Manau, kad Vilniuje gyvena trečdalis Lietuvos gyventojų. Visos apklausos neteisingos. Šviesoforai ne prie ko, dabar dėmesys skirtas pastatams ir dviračiams, bet ne automobiliams, kurių skaičius sparčiai auga.
Trečdalis tikrai negyvena. Vilniaus gyventojai ir aplinkinių rajonų gyventojai, kurie kasdien naudojasi miesto infrastruktūra, sudaro apie 617 000. Vis dar daugiausia dėmesio ir lėšų skiriama automobilių infrastruktūrai.
Taip, deja, pagrindines lesos ir resursai vis dar skiriami automobiliams, o ne deklaruojamiems graziems ir teisingiems dalykams. Kai realybeje tai pasikeis, ir kamsciai prades mazeti
Apgailėtina, kai pseudo-tyrimo, kurio net imtis nėra žinoma, rezultatus komentuoja, daktaras/profesorius/whatever, turintis absoliutų nulį žinių apie mobilumą, miestų planavimą ar transporto infrastruktūrą. Vilniuje vienas lengvasis automobilis veža 1,32 žmogaus, padauginus iš 4 – 10 negaunu. Apie gatvių pločio, stovėjimo vietų skaičiaus ir spūsčių priklausomybę ar “butelio kakliuko” efektą, mobilumo valdymo strategijas – irgi negirdėjo. “Tyrimas”.
Manau, kad Vilniuje gyvena trečdalis Lietuvos gyventojų. Visos apklausos neteisingos. Šviesoforai ne prie ko, dabar dėmesys skirtas pastatams ir dviračiams, bet ne automobiliams, kurių skaičius sparčiai auga.
Trečdalis tikrai negyvena. Vilniaus gyventojai ir aplinkinių rajonų gyventojai, kurie kasdien naudojasi miesto infrastruktūra, sudaro apie 617 000. Vis dar daugiausia dėmesio ir lėšų skiriama automobilių infrastruktūrai.
Taip, deja, pagrindines lesos ir resursai vis dar skiriami automobiliams, o ne deklaruojamiems graziems ir teisingiems dalykams. Kai realybeje tai pasikeis, ir kamsciai prades mazeti
Įdomiau būtų sužinoti, kiek iš vilniečių klaidingai galvoja, kad dėl tų spūsčių kalti šviesoforai, jų reguliavimas, ir per siauros gatvės 🙂
Iš dalies vistiek kalti
Apgailėtina, kai pseudo-tyrimo, kurio net imtis nėra žinoma, rezultatus komentuoja, daktaras/profesorius/whatever, turintis absoliutų nulį žinių apie mobilumą, miestų planavimą ar transporto infrastruktūrą. Vilniuje vienas lengvasis automobilis veža 1,32 žmogaus, padauginus iš 4 – 10 negaunu. Apie gatvių pločio, stovėjimo vietų skaičiaus ir spūsčių priklausomybę ar “butelio kakliuko” efektą, mobilumo valdymo strategijas – irgi negirdėjo. “Tyrimas”.
Visa laimė dar Klaipediečiai nevažiuoja į Vilnių dirbt. Ar važiuoja? 🙂