Ne, ne, ne
mano idėja:
1: STOTIS – MO MUZIEJUS – NAUJAMIESTIS (Basanavičiaus x Švitrigailos) – VILKPĖDĖ (Savanorių x Pietario) – LITEXPO – LAZDYNAI – KAROLINIŠKĖS (Asanavičiūtės x Gerbutavičisus) – VIRŠULIŠKĖS (Laisvės x Narbuto) – JUSTINIŠKĖS (Justiniškių x Rygos) – PAŠILAIČIAI (Justiniškių x Gileikių) – PAVILIONYS P+R (Ukmergės x Lietuvio)
1: STOTIS – MO MUZIEJUS – GEDIMINO (Vilaniaus x Gedimino) – ŠNIPIŠKĖS (Kalvarių x Kostitucijos) – STADIONAS (Gelvonų x Ozo) – ŠEŠKINĖS (Jovaro St.) – FABIJONIŠKĖS (Stanevičiaus x Ateities) – … – Ateitis SANTARIŠKĖS
Stambesni viesi projektai pas mus yra neimanomi. Reikia arba reformos Suomijos/Svedijos modeliu, arba amzinai pamirsti viesai vystomus projektus, issireikalauti kad nebeplestu mokesciu uz tai ko neigyvendina, ir statyti privaciai.
Vizualizacijoje pateiktas, manau, netinkamas variantas, trasa turėtų driektis nepaprastai plačioje skiriamojoje žaliojoje Pilaitės prospekto erdvėje.
Ne, ne, ne
mano idėja:
1: STOTIS – MO MUZIEJUS – NAUJAMIESTIS (Basanavičiaus x Švitrigailos) – VILKPĖDĖ (Savanorių x Pietario) – LITEXPO – LAZDYNAI – KAROLINIŠKĖS (Asanavičiūtės x Gerbutavičisus) – VIRŠULIŠKĖS (Laisvės x Narbuto) – JUSTINIŠKĖS (Justiniškių x Rygos) – PAŠILAIČIAI (Justiniškių x Gileikių) – PAVILIONYS P+R (Ukmergės x Lietuvio)
1: STOTIS – MO MUZIEJUS – GEDIMINO (Vilaniaus x Gedimino) – ŠNIPIŠKĖS (Kalvarių x Kostitucijos) – STADIONAS (Gelvonų x Ozo) – ŠEŠKINĖS (Jovaro St.) – FABIJONIŠKĖS (Stanevičiaus x Ateities) – … – Ateitis SANTARIŠKĖS
Jeigu metro būtų per brangus, visada galima padaryti kaip Briuselyje: pré-métro (požeminis tramvajus)
Įdomu ar dar tas pats senukas su savo otkatais bando šitą projektą prastumti? Kiek ankščiau per seimūnus bandė vis prasukt.
Nepastate stadijono kiti projektai Vilniuje nejuda is mirties tasko apie koki cia metro dar kalbat? fantazijos
Stambesni viesi projektai pas mus yra neimanomi. Reikia arba reformos Suomijos/Svedijos modeliu, arba amzinai pamirsti viesai vystomus projektus, issireikalauti kad nebeplestu mokesciu uz tai ko neigyvendina, ir statyti privaciai.
kažkodėl nestebina, nes stebint veiksmus ir rezultatus, panašu kad eismo “specialistai” užsikrėtė seimo kalchoznykų “profesionalumo” virusu