M. Skuodis – prieš metro ir naują oro uostą, bet už tramvajų Vilniuje

Komentarai 23

  1. Gince says:

    Vienas liudniausiu susisiekimo ministru ever! Is autostrados Vilnius – Klp daro ženklu ir ribojimu karalyste!

  2. TRAMVAJUS AR SVAIGIMAS ???? says:

    PER 30 METU VILNIUS TAIP IR NESUGEBEJO ATNAUJINTI AUTOBUSU-TROLEIBUSU PARKO…DAR GATVEMIS VAZINEJA TROLEIBUSAI PAGAMINTI 1985-89 METAIS…APIE KOKI TRAMVAJU SVAIGSTAME ?????????? VILNIUJE DAR 500 KM (TRECDALIS GATVIU) ZVYRUOTU GATVIU O LIKUSIOS BANGLADESO LYGIO…KOKIE TRAMVAJAI…

  3. Vytautas says:

    Nereik to tramvajaus. Tuos miestą bjaurojančius troleibusus irgi rėikėtų panaikinti. Oro uosto tikrai reik. Tai šalies prestižo klausimas.

    • Maestro says:

      Skraidysi po Vilnių?

      • Mare says:

        Anas tupes Vilniuje. Skraidys virs jo. Prestyžo reikalai 🙂

    • judzin says:

      jau turime prestizini juros uosta, ir kas, viskas prasikta

  4. oho says:

    kaip suprantu, oro uostas vidury sostines ir nuo triuksmo kenciantys istisi rajonai Lietuvoje norma ?

    • NORMA ??? says:

      VISKAS REMIASI I PINIGUS…ISIVAIZDUOKITE VILNIUS METAMS TEGALI SKIRTI TIK 3 MILIJONUS EURU NE 300 IR NE 30 MILIJONU O TIK TRYS….NAUJIEMS KELIAMS TIESTI …MIESTE 1500 GATVIU IS KURIU 500 KM ZVYRUOTOS…AR TAI NORMALU 21 AMZIUJE ?????

      • Vytautas says:

        Už tai manau kiek dėmesio ir € skiriama “laisvės” partijos idėjų įgyvendinimui…?Kokie keliai, kai politikams yra rimtesnių klausimų, tarkime gėjai ir narkotikai?

  5. MikrorajonVibes says:

    Tramvaju reikia vadinti ‘light rail’ sistema, nes VMS zmones zino tik sovietini tramvajaus apibrezima ir kritikuos tokius siulymus lyg jie siulytu tramvaju kaip USSR. Ir tai nera ‘atviras klausimas’, o visiskas emergency, kertantis per miesto konkurencinguma. Turime blogiausia transporta ES, del to ir maziausia VT modal share visoje ES. ‘Atviras klausimas’ tai jau buvo 30 metu, prie ko tokie ‘atviri klausimai’ priveda – matome siandien.

  6. Blaivas diedas says:

    Kuo tramvajus geriau už troleibusą? Kad žymiai pablogins gatvių dangą ir eismo sąlygas, be to nauja struktūra žymiai brangiau už jau esamą. Vienareikšmiai nauja pinigų plovykla.O lietuviškų benderių svaičiojimai apie metro? Kuris Europos miestas ,turintis 500 000 gyventojų ir dar tokį plotą, turi metro ? Ir be abejo visais trim atvejais jokio ekonominio pagrindimo :)), tik pasakos liaudžiai apie būsimus stebuklus…

    • MikrorajonVibes says:

      Paklauskit kuo skiriasi tramvajus nuo troleibuso geriausio pasaulyje (urbanistine prasme) regiono – Europos Sajungos. Joje yra tik vienas 400k+ miestas, neturintis ir nestatantis beginio transporto. Gal norite atspeti, kuris tai miestas?

      • Kukulis says:

        Metro reikia. Tramvajus tik atims plotą iš gatvių… Kaina Metro nėra kosminė….

    • Arnas says:

      New Castle (UK) turi metro. Apie 300k gyventoju.

  7. Gyvenimo kokybe first says:

    Tikrai ateis laikas, kai sveikas protas pramus saulės užtemima valdininkų galvose ir Vilniuje turėsime greita patogu begini transportą, tai tik laiko klausimas, nes gyvenimo ritmas diktuoja madas ir nori nenori teks atsisakyti sovietinio mastymo

    • gyvenimo ritmas diktuoja madas says:

      mada yra gana trumpalaikis reikalas

    • zigmus says:

      Nesuprantu, kuo geležiniai ratai yra geriau už padangas. El. autobusai irgi gali vežti žmones, tai kam tas bėginis ??

      • Andrius says:

        autobusai sukinėjasi ir purtosi per daug dėl to jais patogu važiuoti tik 1-2km, Vilniaus atstumams jau reiki bėgių dėl komforto. Be to, tramvajai dabar visur jau važinėja be vairuotoju, juos galima pilnai automatizuoti. Nekalbant jau apie patikimumą. Jei nesupranti tai turbut nesi išlindęs iš savo posovietinio kaimo, geriau garsiai nepasakok apie tai niekam

      • Taips says:

        Tramvajus gali pervežti žymiai daugiau keleivių nei autobusas, tuo ir skiriasi. Metro aišku gali pervežti dar daugiau keleivių. Plius jei juostos būtų visiškai izoliuotos nuo likusio transporto, tramvajus nestovėtų kamščiuose. Žmonės realiai persėstų iš savo auto į tramvajų. O tramvajus šiais laikais nebūtinai turi būti ant fizinių bėgių, yra ir virtualių bėgių – tiesiog ant asfalto sudeda daviklius ir tiek. Plius tramvajus gali važiuoti ir be laidų,su akumuliatoriais bent jau dalį maršruto. Aišku viskas priklausytų ką savivaldybė išsirinktų. Bet ir paprastas senobinis bėginis tramvajus būtų daug geriau nei ką Vilnius turi dabar.

  8. Kęstutis says:

    Gatvės duobėse o jiems kosmodromai galvose… yra troleibusai – kuo jie blogesni už tramvajų ? Kad mūsų pinigų neis išplauti ? Surinkinėkit Škodas Lt – va ir ekol. Transportas plius darbo vietos.

    • yoyoyo says:

      Kestuti, surinkinekit, kas jums trukdo? tai gi puikus verslo planas, nieks nepagalvojo

    • zigmus says:

      Aš irgi nesuprantu, kuo geležiniai ratai yra geriau už padangas. El. autobusai irgi gali vežti žmones, tai kam tas tramvajus ??

      • yoyoyo says:

        nu paguglinkit gal – “urban planning”, “sustainable transportation”.
        Ar Jums interneta tik ka ivede?


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist