Į Vilnių atvyko dar nematytas troleibusas iš trijų sekcijų

Komentarai 33

  1. I darba tik su masina! says:
    Sovietai nutiese troleibusu linijas is darbininkisku rajonu link didziuju gamyklu, kad trulai veziotu darbo liaudi i darba.  Gamyklos sunyko, buve darbininkai, kurie gyveno Koraluose, Lazdynuose, Zirmunuose ir pan.,  dabar arba pensininkai aba iskeliavo i dangu. Siuolaikiniu ofisu darbo liaudis ismigravo is sovietiniu i mikrorajonu i naujus getus perkunkiekmyje, Pilateje ir uzmiestyje, kur trulai nevaziuoja. Tokiems trulams nebera ka vezti. 
    
    • Hou says:

      Neminusuokit žmogaus, su VT tikrai tragedija naujų namų rajonuose kaip Perkunkiemy, Š. Pilaitėje, Paupy, Visoriuose, Lazdynėliuose ir t.t. po sovietų sąjungos griūties praktiškai talpesni maršrutai išliko visiškai tie patys.

      • taip says:

        taip, visi nauji gyventojai buvo palikti likimo valiai su mintimi kad Lietuva laisva, žmonės nebėdžiai jei įperka naują butą, tai ir mašiną įpirks. amerikan drym pažadėjo mums, tik nepasakė kad gyvensim ne normaliuose miestuose kaip NYC o kaip Indianopylje ar Detroite paskendusiuose automobilių išmetamosiose dujose

        • Remis says:

          Minkit dviračius, nėr ko iš ekonominių rajonų mašinomis važinėti.

          • Raimundas Kempė says:

            Pritariu. Dar būt visai neblogai face controlas centre. Neturi buto prestižiniam rajone – centro viešosiose erdvėse nesiodyk ir nekimšk miesto infrastruktūros. Ir tai kvėpuot nėra kuo.

  2. Gyventojas says:

    Nagi nagi, jau darosi įdomu. Vilnius planuoja atsisakyti troleibusų kaip tokių išviso, siaurina gatves, įrenginėja neaiškių gabaritų žiedukus ir staiga 25 metrų troleibusas. Važiuos nesustodamas aplink Naugarduko žieduką ir vaikai galės pasivažinėt ar čia šiaip dėl džiaugsmo?

    • Hou says:

      Plotis toks pats kaip ir kitų o šitas dar manivringesnis už triašius soliarius. Ir tokie troleibusai nevažiuos Naugarduko žiedu 😉

  3. Gabija Lukiškė says:

    Jo…kaip tik renovuotomis(susiaurintomis) Vilniaus gatvėmis tokiu troleibusu ir važinėt…vargšas troleibuso vairuotojas ir visi kiti eismo dalyviai

  4. Lukas says:

    Vargšas troleibuso vairuotojas tokį ilgą siauromis gatvėmis bus sunku vairuoti

  5. Kostas says:

    Kur dingo 14 maršruto troleibusas ir dar pravažiuoti tokiu ilgu transportu gp reikės ar ne

  6. Vytautas says:

    Šiaip seniausiai reik traukti tą elektrinio tinklo košmarą iš miesto. Tie laidai ir atramos atrodo klaikiai ir bjauruoja miestą. Jei jau raip norisi važinėti el.transporto priemonėm (kažkada skaičiau, kad nelabai sveika jom važinėti dėl skleidžiamų el.bangų, kaip ir nesveika gyventi šalia aukštos įtampos laidų), tai tegul tai būna bent jau el.autobusai, kuriems nereikalingas kontaktinis tinklas.

    • Hou says:

      Elektriniai autobusai 😀 paklausk sįsp kaip sekasi jų elektriniam busam šią savaitę. O šiaip Vytautas yra aiškiai žmogus kuris nesinaudoja VT, troleibusai jam tik trukdo pravažiuoti su savo automobiliu. Diletantas esat 🙂

    • VV VV says:

      užsidedat folijos kepurėlę ir važiuojat į sveikatą!

  7. Paulius says:

    Tiesiog nuostabu kokie užsispyrę – jie man atrodo dar ir kokį nors trigubą Ikarus’ą iš Vengrijos atitemptų, tam kad negalvoti apie bėginį transportą 😀

    • visgi says:

      Troleibusus irgi reikia atnaujinti. Mano nuomone problema ne kokios transporto priemonės dominuos viešajame transporte o tai kad iš savivaldybės nėra įsipareigojimo viešajam transportui ir į jį rimtai nežiūrima. Taip, tramvajų sunkiausia eliminuoti lyginant su autobusais (nėr kas veikt) ir troleibusais (šiek tiek sunkiau, bet Maksvoj labai greit eliminavo), todėl įsipareigojimas didžiausias ir vien dėl to jie yra pranašesni. BET jeigu atsižvelgti į ūbagiškus miesto finansus (lyginamės su kitais miestais per capita, ir akivaizdu jog lietuviai labiausiai skriaudžia savo sostinę visoje Europoje) , tuomet naudingiau būtų ne išgimdyti vieną tramvajaus liniją o pertvarkyti visas gatves kur važiuoja VT ir įrengti jų viduryje dedikuotas fiziškai atskirtas linijas (visose gatvėse kur bent keturios juostos, t.y. Žirmūnų, Antakalnio, Kosciuškos, Žalgirio, Laisvės pr, Justiniškių, Šeimyniškių ir t.t.) su tramvajaus stiliaus stotelėmis, perkelti link jų troleibusų kontaktinį tinklą ir pastatyti VT šviesoforus kiekvienoje sankryžoje (dėl prioriteto ir galimybės pasukti dešinėn iš vidurio gatvės) taip sukuriant visam mieste prioritetinį VT judėjimą, be visokių mašinų blokuojančių A juostas sukant į dešinę ar įsukinėjant į gatves. Bet VT prioritetas prieš automobilius Vilniuje turbūt dar sunkiau pasiekiama svajonė nei pirma metro liniją.

    • Raimundas Kempė says:

      Šitas neblogas. Užskaitau. Kad nepriartėtu prie metro be septyniolikaašio ikaruso dar galėtu meškėnais varomą ekobusą paleist.

  8. assdas says:

    Tai kad po visu gatviu siaurinimu vargu ar jis bus praktiskas Vilniaus mieste…

  9. Kaimas gonna kaim says:

    Troleibusai yra viešojo transporto Petrai Cvirkos.

  10. hmmm says:

    mini tramvajus:)

    • nelabai says:

      deja, ilga troleibusas ir tiek 🙂 pritempinėjant mini “tramvajumi” galima pavadinti Nansi trijų segementų troleibusus, kurie rieda ratų bet trajektorija yra “guided”.

      • Dziuljeta says:

        Tai dabar šakės, bus daug traumų. Dabar vairuotojai nemato, kai lipa žmonės ir prispaudžia dutimis.. Pipiec čia bus.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *


TAIP PAT SKAITYKITE

Reklama

Ar karinių pratybų metu Vilniuje turi būti skelbiama komendanto valanda?

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Add New Playlist