Panašu, kad įmonė siekia įgyvendinti Lietuvos tapimą Šiaurės Korėja ar Rusija ar siekti bankroto pigiam privatizavimui. Biletų pardavimo puslapis visiškai užblokuotas norinties pirkti biletus iš užsienio. Ar galėįtumete ką nors panašaus įsivaizduoti užsakant viešbutį per kokį booking.com ar aviabiletus per wizzair? Tokie vadovai būtų išvyti iškar lauk
Gyvenu Vilniuje su traukiniu važiavau gal prieš 15 metų atgal . Čia kas Lietuvoje Afrika ar Bomžai!? Pirmą automobilį pirkau už 300 eurų važinejau 5 mėn. Kol TA galiojo . Su giminėmis važiavom į kitą miestą 500 km.net pigiau gavosi už Benziną nei su autobusu ar traukiniu .
Pavadinimo nekvestionuosiu, bet gal jau reikėjo dinaminės kainodaros? Dizainas modernus, bet matai kad turi chebrytė griaučių spintoje – pvz. bilietai vis tiek tik maks. 1 mėn. parduodami.
We stepped back 30 years, when you can not get tickets online in advance. Who ever thought it is a good idea, is completely nuts!
Tai kaip dabar tam zmogui is uzsienio, keliaujat traukiniais per europa vaziuoti per Lietuva. Neimanoma nusipirkti bilieto
Neveikia puslapis, net tvarkaraščio negalima pažiūrėti. Nauja sistema, bet jau iš karto nevykusi. Pinigus gerai išplovė.
Nu tikrai absurdas, kaip čia dabar iš užsienio neįmanoma bilieto nusipirkti…kas čia per nesąmonė
Niekaip man to puslapio neatidaro ltglink.lt
Panašu, kad įmonė siekia įgyvendinti Lietuvos tapimą Šiaurės Korėja ar Rusija ar siekti bankroto pigiam privatizavimui. Biletų pardavimo puslapis visiškai užblokuotas norinties pirkti biletus iš užsienio. Ar galėįtumete ką nors panašaus įsivaizduoti užsakant viešbutį per kokį booking.com ar aviabiletus per wizzair? Tokie vadovai būtų išvyti iškar lauk
kodel ribojamas prisijungimas prie Lietuvos Gelezinkeliu interneto svetaines is uzsienio??? absurdas
Gyvenu Vilniuje su traukiniu važiavau gal prieš 15 metų atgal . Čia kas Lietuvoje Afrika ar Bomžai!? Pirmą automobilį pirkau už 300 eurų važinejau 5 mėn. Kol TA galiojo . Su giminėmis važiavom į kitą miestą 500 km.net pigiau gavosi už Benziną nei su autobusu ar traukiniu .
Traujiniai kaip per antra pasaulini kara ju greitis gali paspirtuku aplenkti.o bilietu pardavimo sistema lenkia japonija.
Per IIpk traukiniai tikrai 160 nevažiavo. Baik gert, latras.
Pavadinimo nekvestionuosiu, bet gal jau reikėjo dinaminės kainodaros? Dizainas modernus, bet matai kad turi chebrytė griaučių spintoje – pvz. bilietai vis tiek tik maks. 1 mėn. parduodami.