Traukiniuose į Klaipėdą keleiviai sėdės glausčiau, bet už tai mokės mažiau: nuo liepos vidurio vagonuose, kur yra kupė, bus galima keliauti ne po 4 asmenis vienoje kupė, o po 6. Jie važiuos trečiąja klase.
Kaip viskas atrodys, plačiau papasakos „LTG Link“ Verslo vystymo ir rinkodaros vadovė Modesta Gusarovienė.
– Kodėl traukiniuose atsiranda trečioji klasė?
– Kasdien stebime savo keleivių nuotaikas ir kiekvienas keleivis po kiekvienos kelionės gauna apklausą, kurioje turi atsakyti kokia buvo jo patirtis keliaujant traukiniu. Vieni labai džiaugiasi, kiti duoda įvairiausių pasiūlymų. Vienas iš jų buvo atpiginti bilietus. Svarstėme, kaip tuos bilietus atpiginti, kad visiems būtų gerai. 3 klasė atsirado dėl to, kad turime kupė tipo vagonų, kuriuose yra įrengtos 6 sėdimos vietos, kada dabar buvo parduodamos vos 4 vietos, kad žmonės patogiau sėdėtų. Gal kokybė bus kažkiek prastesnė, bet žmogui atsiras galimybė keliauti praktiškai dvigubai pigiau – už 13,60 eurų be jokių lengvatų. Jeigu žmogus turi lengvatą, tai nuo tos sumos prisitaikys dar tam tikra nuolaida.
– Ar daug yra nupirkta 3 klasės bilietų?
– Po truputėlį renkasi, bet didieji pirkimai prasideda 2–3 dienos prieš kelionę. Tai kadangi šios kelionės prasidės nuo liepos 15 dienos, dar turime šiek tiek laiko.
– Kiek daugiau keleivių galės važiuoti į Klaipėdą?
– Viename sąstate kupė vagonų bus prikabinama po 1–2. Viename vagone tilps plius 18 keleivių.
– Ar bagažo bus galima vežtis tiek pat, o gal mažiau?
– Bagažas iki 35 kg yra vežamas nemokamai. Jis gali būti arba po sėdyne, arba vietoje, kuri yra skirta jam pasidėti.
– Kiek apskritai yra populiari kryptis Vilnius–Klaipėda?
– Vilnius–Klaipėda yra mūsų, kaip mes sakome, flagmanas. Tai antras pagal populiarumą maršrutas po Vinius–Kaunas maršruto.
O kaip su dviračiais, jeigu veža, kokia kaina ?
Kam isvis tie vagonai su kupe? Tarytum iki Klaipedos dvi paras reiktu keliaut. Atiduotu Ukrainai geriau. Arba kita iseitis, tiesiog viena vagona su kupe prikabint, bet tik seimynoms, keliaujoncios su vaikais, sunimis, vezimukais ir t.t.
Siemens sustabde Velaro pagaminutu greituju traukiniu tiekima Rusijai, kai tie uzgrobe Kryma. Ar astuoni buvo naujai pagaminti, bet neparduoti, todel Siemens tikejosi juos perleisti uz likutine verte Baltijos salims. Cia butu buves idealiausias variantas Vilnius-Klaipeda marsrutui, nes rusiska veze, platesnis traukinys sutalpinantis daugiau keleiviu, rusiska apsaugos sistema, kurios mes po truputi atsisakome , taip pat rusiska SA3 vagonu pakaba vietoje sharfenbergo, kuria mes irgi naudojame. Lietuvos Gelezinkeliu vadovybe nerode jokio susidomejimo. O gaila.
cia tuos pacius senus tarybinius trantus vel zada pradeti vel naudoti, kur visa kanalizacija atvirai ant begiu isbega per skyle? dyzeliniai lenkiski pesa jau byra vienas po kito, tai tenka senus traukti ir trecia klase siulyti 🙂 primena vilniaus viesaji transporta su 40 metu senumo troleibusais. man geda darosi del LTG vadovybes.
Dar 5 klase padarykit: ant stogo, kaip Indijoje
Per 30 metų neatsikratė tarybinių vagonų, kaskart ,važiuodama senu vagonu, prisimenu anuos laikus, nori to arnenori
dar galėtų padaryti 4ą klasę, stovimas vietas – dar daugiau keleivių tilptų