Vairuotojai praso 30 min. pertraukos po 5 val. vairavimo, kai dauguma darbuotoju Lietuvoje turi 60 min. pertrauką po 4 val. darbo. Ir 2 dienų išeiginių po 5 darbo dienų. Koks dugnas yra tos savivaldybės įmonės,kad elementarioms darbo salygom gauti reikia streiko, o turėtų būti pavyzdys net privačiam verslui pagal darbuotojų gerovę.
negali dirbti vairuotojai agresoriai, atleist be teisės kada nors dirbti aptarnavime, su žmonėmis. Dar ir baudžiamoji byla jiems turi būti iškelta už Lietuvos piliečių terorizavimą
Vairuotojai praso 30 min. pertraukos po 5 val. vairavimo, kai dauguma darbuotoju Lietuvoje turi 60 min. pertrauką po 4 val. darbo. Ir 2 dienų išeiginių po 5 darbo dienų. Koks dugnas yra tos savivaldybės įmonės,kad elementarioms darbo salygom gauti reikia streiko, o turėtų būti pavyzdys net privačiam verslui pagal darbuotojų gerovę.
vykdyti darbo kodeksą, o pagal jį ,streiko metu algas moka darbdavys perpus du profsąjunga.
Sumokėti vairuotojams turi profsąjungos!!!
Ministrus,merą ir VVT vadovą bei kitus valstybinių institucijų vadovus iš prabangių auto į visuomeninį transportą bent 3 dienoms!!
negali dirbti vairuotojai agresoriai, atleist be teisės kada nors dirbti aptarnavime, su žmonėmis. Dar ir baudžiamoji byla jiems turi būti iškelta už Lietuvos piliečių terorizavimą
Viena streiko diena 150 000 , o kalba eina apue 200 000 darbuotojams sumoketi .
Absurdas