Viešasis transportas

Apklausa parodė, kad vilniečiai norėtų tramvajaus

Neseniai pasirodė informacija, kad Vilniaus stoties ir aplinkinių teritorijų vystymui sprendimų ieškojusi tarptautinių architektų komanda pasiūlė sostinei svarstyti tramvajaus idėją. Pirmadienį surengta apklausa parodė, kad daugiau nei pusė apklaustųjų mieste norėtų tramvajaus.

41% procentai vilniečių mano, kad miestas jau seniai turėjo pasiūlyti gyventojams galimybę keliauti tramvajais. 14,2% respondentų norėtų matyti tramvajus vietoje dabar po miestą važinėjančių troleibusų, kurių dalį sudaro dar Čekoslovakijoje gaminti Škoda troleibusai.

22.9% gyventojų tramvajų nenorėtų, kai kurie vilniečiai baiminasi, kad mieste sumažės mašinoms skirtų juostų skaičius. Beveik tiek pat, 19.8% apklaustųjų, mieste labiau norėtų matyti metro.

 

Viso, MadeinVilnius.lt surengtoje apklausoje, dalyvavo 4877 respondentai.

Idėją pritaikyti tramvajui teritorijoje esančią geležinkelio transporto infrastruktūrą, pasak savivaldybės, pasiūlė Paryžiaus planavimo instituto urbanistai.

„Miesto traukinio – tramvajaus koncepcija padėtų sumažinti automobilių transporto srautus Tūkstantmečio gatvėje, o esamas geležinkelio atšakas rytai-vakarai ir šiaurė-pietūs kryptimis būtų galima išnaudoti tarpmiestinių traukinių stotis Vilniuje pritaikant miesto visuomeninio transporto naudojimui“, – ekspertų išvadas pateikia savivaldybė.

 

Tramvajus galėtų tapti alternatyvia viešojo transporto priemone Vilniuje. MadeinVilnius.lt redakcija kreipėsi į savivaldybę su klausimu, ar ruošiamasi apsvarstyti architektų pateiktą idėja.

,,Susitikime su užsienio urbanistais buvo nagrinėjama Vilniaus plėtros tema, ypatingą dėmesį teikiant Grįžračio ir Vilkpėdės konversijos teritorijoms. Vertinant 2,7 proc. Vilniaus gyventojų prieaugį per 30 metų gyventojų skaičius galėtų padidėti apie 500 000. Bendrojo plano planuojamų teritorijų plėtros rodikliai Vilkpėdėje ir Grįžračio teritorijose konversija leistų įsikurtų apie 25 000 vilniečių. Mobilumo prasme išplėtota grįžračio teritorija bus svarbioje miesto vietoje, kurioje susikerta esminės geležinkelio ir automobilių judėjimo kryptys. Tokiame kontekste užsienio specialistai mato prasmę išnaudoti esamą geležinkelių infrastruktūrą – pritaikyti ją miesto judumo reikmėms. Atskira, nauja tramvajaus linija nebuvo siūloma ir savivaldybės planuose jos nėra”, – pakomentavo Vilniaus miesto savivaldybės Administracija.

Plačiau apie idėją skaitykite čia.

 
MadeinVilnius.lt informaciją skelbti, cituoti ar kitaip atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „Naujosios medijos grupės“ sutikimo neleidžiama.
Įvertink šį straipsnį
Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!
45 skaitytojai (-ų) įvertino
Iki šiol nėra įvertinimų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Užsisakyti komentarų pranešimus
Pranešti apie
guest
4 Komentarai
naujausius
seniausius labiausi vertinti
Atsiliepimai
Peržiūrėti visus komentarus
Kazys

Geriau metro politena , nes į metro traukinį galės įtiplt daug daugiau žmoniu nei i tramvaju , tai pat tramvajus užims vieta mieste , o metro politenas bus po žeme

Kukulis

Tik metro. Tramvajus tik blogins situaciją…

ECO

Lietuvoje nesuprantama kas yra tramvajus. Tai visiškas miesto sudarkymas.Tai yra visiška nesąmonė.Na gal simboliškai kažkurioje senamiesčio vietoje….Esu nuolatinis V.Vokietijos didmiesčio gyventojas su metro ir su iš seno paveldėta tramvajaus sistema….

Brendis

Tramvajus ir apskritai dabartines beviltiskos VVT sistemos transformacija i vakarietiska, sitai VMS yra misija neimanoma

Rekomenduojamas VIDEO
Back to top button