEIBUSU PARKO…DAR GATVEMIS VAZINEJA TROLEIBUSAI PAGAMINTI 1985-89 METAIS…APIE KOKI TRAMVAJU SVAIGSTAME ?????????? VILNIUJE DAR 500 KM (TRECDALIS GATVIU) ZVYRUOTU GATVIU O LIKUSIOS BANGLADESO LYGIO…KOKIE TRAMVAJAI…
VISKAS REMIASI I PINIGUS…ISIVAIZDUOKITE VILNIUS METAMS TEGALI SKIRTI TIK 3 MILIJONUS EURU NE 300 IR NE 30 MILIJONU O TIK TRYS….NAUJIEMS KELIAMS TIESTI …MIESTE 1500 GATVIU IS KURIU 500 KM ZVYRUOTOS…AR TAI NORMALU 21 AMZIUJE ?????
Už tai manau kiek dėmesio ir € skiriama “laisvės” partijos idėjų įgyvendinimui…?Kokie keliai, kai politikams yra rimtesnių klausimų, tarkime gėjai ir narkotikai?
Tramvaju reikia vadinti ‘light rail’ sistema, nes VMS zmones zino tik sovietini tramvajaus apibrezima ir kritikuos tokius siulymus lyg jie siulytu tramvaju kaip USSR. Ir tai nera ‘atviras klausimas’, o visiskas emergency, kertantis per miesto konkurencinguma. Turime blogiausia transporta ES, del to ir maziausia VT modal share visoje ES. ‘Atviras klausimas’ tai jau buvo 30 metu, prie ko tokie ‘atviri klausimai’ priveda – matome siandien.
Kuo tramvajus geriau už troleibusą? Kad žymiai pablogins gatvių dangą ir eismo sąlygas, be to nauja struktūra žymiai brangiau už jau esamą. Vienareikšmiai nauja pinigų plovykla.O lietuviškų benderių svaičiojimai apie metro? Kuris Europos miestas ,turintis 500 000 gyventojų ir dar tokį plotą, turi metro ? Ir be abejo visais trim atvejais jokio ekonominio pagrindimo :)), tik pasakos liaudžiai apie būsimus stebuklus…
Paklauskit kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso geriausio pasaulyje (urbanistine prasme) regiono – Europos Sajungos. Joje yra tik vienas 400k+ miestas, neturintis ir nestatantis beginio transporto. Gal norite atspeti, kuris tai miestas?
Tikrai ateis laikas, kai sveikas protas pramus saulės užtemima valdininkų galvose ir Vilniuje turėsime greita patogu begini transportą, tai tik laiko klausimas, nes gyvenimo ritmas diktuoja madas ir nori nenori teks atsisakyti sovietinio mastymo
autobusai sukinėjasi ir purtosi per daug dėl to jais patogu važiuoti tik 1-2km, Vilniaus atstumams jau reiki bėgių dėl komforto. Be to, tramvajai dabar visur jau važinėja be vairuotoju, juos galima pilnai automatizuoti. Nekalbant jau apie patikimumą. Jei nesupranti tai turbut nesi išlindęs iš savo posovietinio kaimo, geriau garsiai nepasakok apie tai niekam
Tramvajus gali pervežti žymiai daugiau keleivių nei autobusas, tuo ir skiriasi. Metro aišku gali pervežti dar daugiau keleivių. Plius jei juostos būtų visiškai izoliuotos nuo likusio transporto, tramvajus nestovėtų kamščiuose. Žmonės realiai persėstų iš savo auto į tramvajų. O tramvajus šiais laikais nebūtinai turi būti ant fizinių bėgių, yra ir virtualių bėgių – tiesiog ant asfalto sudeda daviklius ir tiek. Plius tramvajus gali važiuoti ir be laidų,su akumuliatoriais bent jau dalį maršruto. Aišku viskas priklausytų ką savivaldybė išsirinktų. Bet ir paprastas senobinis bėginis tramvajus būtų daug geriau nei ką Vilnius turi dabar.
Gatvės duobėse o jiems kosmodromai galvose… yra troleibusai – kuo jie blogesni už tramvajų ? Kad mūsų pinigų neis išplauti ? Surinkinėkit Škodas Lt – va ir ekol. Transportas plius darbo vietos.
Vienas liudniausiu susisiekimo ministru ever! Is autostrados Vilnius – Klp daro ženklu ir ribojimu karalyste!
PER 30 METU VILNIUS TAIP IR NESUGEBEJO ATNAUJINTI AUTOBUSU-TROLEIBUSU PARKO…DAR GATVEMIS VAZINEJA TROLEIBUSAI PAGAMINTI 1985-89 METAIS…APIE KOKI TRAMVAJU SVAIGSTAME ?????????? VILNIUJE DAR 500 KM (TRECDALIS GATVIU) ZVYRUOTU GATVIU O LIKUSIOS BANGLADESO LYGIO…KOKIE TRAMVAJAI…
Nereik to tramvajaus. Tuos miestą bjaurojančius troleibusus irgi rėikėtų panaikinti. Oro uosto tikrai reik. Tai šalies prestižo klausimas.
Skraidysi po Vilnių?
Anas tupes Vilniuje. Skraidys virs jo. Prestyžo reikalai 🙂
jau turime prestizini juros uosta, ir kas, viskas prasikta
kaip suprantu, oro uostas vidury sostines ir nuo triuksmo kenciantys istisi rajonai Lietuvoje norma ?
VISKAS REMIASI I PINIGUS…ISIVAIZDUOKITE VILNIUS METAMS TEGALI SKIRTI TIK 3 MILIJONUS EURU NE 300 IR NE 30 MILIJONU O TIK TRYS….NAUJIEMS KELIAMS TIESTI …MIESTE 1500 GATVIU IS KURIU 500 KM ZVYRUOTOS…AR TAI NORMALU 21 AMZIUJE ?????
Už tai manau kiek dėmesio ir € skiriama “laisvės” partijos idėjų įgyvendinimui…?Kokie keliai, kai politikams yra rimtesnių klausimų, tarkime gėjai ir narkotikai?
Tramvaju reikia vadinti ‘light rail’ sistema, nes VMS zmones zino tik sovietini tramvajaus apibrezima ir kritikuos tokius siulymus lyg jie siulytu tramvaju kaip USSR. Ir tai nera ‘atviras klausimas’, o visiskas emergency, kertantis per miesto konkurencinguma. Turime blogiausia transporta ES, del to ir maziausia VT modal share visoje ES. ‘Atviras klausimas’ tai jau buvo 30 metu, prie ko tokie ‘atviri klausimai’ priveda – matome siandien.
Kuo tramvajus geriau už troleibusą? Kad žymiai pablogins gatvių dangą ir eismo sąlygas, be to nauja struktūra žymiai brangiau už jau esamą. Vienareikšmiai nauja pinigų plovykla.O lietuviškų benderių svaičiojimai apie metro? Kuris Europos miestas ,turintis 500 000 gyventojų ir dar tokį plotą, turi metro ? Ir be abejo visais trim atvejais jokio ekonominio pagrindimo :)), tik pasakos liaudžiai apie būsimus stebuklus…
Paklauskit kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso geriausio pasaulyje (urbanistine prasme) regiono – Europos Sajungos. Joje yra tik vienas 400k+ miestas, neturintis ir nestatantis beginio transporto. Gal norite atspeti, kuris tai miestas?
Metro reikia. Tramvajus tik atims plotą iš gatvių… Kaina Metro nėra kosminė….
New Castle (UK) turi metro. Apie 300k gyventoju.
Tikrai ateis laikas, kai sveikas protas pramus saulės užtemima valdininkų galvose ir Vilniuje turėsime greita patogu begini transportą, tai tik laiko klausimas, nes gyvenimo ritmas diktuoja madas ir nori nenori teks atsisakyti sovietinio mastymo
mada yra gana trumpalaikis reikalas
Nesuprantu, kuo geležiniai ratai yra geriau už padangas. El. autobusai irgi gali vežti žmones, tai kam tas bėginis ??
autobusai sukinėjasi ir purtosi per daug dėl to jais patogu važiuoti tik 1-2km, Vilniaus atstumams jau reiki bėgių dėl komforto. Be to, tramvajai dabar visur jau važinėja be vairuotoju, juos galima pilnai automatizuoti. Nekalbant jau apie patikimumą. Jei nesupranti tai turbut nesi išlindęs iš savo posovietinio kaimo, geriau garsiai nepasakok apie tai niekam
Tramvajus gali pervežti žymiai daugiau keleivių nei autobusas, tuo ir skiriasi. Metro aišku gali pervežti dar daugiau keleivių. Plius jei juostos būtų visiškai izoliuotos nuo likusio transporto, tramvajus nestovėtų kamščiuose. Žmonės realiai persėstų iš savo auto į tramvajų. O tramvajus šiais laikais nebūtinai turi būti ant fizinių bėgių, yra ir virtualių bėgių – tiesiog ant asfalto sudeda daviklius ir tiek. Plius tramvajus gali važiuoti ir be laidų,su akumuliatoriais bent jau dalį maršruto. Aišku viskas priklausytų ką savivaldybė išsirinktų. Bet ir paprastas senobinis bėginis tramvajus būtų daug geriau nei ką Vilnius turi dabar.
Gatvės duobėse o jiems kosmodromai galvose… yra troleibusai – kuo jie blogesni už tramvajų ? Kad mūsų pinigų neis išplauti ? Surinkinėkit Škodas Lt – va ir ekol. Transportas plius darbo vietos.
Kestuti, surinkinekit, kas jums trukdo? tai gi puikus verslo planas, nieks nepagalvojo
Aš irgi nesuprantu, kuo geležiniai ratai yra geriau už padangas. El. autobusai irgi gali vežti žmones, tai kam tas tramvajus ??
nu paguglinkit gal – “urban planning”, “sustainable transportation”.
Ar Jums interneta tik ka ivede?